Close

Poslední příspěvky

Chcete získávat nejnovější informace?

Thrive Leads – překlad do češtiny

AKTUALIZACE 2.5.2018: Nová verze češtiny s přeloženými frázemi! Je to tak. Vyhodnotil jsem plugin Thrive Leads jako ten nejlepší pro získávání emailových kontaktů. Stejně jako vn…
Více zde

Video reklama v roce 2018

Video reklama je v této době super. Facebook jde proti Google (youtube, adwords) a my můžeme všichni využít velice levné video reklamy. Jak to ale udělat, aby prodávala nebo dělal…
Více zde

E-shopy a EET (od 1.3.2017)

UPDATE 1.12.2016: SimpleShop.cz umí EET! UPDATE 1.3.2017: Pokud jste autory online produktů, spadáte pod 3. vlnu (1.3.2017) – KLIKNĚTE ZDE Jak jistě víte, díky panu Babišovi jsou m…
Více zde

Co ti lidi FURT chtějí?

Udělal jsem po roce další dotazník na svoji databázi kontaktů. Rozeslal jsem e-mail s žádostí a získal 638 odpovědí za cca 10dní. Ptal jsem se pouze na 4 základní otázky…
Více zde

MailerLite je super a ušetří prachy

Narazil jsem po delší době znovu na službu MailerLite a hodně se mi zalíbila. Kdysi byla nedodělaná a chybělo mi v ní spousta funkcí, ale dnes je to plnohodnotná emailová …
Více zde

Accelerated Mobile Pages (AMP)

Accelerated Mobile Pages jsou speciální stránky pro rychlé načítání statického obsahu v mobilních zařízeních podporované Googlem. Responzivní šablona je sice fajn, ale pro mobilní …
Více zde

Jak začít podnikat

Znám to a chápu to: Sám podnikám a navíc mám klienty, kteří se řadí mezí malé nebo střední podnikatele. Jak vlastně začít podnikat a vydržet nekonečný boj s vel…
Více zde

Start-up, který vznikl z naštvání

Byl jsem vážně naštvaný. Naštvaný na existující prodejní systémy. Já chci prostě jednoduše prodávat.. nic víc… Připomíná mi to zlatou horečku: Nejvíce na zlaté horečce vyd…
Více zde

SMS automaticky a s oslovením klienta

Dostal jsem zajímavý úkol od Michala Pechláta, kterého si velice vážím, a který je zároveň mým klientem téměř 2 roky. V jeho firmě Kominictví Pechlát nemají na klienty email…
Více zde
https certifikat

HTTPs a pruda s přechodem na něj

Přejít na https jsem chtěl už dávno. Pro velkého bratra (Google.com) je to jeden ze signálů pro SEO pozice… ale až díky push notifikacím jsem rozhodl. Chci push notifikace testovat na…
Více zde

Push notifikace pro marketing

Push notifikace (zprávy) jsou věc, se kterou jsem se setkal při vytváření aplikací pro mobil. Málo markeťáků ale ví, že to lze použít i v rámci webového prohlížeče. …
Více zde
rlsa

RLSA + Facebook = VSL

Remarketing asi všichni znáte: Médžik zobrazování bannerů a textových reklam všude po internetu jen lidem, kteří navštívili vaše stránky (a něco tam udělali). RLSA už …
Více zde

Digitální nomádství v Maroku

V Maroku je (skoro) všechno, co potřebuji k životu: Vysoké hory na trek, moře na surf a plavání, pláže na běhání, jídlo na oblizování, internet v mobilu chytnutelný kdek…
Více zde

14x Důležité prvky prodejní stránky

Vytvořil jsem jednoduchou infografiku, která rozebírá jednotlivé prvky prodejní stránky internetového kurzu. Pokud nejste e-shop (prvky eshopu jsem rozepsal v tomto článku), můžete te…
Více zde
seo

12+1 SEO nástroje ZDARMA

Spousta lidí vnímá SEO jako magii. Nesmysl. Stačí jen zjistit, co lidé opravdu chtějí …a dát jim to: Poradit nebo vyřešit jejich problém. Pokud budou návštěvníci stránek u&…
Více zde

