Close

12x Jak zvýšit návštěvnost stránek

Zde je 12 praktických věcí, které vám zvýší návštěvnost stránek. Určitě jste alespoň jednu z nich řešili v práci nebo na svém blogu. Doufám, že vám pomůžou ve vašem projektu.

Kliknutím na infografiku si zvětšíte obrázek.

Jak zvýšit návštěvnost stránek

19 komentářů

  • Dobrý den, Danieli.

    Opět se mi líbí váš článek a pokusím se vašimi radami řídit. Jen jeden malý dotaz – zmiňujete Google Analytics. Mám je sice na blogu nainstalované, ale pořádně nevím jak s nimi pracovat. Mohl byste mi prosím poradit? Neplánujete nějaký článek s úvodem do práce s nimi právě pro nezkušené?
    Děkuji a přeji příjemný den.

    Hanka

  • Dobrý den pánové,
    já používám službu givemeclick.com a díky ní se mi asi 5ti násobně zvýšila návštěvnost – měřeno přes Analytics. Ale stále mi nevzrostl PageRank. Myslíte, že je to tím, že návštěva lidí z GiveMeClick.com trvá jen pár desítek sekund? Nebo Google prostě nemá rád návštěvy z různých surfů? Ale je krásné se dívat na to, jak vám tam návštěvnost roste v reálném čase.

    Děkuji za odpověď, Marcelka.

  • Dobrý den,

    Děkuji za pěkný článek. Můte prosím popsat konkrétní změny které by vedly ke zlepšení návštevnost mého eshopu na filimoda(.)cz ?

    S pozdravem

    Filip Sytař

  • Dobrý den
    Mám na Vás otázky 🙂

    Dostal jsem do ruky(mail) od SEO “odborníka” s 3mi články na publikaci (linkbuilding), články plné gramatických chyb ale o to nejde…

    Žiji vtom, že by článek měl obsahovat zpětné odkazy, ten odborník měl na článku o délce 1NS-2 pouze 1! zpětný odkaz, neměl vůbec v textu www stránku, bez obrázků, atd…

    Před vložením na stránky jsem texty opravil, upravil doplněním zpětných odkazů na kategorie případně na zboží.

    Je 1 zpětný odkaz dostačující?
    Já osobně jich tam dal 3-4 (ke klíčovému slovu) + vložil fotky s odkazem na zboží co je na fotce.

    Je dobré vkládat “více” zpětných odkazů?

    Kolik +- doporučujete do článku o délce 1NS :), je to hloupá otázka ale moc pomůže.

    Děkuji za rady
    RP

    • Dobrý den,
      záleží na tom, o jaké články jde. Pro mě osobně je důležité vytvářet hodnotný obsah a až potom řešit odkazy…resp. Pokud nemáte článek, který za něco stojí, je dle mého názoru k ničemu a neměl by vůbec vzniknout (je to plýtvání časem, který můžete vložit do něčeho opravdu hodnotného).

      Vím, že jsem neodpověděl na tuto otázku přímo a udělal jsem to schválně 🙂

      Daniel

    • Ještě jedna obchodní otázka. Díval jsem se na na nový kurz, ale nevím jestli je to zrovna bych hledal, možná ano ale nenašel jsem to.

      Bude se na něm probírat i linkbuilding, seo?
      Pokud ano, objednávám 🙂

      Pokud ne, plánujete něco ale ne profi, spíš něco pro začínající až pokročilé?

      • Dobrý den, ne nebude tam linkbuilding. Jde o marketingovou strategii, která si bere to nejlepší ze všech jednotlivých kanálů: PPC, Facebook, SEO, obsahový marketing, email…

    • Dobrý den, nezáleží na počtu klíčových slov a poměru slov ku textu. Pokud máte dobrý článek a kvalitní publikaci, nic vás nezastaví 🙂 Resp.: Dávejte čas více do kvality obsahu než do počítání klíčových slov = dělejte to pro lidi, jen tak to bude dlouhodobý úspěch.

    • To je jasné 🙂 Obecně se doporučuje mít cca 3 prokliky na jednotlivé stránky v rámci jednoho článku v pořadí s prioritou (dřívější odkazy mají větší váhu než pozdější v článku).

      Já jsem jen chtěl upozornit, že je velice důležitá opravdu kvalita, protože vyhledávače už dávno nezkoumají pouze poměr slov, ale jak se chová uživatel na této stránce, kam jde dále apod. Pokud článek bude zajímavý, návštěvník na něm stráví čas a napíše komentář nebo sdílí dále na soc. sítě, je to to nejlepší, co můžete od “soft” cílu čekat 🙂

  • Napsat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *