Zdarma: Schéma podnikatelského modelu

Schéma podnikatelského modelu

Doporučuje se na začátek podnikání udělat podnikatelský plán. To je ale mnohostránkový dokument. Vždyť je to neefektivní na začátku podnikání něco takového připravovat. Jak říká Steve Blank: „Podnikatelský plán nepřežije první kontakt se zákazníkem“. To znamená, že ho budete měnit. Co ale s tím? Co je opravdu nejdůležitější? Odpovědí je: Jakým způsobem vytvářet a doručovat … Více zde

Košík na objednávku

Košík

Většina eshopů z těch 35tis. nemá správně to nejdůležitější: košík a objednávku. V tomto článku napíši věci, přes které nejede vlak. Když se podle nich nebudete držet, ztrácíte zákazníky. Nakoupí u vás jen známý od vaší maminky, aby jste měli radost. Navíc se u toho hodně zapotí… Na co majitelé eshopu zapomínají: Povinná registrace návštěvníka … Více zde

Obchodník, co furt maká a neremcá

co delat v Obchodník, co furt maká a neremcá

Kdo by ho ve svém businessu nechtěl? Obchodníka, který neremcá a pracuje 24hodin denně. Nemá manželku, kamarády, hospodu ani počítačové hry. Vždycky se s ním jeho klienti můžou spojit a dokáže úspěšně vyřídit i stovky klientů za den. Navíc pořád shání kontakty na nové klienty a komunikuje s nimi. Kdo to je? Můžou to být … Více zde

Eshop: Testováno na lidech

Chci eshop

V ČR je v této chvíli přes 35.000 eshopů. Příští rok to možná bude 40.000! Konkurence je velká, učte se vylepšovat ten váš. Ze studie o eshopech se toho dá například hodně vyčíst. Nebojte, nastudíroval jsem to za vás 🙂 Výhody, proč lidé nakupují na internetu, bambilionkrát znásobte. Nevýhody zmírněte nebo jednoduše vygumujte. Proč lidé nakupují na … Více zde

Rozmístění prvků v eshopu

Návrh rozmístění úvodní stránky

Dnes bych rád nakousl uspořádání prvků na stránkách eshopu. Stránka po stránce. Popíši vše na eshopu s kávou. Proč zrovna eshop s kávou? U něj je nutné prodávat obrázkem (dárkové balení), ale navíc se zde hodí filtrace. Takže: Dá si někdo z panstva dobrou brazilskou kávu? 🙂 Jednotlivé části eshopu Rozdělíme stránku na 3 části: Hlavička, … Více zde

Návod pro eshopy, jak za 5 minut nastavit Google Analytics

ga uvod v Návod pro eshopy, jak za 5 minut nastavit Google Analytics

Pokud máte na internetu stránky, měli by jste je měřit. Samozřejmě je to jednoduché, když máte marketingové oddělení které dodává grafy a vy se radíte s regimentem odborníků. Co ale začínající podnikatel? Musí rozumět a dělat tolik věcí: balit balíky, chodit na poštu, dělat stránky, zůstat v krámě do půlnoci a do toho ještě měřit … Více zde

Jak se zjišťuje, že je newsletter přečtený

Gmail a obrázky

Na konci minulého roku Google oznámil, že bude načítat obrázky z emailů automaticky přes své servery. Týká se to těch emailů, které otevíráte pomocí webového rozhraní Gmail.com a programů na emaily od Googlu (tablety, telefony, desktopy). Vytvořil vlastně takovou spojku mezi odesilatelem a příjemcem emailu. Dělá to pro dobrou věc: spammeři tak nebudou vědět, že se otevřel email. … Více zde

Co dělat, aby člověk na internetu neuspěl?

AdobeStock 41660669 Převedený v Co dělat, aby člověk na internetu neuspěl?

U některých stránek se mi zdá, že schválně odpuzují návštěvníky a nejraději by se jich zbavili. Tady je pár rad, jak toho dosáhnout: Hoňte návštěvnost na eshopu a nic víc. Vykašlete se na zisky, protože čím větší návštěvnost máte, tím jste větší frajer(-ka). Košík v eshopu udělejte s povinnou registrací a pokud možno na konci … Více zde

Facebook komentáře na jednom místě

facebook reklama v Facebook komentáře na jednom místě

Dneska jsem se dozvěděl, že se sice používají facebookové komentáře ale nikdo nezná moderování komentářů na facebooku z jednoho místa. Musíte mít vše správně nastavené, protože jinak moderovat komentáře takto jednoduše nejde. Budete muset procházet stránku po stránce a hledat, jestli někdo něco nepřipsal… Co je potřeba mít nastavené? Pokud nevíte jak na to, zadejte to … Více zde

Obsah je všechno, obsah je bůh!

SEO, vyhledávače a obsah

Díky opatřením Google (Pinguin) a jiných vyhledávačů se úspěšně bojuje se spamovými roboty. Je to stopka pro „SEO odborníky“ šířící spam po webu formou zpětných odkazů. Co teď? Co dělat? Jde vlastně pořád o to samé: buďte už konečně originální a přinášejte důležité informace. Co dělat? Vytvářejte zajímavý textový obsah u sebe na webu i na … Více zde