Close

Poslední příspěvky

Chcete získávat nejnovější informace?

Thrive Leads – překlad do češtiny

AKTUALIZACE 2.5.2018: Nová verze češtiny s přeloženými frázemi! Je to tak. Vyhodnotil jsem plugin Thrive Leads jako ten nejlepší pro získávání emailových kontaktů. Stejně jako vn…
Více zde

Video reklama v roce 2018

Video reklama je v této době super. Facebook jde proti Google (youtube, adwords) a my můžeme všichni využít velice levné video reklamy. Jak to ale udělat, aby prodávala nebo dělal…
Více zde

E-shopy a EET (od 1.3.2017)

UPDATE 1.12.2016: SimpleShop.cz umí EET! UPDATE 1.3.2017: Pokud jste autory online produktů, spadáte pod 3. vlnu (1.3.2017) – KLIKNĚTE ZDE Jak jistě víte, díky panu Babišovi jsou m…
Více zde

Co ti lidi FURT chtějí?

Udělal jsem po roce další dotazník na svoji databázi kontaktů. Rozeslal jsem e-mail s žádostí a získal 638 odpovědí za cca 10dní. Ptal jsem se pouze na 4 základní otázky…
Více zde

MailerLite je super a ušetří prachy

Narazil jsem po delší době znovu na službu MailerLite a hodně se mi zalíbila. Kdysi byla nedodělaná a chybělo mi v ní spousta funkcí, ale dnes je to plnohodnotná emailová …
Více zde

Accelerated Mobile Pages (AMP)

Accelerated Mobile Pages jsou speciální stránky pro rychlé načítání statického obsahu v mobilních zařízeních podporované Googlem. Responzivní šablona je sice fajn, ale pro mobilní …
Více zde

Jak začít podnikat

Znám to a chápu to: Sám podnikám a navíc mám klienty, kteří se řadí mezí malé nebo střední podnikatele. Jak vlastně začít podnikat a vydržet nekonečný boj s vel…
Více zde

Start-up, který vznikl z naštvání

Byl jsem vážně naštvaný. Naštvaný na existující prodejní systémy. Já chci prostě jednoduše prodávat.. nic víc… Připomíná mi to zlatou horečku: Nejvíce na zlaté horečce vyd…
Více zde

SMS automaticky a s oslovením klienta

Dostal jsem zajímavý úkol od Michala Pechláta, kterého si velice vážím, a který je zároveň mým klientem téměř 2 roky. V jeho firmě Kominictví Pechlát nemají na klienty email…
Více zde
https certifikat

HTTPs a pruda s přechodem na něj

Přejít na https jsem chtěl už dávno. Pro velkého bratra (Google.com) je to jeden ze signálů pro SEO pozice… ale až díky push notifikacím jsem rozhodl. Chci push notifikace testovat na…
Více zde

Push notifikace pro marketing

Push notifikace (zprávy) jsou věc, se kterou jsem se setkal při vytváření aplikací pro mobil. Málo markeťáků ale ví, že to lze použít i v rámci webového prohlížeče. …
Více zde
rlsa

RLSA + Facebook = VSL

Remarketing asi všichni znáte: Médžik zobrazování bannerů a textových reklam všude po internetu jen lidem, kteří navštívili vaše stránky (a něco tam udělali). RLSA už …
Více zde

Digitální nomádství v Maroku

V Maroku je (skoro) všechno, co potřebuji k životu: Vysoké hory na trek, moře na surf a plavání, pláže na běhání, jídlo na oblizování, internet v mobilu chytnutelný kdek…
Více zde

14x Důležité prvky prodejní stránky

Vytvořil jsem jednoduchou infografiku, která rozebírá jednotlivé prvky prodejní stránky internetového kurzu. Pokud nejste e-shop (prvky eshopu jsem rozepsal v tomto článku), můžete te…
Více zde
seo

12+1 SEO nástroje ZDARMA

Spousta lidí vnímá SEO jako magii. Nesmysl. Stačí jen zjistit, co lidé opravdu chtějí …a dát jim to: Poradit nebo vyřešit jejich problém. Pokud budou návštěvníci stránek u&…
Více zde

Activecampaign (1.): Jak začít

Začínám dělat sérii manuálů o naprosto úžasném nástroji pro emailový marketing: Activecampaign. V tomto článku proberu založení účtu active campaign (14 dní zdarma) +…
Více zde

Facebook & Podnikání

Dnešní článek je o síle sociálních sítí. Facebook, Google+ a Twitter můžou pomáhat v podnikání každý den. Například tento blog si díky nim buduje každodenně data…
Více zde

…ten blog fakt vydělává!