Activecampaign (1.): Jak začít

Začínám dělat sérii manuálů o naprosto úžasném nástroji pro emailový marketing: Activecampaign. V tomto článku proberu založení účtu active campaign (14 dní zdarma) +…
Více zde

Facebook & Podnikání

Dnešní článek je o síle sociálních sítí. Facebook, Google+ a Twitter můžou pomáhat v podnikání každý den. Například tento blog si díky nim buduje každodenně data…
Více zde

…ten blog fakt vydělává!

Dneska bych rád všechny přesvědčil, že je blog důležitý pro jakýkoliv druh podnikání. Ať prodáváte vize firmám, nebo máte eshop na koberce, nebo víno z dovozu, kočky z ul…
Více zde
Marketingový mix

Marketingový mix

Používat klasický marketingový mix (4P) na internetu je už opravdu “passe”. Nelze napasovat jednu poučku na všechny druhy podnikání. Není to zdravé a hlavně straaaašně…
Více zde
Komunikační mix

Komunikační mix

Je nutné, abyste vyzkoušeli, otestovali a popřípadě využívali více kanálů komunikace se zákazníky. Reklama na internetu je pouze část marketingu. Zde vyjmenovávám nejdůležitěj…
Více zde

Facebook reklama = cílení jak sviňa

Miluju Facebook! Všichni na sebe všechno prozradí…  a komu to nejvíce pomůže (kromě zlodějům o dovolených)? Chytrým markeťákům a podnikatelům! V tomto článku naj…
Více zde

Cesta pravého muže (od ajťáka)

Tento článek je o mně. Je o změně, kterou jsem nedávno udělal. Byla to velká změna. Před pár lety slova jako “štěstí” , “vnitřní pocit” , “rovn…
Více zde
Košík

Affiliate marketing + armáda partnerů

V tomto článku si nejdříve popíšeme výhody a nevýhody affiliate pro prodej na internetu společně s fintami, pak je omáčka se seznamy dostupných affiliate programů + sítí a&n…
Více zde

12x Jak zvýšit návštěvnost stránek

Zde je 12 praktických věcí, které vám zvýší návštěvnost stránek. Určitě jste alespoň jednu z nich řešili v práci nebo na svém blogu. Doufám, že vám pomůžou ve vašem …
Více zde
Hybatel odkazu

Efektivní metoda SEO: Hybatel odkazů

Článek popisuje velmi efektivní SEO metodu, kterou zvládne s nulovými náklady opravdu každý. Přeložil jsem ji volně do češtiny: Hybatel odkazů. Stěhovák (z angl. “Mov…
Více zde
WordPress šablona zdarma

Jak ušetřit na emailovém marketingu

Emailový marketing je jeden z nejúčinnějších prodejních kanálů. Nechápu, proč na něj zapomíná spousta firem. Není tak sexy jako Facebook? Nebo není tak neznámý a zastřený…
Více zde
Facebook - Let's go!

Jak na remarketing u Facebooku

Remarketing je super věc. Stačí jít na stránku, kde je remarketingový script umístěný (od Googlu, Seznamu, Etargetu nebo Facebooku) a hned zafunguje. Probíhá IT médžik a světe …
Více zde
Heat mapa

Jak zvýšit jednoduše návštěvnost

UPDATE 30.8.2014: Google Authorship končí, takže tento článek už neplatí. Více o tom proč a jak ZDE. Dneska ukážu, jak velmi jednoduchým způsobem zvýšit proklikovost příspě…
Více zde

Infografika: Strategie Inbound Marketingu

Protože byl minulý článek až moc podrobný, rozhodl jsem se ho zkrátit do infografiky. Vysvětlení je pod obrázkem 🙂 Jak to funguje? Vytvářejte kvalitní obsah Obsah nejsou jen texty. Jso…
Více zde
Certifikát: Inbound marketing

Marketing bez peněz: Inbound Marketing!

