Google Analytics: danielnytra.cz

Chcete mít stálé zákazníky? Chovejte se jako drogoví dealeři!

Pořád se učím. Můj guru pro obsahový marketing je Neil Patel. Má super nápady a hlavně zkušenosti.Např. geniální přirovnání k drogovým dealerům: „Dejte první vzorek zdarma. Pokud je to kvalitní zboží, lidé se k vám vrátí zaplatit za další.“ Je důležité mít stálé pravidelné zákazníky 🙂 Jak se stát webovým dealerem si ukážeme dnes. Důkazem je … Více zde

Vlastní animace

Vytvořte si vlastní animaci hoooodně jednoduše

Dynamický banner má obecně vyšší klikatelnost než statický. Stejně je tomu i u videoreklamy. V dnešním světě kompjutrů jde už opravdu úplně všechno. Pokud máte kuráž a rádi si hrajete, můžete si vytvořit vlastní animaci nebo-li videoreklamu. Není to nic složitého, nebojte 🙂 V čem to udělat Na trhu existuje více možností vychytaných programů pro vlastní … Více zde

Dashboard Google Analytics

Google Analytics: Nastavený dashboard pro blogery z ČR

Kdysi jsem měl Google Analytics jenom na pozorování a nestačil jsem se divit, co se tam zobrazuje za čísla. Jak to běhá pořád nahoru a dolů… nádhera! Postupem času a nejrůznějších školení, webinářů a knih jsem dospěl do středně pokročilé fáze: Pochopil jsem některé „nesrovnalosti“ Google Analytics a vytvářím si vlastní segmentace, filtry, náhledy a … Více zde

Návod pro banner

Jak vytvořit banner bez drahého grafika

Když jsem začínal s podnikáním, tak nic tak super jako Pixlr.com neexistovalo. Hezky si malý podnikatel musel všechno zaplatit a o nějaké vlastní iniciativě zadarmo si mohl nechat jenom zdát: Drahé grafické programy, drazí grafici a vlastně drahé všechno. Teď máte naštěstí na výběr: Můžete mít skvělého grafika za rozumný peníz pro složitější srandy a … Více zde

Infografika: Strategie Inbound Marketingu

Protože byl minulý článek až moc podrobný, rozhodl jsem se ho zkrátit do infografiky. Vysvětlení je pod obrázkem 🙂 Jak to funguje? Vytvářejte kvalitní obsah Obsah nejsou jen texty. Jsou to: fotografie, infografika, obrázky, videa apod. Vše vkládejte na firemní blog, facebook, pište články i mimo blog a buďte aktivní. Nejde o rychlou akci, ale … Více zde

Certifikát: Inbound marketing

Marketing bez peněz: Inbound Marketing!

Inbound marketing je činnost, kdy necpete peníze do reklamy. Vytváříte a šíříte užitečný nebo zajímavý obsah skrz marketingové kanály. Neutrácíte tak žádné peníze, pouze svůj čas. Inbound marketing je nově pojmenované kvalitní blogování se strategií. Jednoduše řečeno: vytváříte firemní blog, který přináší kontakty a ty potom přetavíte (konvergence) na platící klienty. Vše navíc s tím, … Více zde

Český trolejbus v Uzbekistánu

Kvalitní úprava fotografií a obrázků zadarmo a on-line!

Pokud podnikáte na internetu, tak vytváříte obsah: Text, fotografie, obrázky, manuály, video apod. Pokud je obsah kvalitní a užitečný, budete mít úspěch. Nekupujte si na základní úpravu obrázků a fotografií Adobe Photoshop nebo jiné editory. Používejte kvalitní editor fotografií zdarma a on-line! Můj kamarád Sláva (mají mimochodem hodně vydařené architektonické stránky), mě tenhle týden na pivu … Více zde

Copyscape.com - Detail

Šikovný pomocník proti krádežím textů

Máte eshop? Pište vlastní texty k produktům, kategoriím nebo značkám. To samé platí i pro jakýkoliv blog nebo firemní stránku. Duplicitu si vyhledávače hlídají! Pokud jsou dva weby na stejné úrovni důvěryhodnosti, upřednostňují se ty stránky s produktem, které byli na internetu dříve. Může se ale stát, že máte nový eshop např. 2 měsíce. Trápíte … Více zde

Email marketing na blogu

Jak na email marketing z blogu

Dneska budeme řešit, jak inteligentně a efektivně komunikovat s klientem na blogu. Proč je vůbec dobré mít blog řeším v článku: O obchodníkovi, co neremcá a furt maká. Předpokládám, že používáte WordPress. Zase platí pravidlo: Učte se z historie, jinak jste z kola ven! Což je trochu předělaný J.A.Komenský 🙂 Co použít na email marketing Je … Více zde