Dneska bych rád všechny přesvědčil, že je blog důležitý pro jakýkoliv druh podnikání. Ať prodáváte vize firmám, nebo máte eshop na koberce, nebo víno z dovozu, kočky z ul…
Více zde
Marketingový mix

Marketingový mix

Používat klasický marketingový mix (4P) na internetu je už opravdu “passe”. Nelze napasovat jednu poučku na všechny druhy podnikání. Není to zdravé a hlavně straaaašně…
Více zde
Komunikační mix

Komunikační mix

Je nutné, abyste vyzkoušeli, otestovali a popřípadě využívali více kanálů komunikace se zákazníky. Reklama na internetu je pouze část marketingu. Zde vyjmenovávám nejdůležitěj…
Více zde

Facebook reklama = cílení jak sviňa

Miluju Facebook! Všichni na sebe všechno prozradí…  a komu to nejvíce pomůže (kromě zlodějům o dovolených)? Chytrým markeťákům a podnikatelům! V tomto článku naj…
Více zde

Cesta pravého muže (od ajťáka)

Tento článek je o mně. Je o změně, kterou jsem nedávno udělal. Byla to velká změna. Před pár lety slova jako “štěstí” , “vnitřní pocit” , “rovn…
Více zde
Košík

Affiliate marketing + armáda partnerů

V tomto článku si nejdříve popíšeme výhody a nevýhody affiliate pro prodej na internetu společně s fintami, pak je omáčka se seznamy dostupných affiliate programů + sítí a&n…
Více zde

12x Jak zvýšit návštěvnost stránek

Zde je 12 praktických věcí, které vám zvýší návštěvnost stránek. Určitě jste alespoň jednu z nich řešili v práci nebo na svém blogu. Doufám, že vám pomůžou ve vašem …
Více zde
Hybatel odkazu

Efektivní metoda SEO: Hybatel odkazů

Článek popisuje velmi efektivní SEO metodu, kterou zvládne s nulovými náklady opravdu každý. Přeložil jsem ji volně do češtiny: Hybatel odkazů. Stěhovák (z angl. “Mov…
Více zde
WordPress šablona zdarma

Jak ušetřit na emailovém marketingu

Emailový marketing je jeden z nejúčinnějších prodejních kanálů. Nechápu, proč na něj zapomíná spousta firem. Není tak sexy jako Facebook? Nebo není tak neznámý a zastřený…
Více zde
Facebook - Let's go!

Jak na remarketing u Facebooku

Remarketing je super věc. Stačí jít na stránku, kde je remarketingový script umístěný (od Googlu, Seznamu, Etargetu nebo Facebooku) a hned zafunguje. Probíhá IT médžik a světe …
Více zde
Heat mapa

Jak zvýšit jednoduše návštěvnost

UPDATE 30.8.2014: Google Authorship končí, takže tento článek už neplatí. Více o tom proč a jak ZDE. Dneska ukážu, jak velmi jednoduchým způsobem zvýšit proklikovost příspě…
Více zde

Infografika: Strategie Inbound Marketingu

Protože byl minulý článek až moc podrobný, rozhodl jsem se ho zkrátit do infografiky. Vysvětlení je pod obrázkem 🙂 Jak to funguje? Vytvářejte kvalitní obsah Obsah nejsou jen texty. Jso…
Více zde
Certifikát: Inbound marketing

Marketing bez peněz: Inbound Marketing!

Inbound marketing je činnost, kdy necpete peníze do reklamy. Vytváříte a šíříte užitečný nebo zajímavý obsah skrz marketingové kanály. Neutrácíte tak žádné peníze, pouze sv…
Více zde
Email marketing na blogu

Jak na email marketing z blogu

Dneska budeme řešit, jak inteligentně a efektivně komunikovat s klientem na blogu. Proč je vůbec dobré mít blog řeším v článku: O obchodníkovi, co neremcá a furt mak…
Více zde
Lean Canvas

Jak začít webový projekt

V minulém článku jsem psal o Podnikatelském modelu a jeho schématu. Výhody jsou jasné: Oproti podnikatelskému plánu si ho můžete předělávat podle vývoje firmy a opravdu j…
Více zde
Schéma podnikatelského modelu

