Co ti lidi FURT chtějí?

Udělal jsem po roce další dotazník na svoji databázi kontaktů. Rozeslal jsem e-mail s žádostí a získal 638 odpovědí za cca 10dní. Ptal jsem se pouze na 4 základní otázky: Jak byste se popsali Jaký používáte e-mailový nástroj Co vás nejvíce zajímá Co je pro vás nejužitěčnější Zpracování jsem prováděl v Open Refine a na … Více zde

MailerLite je super a ušetří prachy

Narazil jsem po delší době znovu na službu MailerLite a hodně se mi zalíbila. Kdysi byla nedodělaná a chybělo mi v ní spousta funkcí, ale dnes je to plnohodnotná emailová služba na úrovni Smartemailingu… jen levnější, s více funkcemi a v angličtině. Sám jsem vyzkoušel v praxi u sebe nebo mých klientů více emailových nástrojů: AWeber, … Více zde

Accelerated Mobile Pages (AMP)

Accelerated Mobile Pages jsou speciální stránky pro rychlé načítání statického obsahu v mobilních zařízeních podporované Googlem. Responzivní šablona je sice fajn, ale pro mobilní připojení představuje stále problém: Pomalé načítání obsahu. Proto Google přišel s AMP (Accelerated Mobile Pages) a o nich bude tento článek… ..a doufám, že vás přesvědčím, abyste si je zavedli i k vám (ukážu … Více zde

Jak nastavit dynamický retargeting na Sklik.cz

Teď by měli zbystřit všichni majitelé e-shopů: Dynamický retargeting (remarketing) je jedna z nejefektivnějších prodejních metod. Doporučuji ho využít jak na Facebooku, Google Adwords, tak i na Skliku. Tento článek je manuálem, jak vše jednoduše nastavit právě na systému Sklik.cz. Výsledky PNO jsou 2,27% po 9 dnech fungování a bez optimalizace. Obsah článku: Remarketing vs. … Více zde

Jak začít podnikat

Znám to a chápu to: Sám podnikám a navíc mám klienty, kteří se řadí mezí malé nebo střední podnikatele. Jak vlastně začít podnikat a vydržet nekonečný boj s velkými firmami a s vaší konkurencí? Zde je trochu shrnutí, než se vrhneme na praktické věci: Nesnažte se být velrybou naučte se pochopit konkrétní lidi v cílové … Více zde

PPC kampaně: Automatická pravidla pomáhají

Tento článek by vás měl nakopnout na nastavení automatických pravidel v PPC kampaních pro Sklik a Google Adwords. Nastavil jsem jednu takovou strategii založenou na poměru nákladů na zisk a dělá mi radost, jak dobře funguje: reaguje na rychlé denní nebo týdenní výkyvy počítá se na základě výsledků konkrétních klíčových slov drží dlouhodobé sezónní křivky … Více zde

Start-up, který vznikl z naštvání

Byl jsem vážně naštvaný. Naštvaný na existující prodejní systémy. Já chci prostě jednoduše prodávat.. nic víc… Připomíná mi to zlatou horečku: Nejvíce na zlaté horečce vydělali lidé prodávající zlatokopům chlast, pistole, krumpáče, ženské a rakve. Spousta snílků tak utratila hodně peněz a nic nevydělali. Neuměli si to spočítat… jen slyšeli přehnané historky o neuvěřitelném zbohatnutí. Co … Více zde

“Vyšší dívčí” pluginu Thrive Leads

Nedávno jsem přeložil do češtiny plugin Thrive Leads a slíbil jsem zároveň upřesnit, proč ho vnímám tak super. Nejdůležitější je pro mě: Platím jen jednou (při nákupu), je vychytaný s A/B testováním a stále se dál a dál rozvíjí. Tento článek půjde více do hloubky a je pro pochopení možností s touto neuvěřitelnou vychytávkou…voilà! Jdeme na … Více zde

SMS automaticky a s oslovením klienta

Dostal jsem zajímavý úkol od Michala Pechláta, kterého si velice vážím, a který je zároveň mým klientem téměř 2 roky. V jeho firmě Kominictví Pechlát nemají na klienty emaily, ale pouze telefonní čísla. Je nutné automatizovat upozorňující zprávy o pravidelném servisu: Tzn. Každý člověk dostane v ten správný den zprávu o tom, že by si měl domluvit servis … Více zde

Jak prodávat vlastní kurz s minimálními náklady

UPDATE 8.9.2016: Tak jsem se nakonec tak naštval, že jsem udělal vlastní projekt, který dělá pouze prodeje: SimpleShop.cz. Bohužel níže popsané řešení WordPressu přineslo jeden velký problém: Nestabilitu pluginů při aktualizaci 🙁 Sám jsem ho provozoval asi půl roku, ale občas blbnul a to mě tak naštvalo, že jsem vytvořil společně s kolegou vlastní a … Více zde