Close

Co ti lidi FURT chtějí?

Celkem komentářů: 12

Udělal jsem po roce další dotazník na svoji databázi kontaktů. Rozeslal jsem e-mail s žádostí a získal 638 odpovědí za cca 10dní. Ptal jsem se pouze na 4 základní otázky: Jak byste se popsali Jaký používáte e-mailový nástroj Co vás [klikněte zde…]

MailerLite je super a ušetří prachy

Celkem komentářů: 85

Narazil jsem po delší době znovu na službu MailerLite a hodně se mi zalíbila. Kdysi byla nedodělaná a chybělo mi v ní spousta funkcí, ale dnes je to plnohodnotná emailová služba na úrovni Smartemailingu… jen levnější, s více funkcemi a v [klikněte zde…]

Accelerated Mobile Pages (AMP)

Celkem komentářů: 21

Accelerated Mobile Pages jsou speciální stránky pro rychlé načítání statického obsahu v mobilních zařízeních podporované Googlem. Responzivní šablona je sice fajn, ale pro mobilní připojení představuje stále problém: Pomalé načítání obsahu. Proto Google přišel s AMP (Accelerated Mobile Pages) a o nich bude [klikněte zde…]

Jak nastavit dynamický retargeting na Sklik.cz

Celkem komentářů: 22

Teď by měli zbystřit všichni majitelé e-shopů: Dynamický retargeting (remarketing) je jedna z nejefektivnějších prodejních metod. Doporučuji ho využít jak na Facebooku, Google Adwords, tak i na Skliku. Tento článek je manuálem, jak vše jednoduše nastavit právě na systému Sklik.cz. [klikněte zde…]

Jak začít podnikat

Znám to a chápu to: Sám podnikám a navíc mám klienty, kteří se řadí mezí malé nebo střední podnikatele. Jak vlastně začít podnikat a vydržet nekonečný boj s velkými firmami a s vaší konkurencí? Zde je trochu shrnutí, než se [klikněte zde…]

PPC kampaně: Automatická pravidla pomáhají

Celkem komentářů: 12

Tento článek by vás měl nakopnout na nastavení automatických pravidel v PPC kampaních pro Sklik a Google Adwords. Nastavil jsem jednu takovou strategii založenou na poměru nákladů na zisk a dělá mi radost, jak dobře funguje: reaguje na rychlé denní [klikněte zde…]

Start-up, který vznikl z naštvání

Celkem komentářů: 38

Byl jsem vážně naštvaný. Naštvaný na existující prodejní systémy. Já chci prostě jednoduše prodávat.. nic víc… Připomíná mi to zlatou horečku: Nejvíce na zlaté horečce vydělali lidé prodávající zlatokopům chlast, pistole, krumpáče, ženské a rakve. Spousta snílků tak utratila hodně peněz [klikněte zde…]

“Vyšší dívčí” pluginu Thrive Leads

Nedávno jsem přeložil do češtiny plugin Thrive Leads a slíbil jsem zároveň upřesnit, proč ho vnímám tak super. Nejdůležitější je pro mě: Platím jen jednou (při nákupu), je vychytaný s A/B testováním a stále se dál a dál rozvíjí. Tento článek [klikněte zde…]

SMS automaticky a s oslovením klienta

Dostal jsem zajímavý úkol od Michala Pechláta, kterého si velice vážím, a který je zároveň mým klientem téměř 2 roky. V jeho firmě Kominictví Pechlát nemají na klienty emaily, ale pouze telefonní čísla. Je nutné automatizovat upozorňující zprávy o pravidelném servisu: Tzn. Každý [klikněte zde…]

Jak prodávat vlastní kurz s minimálními náklady

Celkem komentářů: 20

UPDATE 8.9.2016: Tak jsem se nakonec tak naštval, že jsem udělal vlastní projekt, který dělá pouze prodeje: SimpleShop.cz. Bohužel níže popsané řešení WordPressu přineslo jeden velký problém: Nestabilitu pluginů při aktualizaci 🙁 Sám jsem ho provozoval asi půl roku, ale [klikněte zde…]