Zdarma: Schéma podnikatelského modelu

Doporučuje se na začátek podnikání udělat podnikatelský plán. To je ale mnohostránkový dokument. Vždyť je to neefektivní na začátku podnikání něco takového připravovat. Jak říká…
Více zde
Košík

Košík na objednávku

Většina eshopů z těch 35tis. nemá správně to nejdůležitější: košík a objednávku. V tomto článku napíši věci, přes které nejede vlak. Když se podle nich nebudete d…
Více zde

Obchodník, co furt maká a neremcá

Kdo by ho ve svém businessu nechtěl? Obchodníka, který neremcá a pracuje 24hodin denně. Nemá manželku, kamarády, hospodu ani počítačové hry. Vždycky se s ním jeho klienti mů…
Více zde
Chci eshop

Eshop: Testováno na lidech

V ČR je v této chvíli přes 35.000 eshopů. Příští rok to možná bude 40.000! Konkurence je velká, učte se vylepšovat ten váš. Ze studie o eshopech se toho dá například hod…
Více zde
Návrh rozmístění úvodní stránky

Rozmístění prvků v eshopu

Dnes bych rád nakousl uspořádání prvků na stránkách eshopu. Stránka po stránce. Popíši vše na eshopu s kávou. Proč zrovna eshop s kávou? U něj je nutné prodávat…
Více zde

Facebook komentáře na jednom místě

Dneska jsem se dozvěděl, že se sice používají facebookové komentáře ale nikdo nezná moderování komentářů na facebooku z jednoho místa. Musíte mít vše správně nastavené, pro…
Více zde
SEO, vyhledávače a obsah

Obsah je všechno, obsah je bůh!

Díky opatřením Google (Pinguin) a jiných vyhledávačů se úspěšně bojuje se spamovými roboty. Je to stopka pro “SEO odborníky” šířící spam po webu formou zpětn…
Více zde

12x Jak zvýšit návštěvnost stránek

Zde je 12 praktických věcí, které vám zvýší návštěvnost stránek. Určitě jste alespoň jednu z nich řešili v práci nebo na svém blogu. Doufám, že vám pomůžou ve vašem projektu.

Kliknutím na infografiku si zvětšíte obrázek.

Jak zvýšit návštěvnost stránek

19 Comments on “12x Jak zvýšit návštěvnost stránek

Hanka
24.6.2014 at 17:53

Dobrý den, Danieli.

Opět se mi líbí váš článek a pokusím se vašimi radami řídit. Jen jeden malý dotaz – zmiňujete Google Analytics. Mám je sice na blogu nainstalované, ale pořádně nevím jak s nimi pracovat. Mohl byste mi prosím poradit? Neplánujete nějaký článek s úvodem do práce s nimi právě pro nezkušené?
Děkuji a přeji příjemný den.

Hanka

Odpovědět
Daniel Nytra
24.6.2014 at 18:41

Dobrý den,
plánuji 🙂 ale teď jak se blíží prázdniny a to bude horší 🙂 Zatím doporučím tento článek: http://robertnemec.com/google-analytics-navod/

Marcela Bovovarová
17.10.2014 at 22:19

Dobrý den pánové,
já používám službu givemeclick.com a díky ní se mi asi 5ti násobně zvýšila návštěvnost – měřeno přes Analytics. Ale stále mi nevzrostl PageRank. Myslíte, že je to tím, že návštěva lidí z GiveMeClick.com trvá jen pár desítek sekund? Nebo Google prostě nemá rád návštěvy z různých surfů? Ale je krásné se dívat na to, jak vám tam návštěvnost roste v reálném čase.

Děkuji za odpověď, Marcelka.

Odpovědět
Daniel Nytra
29.10.2014 at 8:19

Dobrý den Marcelko,

musíte se zamyslet nad cílem stránek. Je to opravdu návštěvnost? Nejsou to spíše prodeje?

Pokud chcete díky givemeclick ovlivnit PageRank, je to rozhodně špatně! Doporučuji raději čas a peníze vkládat do budování obsahu a následné propagaci:
https://www.danielnytra.cz/chcete-mit-stale-zakazniky-chovejte-se-jako-drogovi-dealeri/

Honza
30.6.2015 at 20:05

Děkuji za článek, pomohl mi ke zvýšení návštěvnosti na http://www.odovolene.cz

Odpovědět
Filip
18.1.2016 at 11:29

Dobrý den,

Děkuji za pěkný článek. Můte prosím popsat konkrétní změny které by vedly ke zlepšení návštevnost mého eshopu na filimoda(.)cz ?

