Close

Obchodník, co furt maká a neremcá

Kdo by ho ve svém businessu nechtěl? Obchodníka, který neremcá a pracuje 24hodin denně. Nemá manželku, kamarády, hospodu ani počítačové hry. Vždycky se s ním jeho klienti můžou spojit a dokáže úspěšně vyřídit i stovky klientů za den. Navíc pořád [klikněte zde…]

Eshop: Testováno na lidech

Chci eshop

V ČR je v této chvíli přes 35.000 eshopů. Příští rok to možná bude 40.000! Konkurence je velká, učte se vylepšovat ten váš. Ze studie o eshopech se toho dá například hodně vyčíst. Nebojte, nastudíroval jsem to za vás 🙂 Výhody, proč [klikněte zde…]

Rozmístění prvků v eshopu

Návrh rozmístění úvodní stránky

Dnes bych rád nakousl uspořádání prvků na stránkách eshopu. Stránka po stránce. Popíši vše na eshopu s kávou. Proč zrovna eshop s kávou? U něj je nutné prodávat obrázkem (dárkové balení), ale navíc se zde hodí filtrace. Takže: Dá si někdo [klikněte zde…]

Jak se zjišťuje, že je newsletter přečtený

Gmail a obrázky

Na konci minulého roku Google oznámil, že bude načítat obrázky z emailů automaticky přes své servery. Týká se to těch emailů, které otevíráte pomocí webového rozhraní Gmail.com a programů na emaily od Googlu (tablety, telefony, desktopy). Vytvořil vlastně takovou spojku mezi odesilatelem a [klikněte zde…]

Co dělat, aby člověk na internetu neuspěl?

U některých stránek se mi zdá, že schválně odpuzují návštěvníky a nejraději by se jich zbavili. Tady je pár rad, jak toho dosáhnout: Hoňte návštěvnost na eshopu a nic víc. Vykašlete se na zisky, protože čím větší návštěvnost máte, tím [klikněte zde…]

Facebook komentáře na jednom místě

Dneska jsem se dozvěděl, že se sice používají facebookové komentáře ale nikdo nezná moderování komentářů na facebooku z jednoho místa. Musíte mít vše správně nastavené, protože jinak moderovat komentáře takto jednoduše nejde. Budete muset procházet stránku po stránce a hledat, jestli [klikněte zde…]

Obsah je všechno, obsah je bůh!

SEO, vyhledávače a obsah

Díky opatřením Google (Pinguin) a jiných vyhledávačů se úspěšně bojuje se spamovými roboty. Je to stopka pro “SEO odborníky” šířící spam po webu formou zpětných odkazů. Co teď? Co dělat? Jde vlastně pořád o to samé: buďte už konečně originální a [klikněte zde…]