Inbound marketing je činnost, kdy necpete peníze do reklamy. Vytváříte a šíříte užitečný nebo zajímavý obsah skrz marketingové kanály. Neutrácíte tak žádné peníze, pouze sv…
Více zde
Email marketing na blogu

Jak na email marketing z blogu

Dneska budeme řešit, jak inteligentně a efektivně komunikovat s klientem na blogu. Proč je vůbec dobré mít blog řeším v článku: O obchodníkovi, co neremcá a furt mak…
Více zde
Lean Canvas

Jak začít webový projekt

V minulém článku jsem psal o Podnikatelském modelu a jeho schématu. Výhody jsou jasné: Oproti podnikatelskému plánu si ho můžete předělávat podle vývoje firmy a opravdu j…
Více zde
Schéma podnikatelského modelu

Zdarma: Schéma podnikatelského modelu

Doporučuje se na začátek podnikání udělat podnikatelský plán. To je ale mnohostránkový dokument. Vždyť je to neefektivní na začátku podnikání něco takového připravovat. Jak říká…
Více zde
Košík

Košík na objednávku

Většina eshopů z těch 35tis. nemá správně to nejdůležitější: košík a objednávku. V tomto článku napíši věci, přes které nejede vlak. Když se podle nich nebudete d…
Více zde

Obchodník, co furt maká a neremcá

Kdo by ho ve svém businessu nechtěl? Obchodníka, který neremcá a pracuje 24hodin denně. Nemá manželku, kamarády, hospodu ani počítačové hry. Vždycky se s ním jeho klienti mů…
Více zde
Chci eshop

Eshop: Testováno na lidech

V ČR je v této chvíli přes 35.000 eshopů. Příští rok to možná bude 40.000! Konkurence je velká, učte se vylepšovat ten váš. Ze studie o eshopech se toho dá například hod…
Více zde
Návrh rozmístění úvodní stránky

Rozmístění prvků v eshopu

Dnes bych rád nakousl uspořádání prvků na stránkách eshopu. Stránka po stránce. Popíši vše na eshopu s kávou. Proč zrovna eshop s kávou? U něj je nutné prodávat…
Více zde

Facebook komentáře na jednom místě

Dneska jsem se dozvěděl, že se sice používají facebookové komentáře ale nikdo nezná moderování komentářů na facebooku z jednoho místa. Musíte mít vše správně nastavené, pro…
Více zde
SEO, vyhledávače a obsah

Obsah je všechno, obsah je bůh!

Díky opatřením Google (Pinguin) a jiných vyhledávačů se úspěšně bojuje se spamovými roboty. Je to stopka pro “SEO odborníky” šířící spam po webu formou zpětn…
Více zde

Google Tag Manager: 18x nejpoužívanější nastavení

Google Tag Manager

Pokud si přečtete tento článek, potom se naučíte díky nástroji Google Tag Manager nastavovat rychle a jednoduše veškeré kódy na vaše stránky nebo eshop. Naučíte se, jak nastavit:

  • Dynamický remarketing pro Facebook AdsGoogle AdwordsPerfect Audience (pouze eshop)
  • Měřící kódy pro Google Analytics, SumoMe, MyX
  • Remarketing pro Sklik.cz, Etarget.cz
  • Konverzní kódy pro Facebook Ads, Google Analytics, Google Adwords, Perfect Audience
    .. a další věci z jediného místa…

Jde o pochopení a středně náročné nastavení nejdůležitějších skriptů pro eshop nebo obyčejné firemní stránky.

GTM je cool

Google Tag Manager se stojí za to naučit. Seřadil jsem podle priorit, proč je tak super-čuper:

  1. Nemusíte otravovat s úpravou měřících kódů programátora!
  2. Ušetříte si čas s nastavováním stále se opakujících věcí (i pro více projektů)
  3. Máte vše na jednom místě
  4. Spouštíte si scripty dle libosti (fungují krásně regulární výrazy)
  5. Plně kompatibilní se všemi systémy a kódy (remarketing, heatmaps, konverzní pixely apod.)

Legenda = nutné zlo

  • tags = značky (scripty, které se spouští)
  • variables = proměnné (dynamicky mění hodnoty ve scriptech)
  • triggers = spouštěče (podmínka spuštění scriptu s využitím regulárních výrazů)

O co jde s GTM

Google Tag Manager (GTM) je chytrý nástroj pro markeťáky, kde na jednom místě máte všechny kódy (scripty) k určitému projektu + můžete nastavovat funkčnosti těchto kódů (spouštět na konkrétních stránkách, při určitých akcích apod.). Důležité ale je, že jen jednou požádáte vašeho programátora, aby připravil věci a pak ho (a sebe) už neotravujete – HURÁ, SVOBODA 🙂

Co nastavuje programátor v kódu stránek

  • vložit GTM kód na stránky (v dalším odstavci je návod)
  • z důvodů dynamického remarketingu vložit datovou vrstvu. Doporučuji použít nastavení např. pro detail produktu minimálně:
    <script>
    var google_tag_params = {
      'ecomm_pagetype': 'product',       //detail produktu
      'ecomm_pcat': ['knihy pro děti'],   // kategorie
      'ecomm_prodid': ['123A'],      // id produktu
      'ecomm_pname': ['Budulínek'],    // jméno produktu 
    };
    </script>
  • klasické předávání transakcí Google Analytics – návod ZDE

Pokud používáte eshop WooCommerce, využijte tento plugin pro přidání datové vrstvy “dataLayers”.

Nastavte si účet v Google Tag Manager

Nejdříve si nastavíme účet a vložíme kód na stránky:

  1. Jděte na Google Tag Manager: ZDE
  2. Klikněte na vytvořit účet: “Create account
  3. Vyplňte jméno účtu:
    Google Tag Manager: Vytvoření účtu
  4. Adresa webu:
    Google Tag Manager: Vytvoření účtu
  5. Vygenerovaný kód vložte do všech stránek za <body>
    Google Tag Manager: Vytvoření účtu

Jak testovat správnost kódu

Vše si můžete průběžně testovat rozšířením prohlížeče Google Chrome: Google Tag Assistant. Uvidíte v něm základní věci a správnost nastavení jednotlivých značek (tagů), které postupně vytvoříme v tomto článku.

Zde vidíte kontrolu nastavení: Google Tag Manager, Google Analytics a Remarketing tag v Google Tag Assistant (Google Chrome):

Google Tag Asistant

1. Google Analytics v Google Tag Manageru

Začneme přidáváním prvního scriptu. Bude to měřící kód z Google Analytics. Google Tag Manager má spoustu věcí předvolených, takže to bude hodně jednoduché:

  1. Vytvoříme novou značku (tag):
    Google Tag Manager: Nová značka
  2. Nastavíme první značku (tag): Potřebujete z Google Analytics vaše ID měřícího kódu: “UA-XXXXX-XX“:
    Google Tag Manager: Google Analytics
  3. Vidíme ji přidanou a klikneme na publikovat:
    Google Tag Manager: Nová značka
  4. To, že značku přidáme, ještě neznamená, že bude na stránkách automaticky přidaná. Musíme vždy kliknout na “Publikovat” a až potom se vše projení na vašich stránkách:
    Google Tag Manager: Publikování

Máme tedy nastavený Google Analytics a můžete si jej zkontrolovat v Google Tag Asistant (viz. výše).

2. Nastavení SumoMe

Tento script ze stránek SumoMe.com poskytuje zdarma některé vychytávky: Heatmapu (musíte ručně zapínat na konkrétní stránky, jinak platit), Scrollmapu (to samé, jako Heatmapa), tlačítka pro sdílení na sociální sítě (responzivní), automaticky se zobrazující tlačítka na sdílení obrázků (pokud přes ně přejedete myší), vyskakovací okno (velice ořezaná verze zdarma).

Vložíme tedy jednoduše do Google Tag Manageru, jako další tag s tímto nastavením:

Google Tag Manager: SumoMe

2. Nastavení Retargetingu u Sklik.cz

Pokud chcete využít retargetingu u Sklik.cz, je nutné vložit na stránky jejich script. Jednoduše ho čapněte (CTRL+C) z vašeho skliku a velice jednoduše přes Google Tag Manager vložte… s tímto nastavením:

Google Tag Manager: Sklik Retargeting

…a zbytek nastavíte v účtu Sklik.cz. Samozřejmě zde můžete nastavit i konverze, ale o tom až dále.

3. Nastavení MyX Heatmapy

Pokud můžete a chcete nastavit heatmapu od MyX.cz, je to zase hodně jednoduché:

Google Tag Manager: Heatmapa MyX

4. Nastavení Etarget.cz

Pokud využíváte systém Etarget.cz a jeho remarketing, zde je zase jednoduché nastavení:

Google Tag Manager: Etarget.cz

… pak už jen v Etargetu nastavíte např. rozřazení dle kategorií nebo produktů. Bohužel zde nejde dynamický remarketing… takže vše růčo 🙁 Konverze se nastavují přímo v Etargetu.

5. Nastavení proměnné “google_tag_params”

Už začíná přituhovat: Pro další tag budeme potřebovat nastavit proměnnou pro předávání hodnot. Ideální je pro to “google_tag_params”, který už předpřipravil programátor na začátku (tzv. “dataLayers” – datová vrstva). Jen ho vyzvedneme z kódu do proměnné Google Tag Manageru. Dělá se to stejně jednoduše, jako přidávání značky (tagu): V menu vlevo vyberte “Variables” a vytvořte novou s tímto nastavením:

Google Tag Manager: Proměnná

..odteď se na tuto proměnnou můžete odkazovat ve značkách {{google_tag_params}}

6. Nastavení Google Adwords – Remarketing

Google Tag Manager má předpřipravený i remarketing pro Google Adwords. Zde využijeme proměnnou {{google_tag_params}}, kterou jsme si připravili v předchozím odstavci:

Google Tag Manager: Google Adwords

7. Nastavení proměnné transactionId

Pro měření konverzí v Google Adwords musíme nastavit proměnnou “transactionId”. Zase jako v případě nastavování proměnné “google_tag_params” jednoduše vytvoříme novou proměnnou s tímto nastavením:

Google Tag Manager: transactionId

8. Nastavení proměnné transactionTotal

Stejně jako proměnnou transactionId, nastavím i celkovou sumu za transakci: transactionTotal:

Google Tag Manager: TransactionTotal

9. Nastavení děkovací stránky

Ukážeme si na tomto případu, jak lze omezit velice jednoduše vykonávání skriptu pouze na děkovací stránce (konverze). Nastavíme si tzv. trigger (spouštěč) pro všechny děkovací stránky, které mají v URL adrese: “/checkout/1234/complete” (číslo se mění, podle objednávky) a využijeme trochu regulárních výrazů. V menu vlevo kliknete na “Triggers” a přidáte nový:

Google Tag Manager: Trigger

…pokud ho použijete ve značce (tag), bude to podmínka pro spuštění daného skriptu.

10. Nastavení Google Adwords – Měření konverzí

V Google Adwords samozřejmě můžete měřit konverze a to se vyplatí 🙂 Nastavení je přednastaveno v GTM a využijeme proměnné “transactionId” a “transactionTotal” a triggeru (spouštěče): “Děkovací stránka

Google Tag Manager: Google Adwords Konverze

… výsledkem je, že se tento script spustí pouze na konverzní (děkovací) stránce a předá do Google Adwords hodnotu proměnných: ID transakce a celkovou sumu. Nikde jinde se nespouští.

11. Nastavení proměnné ProductID

Dynamický remarketing je úžasná věc. Můžete ho využít pro svůj eshop v systémech: Google Adowrds, Facebook Ads a i v Perfect Audience (která inteligentně slučuje Google Adwords a Facebook Ads dohromady). Proto potřebujeme ale předávat informaci o id produktu… tzn. potřebujeme si vytvořit novou proměnnou. Budeme id čerpat zase s předpřipravené datové vrstvy (dataLayers) od programátora a využijeme již připravenou proměnnou “google_tag_params“:

Google Tag Manager: ProductID

… je to samozřejmě jedna z možností, jak se dostat k id produktu.