S pozdravem

Filip Sytař

Odpovědět
Daniel Nytra
18.1.2016 at 16:01

Dobrý den Filipe,
poskytuji placenou konzultaci, pokud máte zájem 🙂

Hezký den!

Rudolf Procházka
23.2.2016 at 20:08

Dobrý den
Mám na Vás otázky 🙂

Dostal jsem do ruky(mail) od SEO “odborníka” s 3mi články na publikaci (linkbuilding), články plné gramatických chyb ale o to nejde…

Žiji vtom, že by článek měl obsahovat zpětné odkazy, ten odborník měl na článku o délce 1NS-2 pouze 1! zpětný odkaz, neměl vůbec v textu www stránku, bez obrázků, atd…

Před vložením na stránky jsem texty opravil, upravil doplněním zpětných odkazů na kategorie případně na zboží.

Je 1 zpětný odkaz dostačující?
Já osobně jich tam dal 3-4 (ke klíčovému slovu) + vložil fotky s odkazem na zboží co je na fotce.

Je dobré vkládat “více” zpětných odkazů?

Kolik +- doporučujete do článku o délce 1NS :), je to hloupá otázka ale moc pomůže.

Děkuji za rady
RP

Odpovědět
Daniel Nytra
23.2.2016 at 20:15

Dobrý den,
záleží na tom, o jaké články jde. Pro mě osobně je důležité vytvářet hodnotný obsah a až potom řešit odkazy…resp. Pokud nemáte článek, který za něco stojí, je dle mého názoru k ničemu a neměl by vůbec vzniknout (je to plýtvání časem, který můžete vložit do něčeho opravdu hodnotného).

Vím, že jsem neodpověděl na tuto otázku přímo a udělal jsem to schválně 🙂

Daniel

Rudolf Procházka
23.2.2016 at 20:21

Tak to Vám moc děkuji 🙂

Článek byl obsahově OK, ale zdá se mě 1 odkaz málo., na to že obsahoval dost klíčových slov

Odpovědět
Rudolf Procházka
23.2.2016 at 20:24

Ještě jedna obchodní otázka. Díval jsem se na na nový kurz, ale nevím jestli je to zrovna bych hledal, možná ano ale nenašel jsem to.

Bude se na něm probírat i linkbuilding, seo?
Pokud ano, objednávám 🙂

Pokud ne, plánujete něco ale ne profi, spíš něco pro začínající až pokročilé?

Daniel Nytra
23.2.2016 at 20:47

Dobrý den, ne nebude tam linkbuilding. Jde o marketingovou strategii, která si bere to nejlepší ze všech jednotlivých kanálů: PPC, Facebook, SEO, obsahový marketing, email…

Daniel Nytra
23.2.2016 at 20:46

Dobrý den, nezáleží na počtu klíčových slov a poměru slov ku textu. Pokud máte dobrý článek a kvalitní publikaci, nic vás nezastaví 🙂 Resp.: Dávejte čas více do kvality obsahu než do počítání klíčových slov = dělejte to pro lidi, jen tak to bude dlouhodobý úspěch.

Rudolf Procházka
23.2.2016 at 21:00

Kvalitní články jsou samozřejmost, ale na co je kvalitní článek na cizí stránce když neobsahuje zpětné odkazy 🙂

Odpovědět
Daniel Nytra
23.2.2016 at 21:06

To je jasné 🙂 Obecně se doporučuje mít cca 3 prokliky na jednotlivé stránky v rámci jednoho článku v pořadí s prioritou (dřívější odkazy mají větší váhu než pozdější v článku).

Já jsem jen chtěl upozornit, že je velice důležitá opravdu kvalita, protože vyhledávače už dávno nezkoumají pouze poměr slov, ale jak se chová uživatel na této stránce, kam jde dále apod. Pokud článek bude zajímavý, návštěvník na něm stráví čas a napíše komentář nebo sdílí dále na soc. sítě, je to to nejlepší, co můžete od “soft” cílu čekat 🙂

Dano
28.9.2016 at 19:47

na Vaších radách som postavil svoj web..
http://www.profi-nabytok.sk

Odpovědět
Daniel Nytra
28.9.2016 at 21:02

No tak to je super! Díky moc za komentář 🙂

martin
24.12.2016 at 20:07

pekny clanok

Odpovědět
Daniel Nytra
27.12.2016 at 4:50

Děkuji za komentář 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *