7x nástroje pro LinkedIn, které jsou na hraně

LinkedIn používám ve svém podnikání už více než 8 let. Klientům pomáhám s LinkedIn více než 5 let.
Tento příspěvek bude o nástrojích, které vám doporučuji. Hodně vám pomůžou s efektivní prací v rámci sítě LinkedIn.

LinkedIn Helper

Je nutné odsouhlasit statistics, marketing cookies pro shlédnutí obsahu.

LinkedIn Helper je nástroj, který automatizuje komunikaci s kontakty skrz váš LinkedIn účet. Stačí, že jej napojíte na váš stávající nebo nový účet LinkedIn a můžete začít.

Dozvěděl jsem se o něm již dříve skrz Marketingovou snídani, kterou jsem pořádal v Ostravě. HR specialisté po celém světě ho hojně používají každý den.

Já osobně používám LinkedIn Helper na tyto účely (pro mě i klienty):

  • nové kontaktování ve 2. a 3. spojení
  • automatizace zpráv a pozvání na můj newsletter
  • pozvání na webinář nebo událost
  • získávání více informací od propojených lidí

Poznámka: Tento nástroj je není možné oficiálně používat na LinkedIn a hrozí zablokování účtu. Přesný postup, jak to udělat správně najdete v klubu NDigital 😃

LinkedIn Helper si můžete objednat na stránkách zde. Má velice dobře propracovaný manuál.

Kompletní návod a případné tipy budu dávat do Klubu NDigital.cz průběžně.

Evaboot

Je nutné odsouhlasit statistics, marketing cookies pro shlédnutí obsahu.

Evaboot je rozšíření Chromu a nedělá nic jiného, než že prochází vámi zvolenou stránku, ukládá si informace o konkrétních lidech a pak to vše můžete jednoduše uložit do tabulky.

Perfektně pracuje v rámci LinkedIn Sales Navigator prostředí a slouží jako můstek mezi filtrací a přesnou komunikací.

Rozšíření si můžete zdarma stáhnout zde.

Postupně budu v rámci Klubu NDigital.cz ukazovat, co nejvíce funguje.

uClic

Je nutné odsouhlasit statistics, marketing cookies pro shlédnutí obsahu.

uClic je aplikace, kteroumůžete propojit s LnikedIn Helperem. Přesný návod najdete zde.

Opravdu to navyšuje efektivitu komunikace (má/nemá zájem o spojení apod.). Doporučuji vyzkoušet více variant a otestovat, na co nejlépe reaguje vaše cílová skupina.

Velkou výhodou je, že můžete použít stejný nástroj s personalizací obrázku i v jiném komunikačním kanálu.. např. emailu nebo na stránkách. Hodí se i v rámci sváteční nebo narozeninové kampani. Trochu nevýhodou je 5. pád v češtině při komunikaci, ale s tím pomůže nástroj pro automatické doplnění 5. pádu v rámci Klubu NDigital.

uClick si můžete objednat zde a v Klubu NDigital.cz najdete mé osvědčené personalizované obrázky.

LinkedIn Sales Navigator

Je nutné odsouhlasit statistics, marketing cookies pro shlédnutí obsahu.

LinkedIn Sales Navigator je součástí LnikedIn nástrojů. Je to nástroj placený a tedy ho doporučuji těm, kteří to myslí s LinkedIn opravdu vážně. Cena se pohybuje od cca 1700,- Kč/měsíc a máte možnost jej nejdříve bezplataně vyzkoušet.

Pro mě mají hlavní výhodu filtrace lidí pro následný LinkedIn Helper:

  • při vyhledávání lidí
    • velikost firmy v které pracuje
    • ukládání seznamů vybraných lidí
    • lepší práce se seznamem lidí
    • roky zkušeností
    • kdo si prohlížel můj profil
  • při vyhledávání firmy

Další super věcí je, že pokud máte seznam LinkedIn profilů, můžete si je jednoduše importovat díky CSV do Sales Navigatoru (musíte mít ale Sales Navigator Team verzi 😥).

Při běžné práci začátečníka tento nátroj nebudete potřebovat. Začněte ho oceňovat, pokud chcete lépe cílit na konkrétní lidi.

Vyhledávání LinkedIn

Obyčejné vyhledávání na LinkedIn je velice silné, pokud použijete logiku:

  • AND – hledáte více klíčových slov najednou
  • OR – hledáte alespoň jedno z klíčových slov
  • NOT – nechcete vyhledat nějaké klíčové slovo
  • Uvozovky – chcete využít konkrétní slovní spojení
  • Závorky – při použití složitějšího slovního spojení

Jak to nakonec může vypadat? Např. pokud chcete ředitele a majitele firem, které najsou o jednom člověku:

(CEO OR Owner OR Majitel OR President OR Director OR Ředitel OR Ředitelka) NOT (OSVČ OR „Rodinná firma“ OR „řemeslník“ OR „živnostník“)

Poznámka: Pokud máte zakoupené Sales Navigator v rámci LinkedIn, tak můžete zvolit počet zaměstnanců a vyhledáte vše přesněji.

Poznámka no.2: Pokud vyhledáváte pouze ženy, využijte toho, že většina ženských příjmení končí na „ová“ nebo „ova“. Já osobně to filtruji až v LinkedIn Helperu.

StreamYard

StreamYard je levná a kvalitní platforma pro live vysílání. Její hlavní předností jsou:

  • cena (využívám verzi za 20 dolarů/měsíc)
  • možnost streamovat do více platforem najednou, např.: LinkedIn, Facebook, Youtube – tzv. Multistream
  • ukládání streamu pro pozdější prostřih
  • zobrazení dotazu včetně jména a fotky přímo do videa
  • komentování v rámci StreamYard (propíše se tam i zpět do všech platforem) – pozor na LinkedIn! Dotazy od sledujících se sice propíšou do StreamYardu, ale odpovědi zpět již nemůžete posílat skrz StreamYard

Za mě velice kvalitní a povedená aplikace. Více najdete zde.

LinkedIn Ads

LinkedIn kampaně jsou opravdu hodně drahé. Můžete ale využít velice šikovné strategie a posílat tuto reklamu pouze na konkrétní lidi:

  1. Vyfiltrujte si v LinkedIn Navigatoru konkrétní lidi, které potřebujete
  2. Exportujte je díky nástroji Evaboot zdarma
  3. Importujte tyto lidi rovnou do publik a vaší kampaně

Zobrazí se to pouze lidem, které jste vybrali a přesně cílili.

Napsat komentář