UTM parametry: Jak je správně nastavit

UTM parametry

UTM parametry jsou extrémně důležité, všichni to vědí a dost firem na ně kašle. Slouží ke správnému měření výsledků úspěšností kampaní v Google Analytics. Pokud je máte správně nastavené, budete vědět, jaká kampaň, sestava a případně i konkrétní klíčové slovo vydělává peníze nejefektivněji. Vysvětlení UTM paramtrů Zde je ukázka přidání základních UTM parametrů k obyčejnému … Více zde

Jak zrychlit web (pro pokročilejší machry)

Jak zrychlit web

Jak zrychlit web? O co jde v tomto článku? Rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost… rychlost jsem už napsal? Rychlost čeho? Co zrychlit? WEB! To je jeden z hlavních signálů pro Google a Seznam, že vás mají pošoupnout ve vyhledávání výše… takže ano, jde o SEO faktor. … Více zde

GDPR v on-line marketingu s příklady [UPDATE]

UPDATE 1.3.: Odpověď od UOOU (úplně dole v článku) UPDATE 17.1.: Nákupní košík – názory se mění a přidán příklad č.15. UPDATE 16.1.: Vyřešení zasílání ebooku, novinek a direct reklama zákazníkům. UPDATE 12.1.: Cookies patří pod ePrivacy, které se pravděpdobně nestihne spustit společně s GDPR 25.5. Doporučuje se ale již nyní připravovat na obojí. UPDATE … Více zde

7 tipů: Připravte se na Vánoce 2018!

7 tipu online marketingu

Jojo, myslíte si, že jsem se úplně zbláznil… Už to slyším: “Leden ještě ani neskončil a ten blázen Nytra myslí už na Vánoce…” ANO! Myslím! Pro spoustu mých klientů jsou Vánoce hnací motor… Vyvrcholení celého roku. Po letních prázdninách se pečlivě připravují a hádejte co: Nestačí to 🙁 Tento článek je o postřezích, které mám … Více zde

11+3 Bombastické pluginy pro WooCommerce

V tomto článku uvedu 14 nejoblíbenějších pluginů a vychytávek, které využívám při vytváření e-shopu na platformě WordPress. Většina z nich je zdarma a v praxi je mám vyzkoušené na e-shopu mojí klienty se skandinávským nábytkem. Ostatní pluginy pro WordPress najdete na stránce 22+1 nejlepší pluginy pro WordPress. Jako bonus pro vás mám vychytávky, které pomáhají … Více zde

Navýšení o 303% registrací do databáze kontaktů pouze z vyhledávačů

Případová studie: Vyhledávače

V tomto článku popisuji nastavení a výsledky dlouhodobého marketingu využitého v projektu Arduino.cz se zaměřením na získávání nových kontaktů z vyhledávačů. Vše je vytvářeno bez speciálních reklamních kampaní, pouze na základě testování, analýz a práce v obsahovém marketingu. Představení projektu Arduino.cz je zaměřen na komunu lidí, kteří se zabývají tvorbou vlastních projektů založených na levném hardwaru … Více zde

Facebook Messenger Bot: Open-rate 80% a CTR více než 50%

UPDATE 14.5.2019: Přečtěte si manuál pro začátečníky: Najdete ho zde Jak by se vám líbilo mít databázi vašich potencionálních klientů, kteří mají open-rate 80% a click-rate 50-60%? Líbilo? Mě moc… tento článek odkryje možnosti nové komunikace v podobě “Facebook Messenger Bot” (jednoduše robot v messengeru) a aplikací, které vám s tím pomůžou. Jde o napojení … Více zde

FINTA FŇ: Facebook reklama na lidi, kteří jen otevřeli e-mail

Jak jistě víte, pracuji na projektu DreamROI.cz, který pomáhá šetřit peníze a čas na PPC kampaně: Dělá cílenější publika (audience) a z nich se dají dělat publika podobná (známá na Facebook Ads jako “Look a like”): Přesné cílení = Vyšší CTR = Nižší cena za proklik V tomto článku vám ukážu, jak bez jakéhokoliv nástroje … Více zde

DreamROI: Nástroj na snížení nákladů

Aktualizace: 25.6.2017: Vznikl web k celému projektu, kde si můžete i systém objednat a ihned vložit na váš web: DreamROI.cz Potřeboval jsem inteligentně snížit náklady na PPC remarketingové kampaně u svých klientů na Google Adwords, Facebooku a Skliku a navíc zpřesnit hledání nových publik. Nic, co existuje mi nevyhovovalo a tak jsem vyrobil vlastní nástroj, který bude … Více zde

E-shopy a EET (od 1.3.2017)

UPDATE 1.12.2016: SimpleShop.cz umí EET! UPDATE 1.3.2017: Pokud jste autory online produktů, spadáte pod 3. vlnu (1.3.2017) – KLIKNĚTE ZDE Jak jistě víte, díky panu Babišovi jsou malí a střední podnikatelé zase více bržděni. Nebudu se vyjadřovat k EET ohledně věcí, kterým nerozumím: hospody, hotely, řemeslníci apod. Rád bych technicky vyřešil jeden velký problém, který se … Více zde