12. Nastavení Perfect Audience

Budeme nastavovat v Google Tag Manageru nejen remarketingový pixel pro Perfect Audience, ale i pro dynamický remarketing. GTM nám předpřipravil nastavování, takže to je jednodušší (je zde v rámci jednoho nastavení jak remarketingový pixel, tak konverzní pixel). Využijeme předpřipravených proměnných:

Google Tag Manager: Perfect Audience

…samozřejmě musíte pro dynamický remarketing nastavit ještě XML feed přímo ve vašem účtu Perfect Audience.

13. Nastavení triggeru: Detail produktu

Pokud chcete spouštět některé scripty pouze na určitých stránkách, můžete si nastavit trigger (spouštěč) zase velice jednoduše. Tentokrát si to ukážeme na detailu produktu. Předpokládáme, že mají tyto stránky v URL něco společného např. “/detail/“:

Google Tag Manager: Detail produktu

14. Nastavení proměnné ProductName

Stejně, jako jsme si připravili proměnnou ProductId, si připravíme ProductName s datové vrstvy (dataLayers) od programátora:

Google Tag Manager: ProductName

15. Nastavení Facebook Ads – Dynamický remarketing

Ukážeme si jednu z možností nastavení dynamického remarketingu ve Facebooku. Všechny proměnné i trigger máme připravený, takže jdeme na to:

Google Tag Manager: Dynamický remarketing

… všimněte si, že lze použít proměnné přímo v kódu scriptu za použití {{nazev_promenne}}

Poznámka: Pro měření správnosti kódu a spouštěného scriptu od Facebooku, doporučuji rozšíření Google Chrome: Facebook Pixel Helper. Jednoduše zkontrolujete, které id produktu se posílá do Facebook Ads pro dynamický remarketing na stránce detailu produktu.

16. Nastavení Facebook Ads – Konverze

Co by to bylo za měření, bez konverzí. Nastavíme konverzní pixel od Facebooku a vpíšeme do něj proměnnou {{transactionTotal}} a spustíme tento script pouze na děkovací stránce:

Google Tag Manager: Facebook Ads

17.  Nastavení triggeru: Transakce Google Analytics

Poslední trigger, který v tomto článku nastavuji je pro měření transakcí v Google Analytics. Využíváme událost připravenou programátorem na vašich stránkách:

Google Tag Manager: Transakce pro Google Analytics

18. Nastavení konverzí pro Google Analytics

Bylo by dobré měřit konverze i v Google Analytics. Všechno jsme si připravili (včetně triggeru) a nastavení je předpřipravené:

Google Tag Manager: Transakce

Závěr

Až vše nastavíte a publikujete, tak to zkontrolujte a vyzkoušejte v reálném provozu. Hlavně doporučuji otestovat dynamický remarketing u Facebook Ads, Google Adwords (popř. Perfect Audience). Doufám, že vám tento návod pomohl 🙂

…a co vy? Využíváte Google Tag Manager na vašem eshopu?

18 Comments on “Google Tag Manager: 18x nejpoužívanější nastavení

Miroslav Pecka
17.1.2016 at 22:22

Pěkná ukázka, jak lze jedna data pomocí GTM variables použít na více místech – resp. více službách/kódech.
Já navíc ještě používám kategorizaci produktů/stránek z dynamického remarketingu pro GA Content Groupping (Seskupení obsahu) – mj. ukazuji v http://miroslavpecka.cz/blog/5-duvodu-pro-google-tag-manager/.

Jen poznámka k bodu 5 článku:
Myslím, že tam mělo být
Choose type: Javascript Variable
(ještliže je nahoře v článku ukázka s 
var google_tag_params)

p.s.: Na heatmapy doporučuji zkusit český MonkeyTracker (zvládá responsive) nebo HotJar

Odpovědět
Daniel Nytra
18.1.2016 at 15:57

Díky Miroslave za ty nadstavby pro heatmapy 🙂

..a na článek mrknu taky…

Tomáš S.
9.3.2016 at 23:44

Hezký článek.

