Košík na objednávku

Košík

Většina eshopů z těch 35tis. nemá správně to nejdůležitější: košík a objednávku. V tomto článku napíši věci, přes které nejede vlak. Když se podle nich nebudete držet, ztrácíte zákazníky. Nakoupí u vás jen známý od vaší maminky, aby jste měli radost. Navíc se u toho hodně zapotí… Na co majitelé eshopu zapomínají: Povinná registrace návštěvníka … Více zde

Obchodník, co furt maká a neremcá

Kdo by ho ve svém businessu nechtěl? Obchodníka, který neremcá a pracuje 24hodin denně. Nemá manželku, kamarády, hospodu ani počítačové hry. Vždycky se s ním jeho klienti můžou spojit a dokáže úspěšně vyřídit i stovky klientů za den. Navíc pořád shání kontakty na nové klienty a komunikuje s nimi. Kdo to je? Můžou to být … Více zde

Eshop: Testováno na lidech

Chci eshop

V ČR je v této chvíli přes 35.000 eshopů. Příští rok to možná bude 40.000! Konkurence je velká, učte se vylepšovat ten váš. Ze studie o eshopech se toho dá například hodně vyčíst. Nebojte, nastudíroval jsem to za vás 🙂 Výhody, proč lidé nakupují na internetu, bambilionkrát znásobte. Nevýhody zmírněte nebo jednoduše vygumujte. Proč lidé nakupují na … Více zde

Rozmístění prvků v eshopu

Návrh rozmístění úvodní stránky

Dnes bych rád nakousl uspořádání prvků na stránkách eshopu. Stránka po stránce. Popíši vše na eshopu s kávou. Proč zrovna eshop s kávou? U něj je nutné prodávat obrázkem (dárkové balení), ale navíc se zde hodí filtrace. Takže: Dá si někdo z panstva dobrou brazilskou kávu? 🙂 Jednotlivé části eshopu Rozdělíme stránku na 3 části: Hlavička, … Více zde

Návod pro eshopy, jak za 5 minut nastavit Google Analytics

blank

Pokud máte na internetu stránky, měli by jste je měřit. Samozřejmě je to jednoduché, když máte marketingové oddělení které dodává grafy a vy se radíte s regimentem odborníků. Co ale začínající podnikatel? Musí rozumět a dělat tolik věcí: balit balíky, chodit na poštu, dělat stránky, zůstat v krámě do půlnoci a do toho ještě měřit … Více zde

Jak se zjišťuje, že je newsletter přečtený

Gmail a obrázky

Na konci minulého roku Google oznámil, že bude načítat obrázky z emailů automaticky přes své servery. Týká se to těch emailů, které otevíráte pomocí webového rozhraní Gmail.com a programů na emaily od Googlu (tablety, telefony, desktopy). Vytvořil vlastně takovou spojku mezi odesilatelem a příjemcem emailu. Dělá to pro dobrou věc: spammeři tak nebudou vědět, že se otevřel email. … Více zde

Co dělat, aby člověk na internetu neuspěl?

blank

U některých stránek se mi zdá, že schválně odpuzují návštěvníky a nejraději by se jich zbavili. Tady je pár rad, jak toho dosáhnout: Hoňte návštěvnost na eshopu a nic víc. Vykašlete se na zisky, protože čím větší návštěvnost máte, tím jste větší frajer(-ka). Košík v eshopu udělejte s povinnou registrací a pokud možno na konci … Více zde

Facebook komentáře na jednom místě

blank

Dneska jsem se dozvěděl, že se sice používají facebookové komentáře ale nikdo nezná moderování komentářů na facebooku z jednoho místa. Musíte mít vše správně nastavené, protože jinak moderovat komentáře takto jednoduše nejde. Budete muset procházet stránku po stránce a hledat, jestli někdo něco nepřipsal… Co je potřeba mít nastavené? Pokud nevíte jak na to, zadejte to … Více zde

Obsah je všechno, obsah je bůh!

SEO, vyhledávače a obsah

Díky opatřením Google (Pinguin) a jiných vyhledávačů se úspěšně bojuje se spamovými roboty. Je to stopka pro “SEO odborníky” šířící spam po webu formou zpětných odkazů. Co teď? Co dělat? Jde vlastně pořád o to samé: buďte už konečně originální a přinášejte důležité informace. Co dělat? Vytvářejte zajímavý textový obsah u sebe na webu i na … Více zde