Ještě bych doplnil Heuréku (odeslání seznamu zboží v konverzním JS) a Zboží.cz :-).

Odpovědět
Daniel Nytra
29.3.2016 at 22:55

Dobrý den Tomáši, je to tak… díky!

Milan
2.6.2016 at 12:27

Môžem sa opýtať, ako najlepšie pracovať s datalayerom na Prestashope? Nemáš niečo oskúšané?

Ďakujem 🙂

Odpovědět
Daniel Nytra
16.6.2016 at 17:55

To bohužel nemám, ale moduly na to určitě jsou.. někde jsem viděl článek popisující propojení na Google Tag Manager…

Jiří Lesňák
16.6.2016 at 13:56

Skvělý přehled. Chybí mi tu už jen nastavení konverzního kódu pro Sklik, našel jsem jen nastavení pro RTG Skliku.

Odpovědět
Daniel Nytra
16.6.2016 at 17:59

Stačí nastavit stejně jako “16. Nastavení Facebook Ads – Konverze” jen se do kódu vymění místo částky proměnná {{transactionTotal}}… Najdete ho Jiří i v tom nastavení konverzí Facebooku (16. bod).

roman matěna
18.7.2016 at 10:52

Na GTM je nejhorší, že za měsíc je vše jinak. U toho sklik konverzního kódu máte – Once per page?

A děkovací stránku můžete ukázat jak nastavit?

Podle mne mám vše správně, ale kód se nespustí.

Odpovědět
Daniel Nytra
19.7.2016 at 15:54

Dobrý den Romane,
jak to myslíte, že je vše jinak? GTM mi běží už několik měsíců naprosto v pořádku u všech projektů… Děkovací stránku nastavíte s jediným cílem: Nastavit další komunikační kanál: Facebook fanouškovství 🙂

Zdenek Kadlec
30.8.2016 at 19:18

Dobrý den, děkuji za článek. Chtěl bych se jen krátce optat, co by se vlastně mělo vkládat do proměnné “transactionTotal”, kterou ve spoustě kódů zmiňujete. Měla by tam být celková cena objednávky s DPH, bez DPH nebo dokonce bez DPH i dopravy? Většina inzertních systémů uvádí totiž ve statistikách náklady bez DPH. Takže do “transactionTotal” by se (asi) měly dávat tržby bez DPH a dopravy?

Odpovědět
Daniel Nytra
30.8.2016 at 19:29

Dobrý den Zdeňku,
přesně tak: Tržby bez DPH a bez dopravy a popřípadě balného jsou super 🙂

Tomáš Josef
25.3.2018 at 14:05

Dobrý den,
super článek, díky. Nefunguje mi Sklik, mohl byste mi prosím poradit, co mám dosadit do proměnné “v”?
…&color=ffffff&v=”>

Odpovědět
Daniel Nytra
28.3.2018 at 20:31

Jde o value.. tzn. hodnota transakce.. tzn. číslo bez měny.

Martin
30.6.2018 at 21:13

Dobrý den,
rád bych jednu radu. V Heurece při měření konverzí mi neukazuje částku za objednávky, takže vidím jen náklady za prokliky a počet objednávek. Použil jsem kód z heureky – plný a také kód z H1.cz, ale pořád to mám bez částky za objednávky. V datalayeru všchny hodnoty jsou. Nemáte nějakou radu?

Děkuji Martin

Odpovědět
Daniel Nytra
24.8.2018 at 21:14

Musíte doplnit hodnotu objednávky do tohoto kódu.. to je vše 🙂

Dalibor
6.7.2018 at 19:39

stále nevidím doplnění návodu na heuréku…?

Odpovědět
Daniel Nytra
24.8.2018 at 21:14

Je to na stejné brdo, jako ostatní 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *