Close

Poslední příspěvky

Chcete získávat nejnovější informace?

Thrive Leads – překlad do češtiny

AKTUALIZACE 2.5.2018: Nová verze češtiny s přeloženými frázemi! Je to tak. Vyhodnotil jsem plugin Thrive Leads jako ten nejlepší pro získávání emailových kontaktů. Stejně jako vn…
Více zde

Video reklama v roce 2018

Video reklama je v této době super. Facebook jde proti Google (youtube, adwords) a my můžeme všichni využít velice levné video reklamy. Jak to ale udělat, aby prodávala nebo dělal…
Více zde

E-shopy a EET (od 1.3.2017)

UPDATE 1.12.2016: SimpleShop.cz umí EET! UPDATE 1.3.2017: Pokud jste autory online produktů, spadáte pod 3. vlnu (1.3.2017) – KLIKNĚTE ZDE Jak jistě víte, díky panu Babišovi jsou m…
Více zde

Co ti lidi FURT chtějí?

Udělal jsem po roce další dotazník na svoji databázi kontaktů. Rozeslal jsem e-mail s žádostí a získal 638 odpovědí za cca 10dní. Ptal jsem se pouze na 4 základní otázky…
Více zde

MailerLite je super a ušetří prachy

Narazil jsem po delší době znovu na službu MailerLite a hodně se mi zalíbila. Kdysi byla nedodělaná a chybělo mi v ní spousta funkcí, ale dnes je to plnohodnotná emailová …
Více zde

Accelerated Mobile Pages (AMP)

Accelerated Mobile Pages jsou speciální stránky pro rychlé načítání statického obsahu v mobilních zařízeních podporované Googlem. Responzivní šablona je sice fajn, ale pro mobilní …
Více zde

Jak začít podnikat

Znám to a chápu to: Sám podnikám a navíc mám klienty, kteří se řadí mezí malé nebo střední podnikatele. Jak vlastně začít podnikat a vydržet nekonečný boj s vel…
Více zde

Start-up, který vznikl z naštvání

Byl jsem vážně naštvaný. Naštvaný na existující prodejní systémy. Já chci prostě jednoduše prodávat.. nic víc… Připomíná mi to zlatou horečku: Nejvíce na zlaté horečce vyd…
Více zde

SMS automaticky a s oslovením klienta

Dostal jsem zajímavý úkol od Michala Pechláta, kterého si velice vážím, a který je zároveň mým klientem téměř 2 roky. V jeho firmě Kominictví Pechlát nemají na klienty email…
Více zde
https certifikat

HTTPs a pruda s přechodem na něj

Přejít na https jsem chtěl už dávno. Pro velkého bratra (Google.com) je to jeden ze signálů pro SEO pozice… ale až díky push notifikacím jsem rozhodl. Chci push notifikace testovat na…
Více zde

Push notifikace pro marketing

Push notifikace (zprávy) jsou věc, se kterou jsem se setkal při vytváření aplikací pro mobil. Málo markeťáků ale ví, že to lze použít i v rámci webového prohlížeče. …
Více zde
rlsa

RLSA + Facebook = VSL

Remarketing asi všichni znáte: Médžik zobrazování bannerů a textových reklam všude po internetu jen lidem, kteří navštívili vaše stránky (a něco tam udělali). RLSA už …
Více zde

Digitální nomádství v Maroku

V Maroku je (skoro) všechno, co potřebuji k životu: Vysoké hory na trek, moře na surf a plavání, pláže na běhání, jídlo na oblizování, internet v mobilu chytnutelný kdek…
Více zde

14x Důležité prvky prodejní stránky

Vytvořil jsem jednoduchou infografiku, která rozebírá jednotlivé prvky prodejní stránky internetového kurzu. Pokud nejste e-shop (prvky eshopu jsem rozepsal v tomto článku), můžete te…
Více zde
seo

12+1 SEO nástroje ZDARMA

Spousta lidí vnímá SEO jako magii. Nesmysl. Stačí jen zjistit, co lidé opravdu chtějí …a dát jim to: Poradit nebo vyřešit jejich problém. Pokud budou návštěvníci stránek u&…
Více zde

Activecampaign (1.): Jak začít

Začínám dělat sérii manuálů o naprosto úžasném nástroji pro emailový marketing: Activecampaign. V tomto článku proberu založení účtu active campaign (14 dní zdarma) +…
Více zde

Facebook & Podnikání

Dnešní článek je o síle sociálních sítí. Facebook, Google+ a Twitter můžou pomáhat v podnikání každý den. Například tento blog si díky nim buduje každodenně data…
Více zde

…ten blog fakt vydělává!

Dneska bych rád všechny přesvědčil, že je blog důležitý pro jakýkoliv druh podnikání. Ať prodáváte vize firmám, nebo máte eshop na koberce, nebo víno z dovozu, kočky z ul…
Více zde
Marketingový mix

Marketingový mix

Používat klasický marketingový mix (4P) na internetu je už opravdu “passe”. Nelze napasovat jednu poučku na všechny druhy podnikání. Není to zdravé a hlavně straaaašně…
Více zde
Komunikační mix

Komunikační mix

Je nutné, abyste vyzkoušeli, otestovali a popřípadě využívali více kanálů komunikace se zákazníky. Reklama na internetu je pouze část marketingu. Zde vyjmenovávám nejdůležitěj…
Více zde

Facebook reklama = cílení jak sviňa

Miluju Facebook! Všichni na sebe všechno prozradí…  a komu to nejvíce pomůže (kromě zlodějům o dovolených)? Chytrým markeťákům a podnikatelům! V tomto článku naj…
Více zde

Cesta pravého muže (od ajťáka)

Tento článek je o mně. Je o změně, kterou jsem nedávno udělal. Byla to velká změna. Před pár lety slova jako “štěstí” , “vnitřní pocit” , “rovn…
Více zde
Košík

Affiliate marketing + armáda partnerů

V tomto článku si nejdříve popíšeme výhody a nevýhody affiliate pro prodej na internetu společně s fintami, pak je omáčka se seznamy dostupných affiliate programů + sítí a&n…
Více zde

12x Jak zvýšit návštěvnost stránek

Zde je 12 praktických věcí, které vám zvýší návštěvnost stránek. Určitě jste alespoň jednu z nich řešili v práci nebo na svém blogu. Doufám, že vám pomůžou ve vašem …
Více zde
Hybatel odkazu

Efektivní metoda SEO: Hybatel odkazů

Článek popisuje velmi efektivní SEO metodu, kterou zvládne s nulovými náklady opravdu každý. Přeložil jsem ji volně do češtiny: Hybatel odkazů. Stěhovák (z angl. “Mov…
Více zde
WordPress šablona zdarma

Jak ušetřit na emailovém marketingu

Emailový marketing je jeden z nejúčinnějších prodejních kanálů. Nechápu, proč na něj zapomíná spousta firem. Není tak sexy jako Facebook? Nebo není tak neznámý a zastřený…
Více zde
Facebook - Let's go!

Jak na remarketing u Facebooku

Remarketing je super věc. Stačí jít na stránku, kde je remarketingový script umístěný (od Googlu, Seznamu, Etargetu nebo Facebooku) a hned zafunguje. Probíhá IT médžik a světe …
Více zde
Heat mapa

Jak zvýšit jednoduše návštěvnost

UPDATE 30.8.2014: Google Authorship končí, takže tento článek už neplatí. Více o tom proč a jak ZDE. Dneska ukážu, jak velmi jednoduchým způsobem zvýšit proklikovost příspě…
Více zde

Infografika: Strategie Inbound Marketingu

Protože byl minulý článek až moc podrobný, rozhodl jsem se ho zkrátit do infografiky. Vysvětlení je pod obrázkem 🙂 Jak to funguje? Vytvářejte kvalitní obsah Obsah nejsou jen texty. Jso…
Více zde
Certifikát: Inbound marketing

Marketing bez peněz: Inbound Marketing!

Inbound marketing je činnost, kdy necpete peníze do reklamy. Vytváříte a šíříte užitečný nebo zajímavý obsah skrz marketingové kanály. Neutrácíte tak žádné peníze, pouze sv…
Více zde
Email marketing na blogu

Jak na email marketing z blogu

Dneska budeme řešit, jak inteligentně a efektivně komunikovat s klientem na blogu. Proč je vůbec dobré mít blog řeším v článku: O obchodníkovi, co neremcá a furt mak…
Více zde
Lean Canvas

Jak začít webový projekt

V minulém článku jsem psal o Podnikatelském modelu a jeho schématu. Výhody jsou jasné: Oproti podnikatelskému plánu si ho můžete předělávat podle vývoje firmy a opravdu j…
Více zde
Schéma podnikatelského modelu

Zdarma: Schéma podnikatelského modelu

Doporučuje se na začátek podnikání udělat podnikatelský plán. To je ale mnohostránkový dokument. Vždyť je to neefektivní na začátku podnikání něco takového připravovat. Jak říká…
Více zde
Košík

Košík na objednávku

Většina eshopů z těch 35tis. nemá správně to nejdůležitější: košík a objednávku. V tomto článku napíši věci, přes které nejede vlak. Když se podle nich nebudete d…
Více zde

Obchodník, co furt maká a neremcá

Kdo by ho ve svém businessu nechtěl? Obchodníka, který neremcá a pracuje 24hodin denně. Nemá manželku, kamarády, hospodu ani počítačové hry. Vždycky se s ním jeho klienti mů…
Více zde
Chci eshop

Eshop: Testováno na lidech

V ČR je v této chvíli přes 35.000 eshopů. Příští rok to možná bude 40.000! Konkurence je velká, učte se vylepšovat ten váš. Ze studie o eshopech se toho dá například hod…
Více zde
Návrh rozmístění úvodní stránky

Rozmístění prvků v eshopu

Dnes bych rád nakousl uspořádání prvků na stránkách eshopu. Stránka po stránce. Popíši vše na eshopu s kávou. Proč zrovna eshop s kávou? U něj je nutné prodávat…
Více zde

Facebook komentáře na jednom místě

Dneska jsem se dozvěděl, že se sice používají facebookové komentáře ale nikdo nezná moderování komentářů na facebooku z jednoho místa. Musíte mít vše správně nastavené, pro…
Více zde
SEO, vyhledávače a obsah

Obsah je všechno, obsah je bůh!

Díky opatřením Google (Pinguin) a jiných vyhledávačů se úspěšně bojuje se spamovými roboty. Je to stopka pro “SEO odborníky” šířící spam po webu formou zpětn…
Více zde

10 pravidel SEO aneb Kouzlení v marketingu povoleno

Google Trends

Když zadáte klíčové slovo SEO do Google.com, dostanete přibližný počet výsledků: 203 miliónů stránek. Takže ho všichni znají. Proč ale SEO oproti například PPC kampaním používá stále málo firem? Proč jde do PPC reklam mnohem více peněz než do SEO?

Podle mého názoru:

  • SEO oproti PPC kampaně není hned
  • firmy řadí SEO do škatulky: Důležité neurgentní věci. Jak to bývá v životě, urgentní jsou důležitější
  • Lidi co nemají čas, nabízejí SEO lidem, kteří čas taky nemají… SEO je samozřejmě hlavně o čase
  • Mlžení tzv. “SEO odborníků” – velmi nepříjemná věc, která dělá z poctivé práce kouzelnické triky

Jak technicky nastavit stránky a na co se zaměřit nejvíce při jednom z nejefektivnějším a nejvíce podceňovaném druhu marketingu? Přináším 10 pravidel SEO pro firemní i osobní stránky. Kouzla to jsou, ale prozrazené dopředu 🙂

1. Vyhledávač vidí to co vy

Vyhledávače vidí obsah stránek jinak než běžní uživatelé. Google posílá robota, aby prozkoumal vaši stránku. Robot sbírá textové informace, a proto není dobré mít obrázek bez atributu Alt nebo používat flash. Víte vlastně, co roboti vidí na vaší stránce? Zkuste to se seo-browser.com:

SEO Googlebot SEO Googlebot výsledky

Na co si dát pozor:

  • Jsou správně nadpisy, jak jste je chtěli mít?
  • Vidíte všechny odkazy a vedou na správné stránky?
  • Je správně menu s odkazy?
  • Velmi důležité je pořadí obsahu: Nejdůležitější věci nahoru, méně důležité dolů
  • Jsou správně pojmenované obrázky? Najdete je v závorkách.
    • Špatně: [obrazek.png]
    • Dobře [Jak vařit vodu]

Doporučení extra: Není náhodou nějaký skrytý text najednou vidět? Nesmíte mít žádné skryté texty!

2. Rychle, rychleji a ještě přidat!

Jeden z nejdůležitějších parametrů vychází z lidského chování na internetu: Nemáme čas. Už nejsme v době vytáčeného internetu a problém načítání stránek je většinou technickým problémem webu. Změřte si rychlost načítání vašich stránek. Jakákoliv stránka nad 5 sekund je špatně! Řeště to, protože vyhledávače to rozhodně řeší a tvrdě postihují.

Existují 3 nejznámější:

  • Google PageSpeed Insights – ohodnocení, návrhy vyřešení problémů, mobilní web
    PageSpeed Insights
  • Pingdom – ohodnocení, návrhy vyřešení problémů, historie
    Page Speed: Pingdom
  • WebPageTest.org – ohodnocení, návrhy řešení, 2x testování, screenshoty načítání obrazovek nebo video
    WebPageTest.org

Doporučení extra: Dostaňte se pod 4 sekundy u pingdom.com a jste v klidu!

3. Naučte se dělat s křičící žábou

Perfektní prográmek pro kontrolu obsahu je Screaming Frog. Nainstalujte si ji a pořádně prohlédněte.

Na co si dát pozor:

  • V hlavním menu klikněte na Images a zkontrolujte, které jsou větší než 100000 (každý sloupec se dá seřadit). Je to většinou zbytečně hodně.
  • V hlavním menu klikněte na Response Codes a vyfiltrujte si Client Error (4xx) – opravte tyto stránky
  • V hlavním menu klikněte na Titles a vyfiltrujte:
    • Duplicate – opravte
    • Over 65 characters – nad 70 je už hodně dlouhý nadpis
  • V hlavním menu klikněte na Meta Description a vyfiltrujte Over 156 – zmenšete popisky
  • V hlavním menu klikněte na H1 a filtrujte Missing – zkontrolujte H1 nadpis související s danou stránkou
  • V hlavním menu klikněte na H2 a filtrujte Missing – zkontrolujte H2 nadpis související s danou stránkou

Doporučení extra: Pokud používáte WordPress, použijte plugin Crosslinker na provázání obsahu navzájem.

4. Vytvářejte kvalitní obsah

Vytvářejte kvalitní obsah u sebe na blogu, firemních stránkách, vašem eshopu nebo na jiných webech. Může jít o článek, fotografii, video apod. Zabijete více marketingových much jednou ranou:

  • bude přirozeně sdílený, protože je zajímavý nebo užitečný
  • vytváříte si kvalitní PR
  • vytváříte kvalitní odkazy (interní nebo externí)
  • použijte server Placla.cz [affiliátní odkaz]: Za cca 300 Kč můžete mít článek na cizím webu. Dejte si ale pozor na obecné weby, které píšou o všem!

[box  type=”bio”]Doporučení extra: Vytvářejte infografiky. V ČR to pořád není tak často dělané a mezitím se to velmi snadno sdílí.[/box]

5. Najděte si klíčová slova

Vyhledat vhodné klíčové slova pro váš web, článek nebo jakýkoliv obsah je zásadní věc. Vykašlete se na obecné fráze typu: “boty” nebo “káva”. Je to fakt zbytečné. Vytvářejte tzv. dlouhé ocasy = konkrétnější klíčová slova např. “Jak se dělá káva” nebo “luxusní boty Famfrfále”. Nejlepší bude, pokud najdete hodně často vyhledávané slovo s malou konkurencí… toto ale samozřejmě nebývá časté.

Kde najdete klíčové slova:

  • Sklik od Seznam.cz:
    Sklik
    Sklik
  • Google Adwords:
    Google Adwords
    Google Adwords
    Google Adwords
    Google Adwords
  • Statistiky hledanosti Seznamu – ukážou hledanost klíčového slova. Sloupec Přesní shoda určuje kolikrát se vyhledalo totožné klíčové slovo nebo slovní spojení. Rozšířená shoda určuje počet vyhledávání klíčových slovních spojení, které toto slovo obsahují.
    Statistiky hledanosti
  • Google Trends – graficky zobrazené trendy a vzájemné porovnání klíčových slov
    Google Trends
  • Etarget – hledání kombinací klíčového slova včetně počtu inzerentů (konkurence)
    Etarget

Doporučení extra: Collabim.cz najde klíčové slova, ale je dobrý i pro jiné věci: hlídání konkurence, podobné weby, hlídá vaše zpětné odkazy. Pro jeden projekt je zadarmo.

6. Provázejte se v internetové pavučině chytře

Budování zpětných odkazů je jednou z nejdůležitějších částí. Vyvarujte se ale nesmyslným technikám: odkazy v patičce, co nejvíce odkazů na úvodní stránku nebo co nejvíce odkazů na cílené klíčové slovo. Takto to nefunguje. Není to přirozené a vyhledávače vás budou penalizovat.

Programy pro nalezení podobných webů:

  • Collabim.cz
  • Google.com a vyhledání např. “inurl:blog káva”
  • Scrapebox [$97] – perfektní program nejen pro zjišťování a kontrolu webových stránek, které souvisí s vašim druhem podnikání.
    Podívejte se na videa, co všechno tento prográmek umí: Youtube (EN)
  • Disqus a Google:
    • Registrujte se na Disqus a vyplňte všechny údaje včetně vašeho webu
    • Instalujte si do Firefoxu nebo Chromu plugin MOZBar (ukazuje ve vyhledávání ranky webů: PA – ohodnocení stránky, DA – ohodnocení domény)
    • Najděte přes Google: “Powered by Disqus” Káva a vyhledejte ty komentáře, které mají největší PA, DA
      Disqus a Google
    • Přečtěte si stránku nebo článek a napište komentář

Doporučení extra: Nastavte si při vyhledávání “Powered by Disqus” Káva Google Alert, protože čím dřívější komentář budete mít u nového článku, tím lépe. Samozřejmě zde PA bude nízké, ale to nevadí!

7. Vytvářejte odkazy osobněji

  • Vytvořte zajímavý obsah (infografiku, článek, Ebook zdarma) na svých stránkách. Může vám pomoct vyhledání klíčových slov a jejich hledatelnost (bod č.5).
  • Najděte weby, které souvisí s vašim tématem (např. ty o kávě)
  • Napište jim o možnosti spolupráce, ale nerozesílejte hromadný spam! Ideální je, pokud napíšete osobní dopis s oslovením apod. Pamatujte na to, že vždy musí jít o tématický web. Lidi nemají na nic čas, takže to může nějakou chvíli trvat. Nebombardujte se, ale ozvěte se po nějakém čase.Příklad emailu:

Předmět: Nabídka možné spolupráce ohledně kávy
Obsah:

Hezký dobrý den Petře!
Na vašich stránkách www.petrjeborec.org jsem našel, že se zabýváte kávou. Jsem také velký fanda kávy. Rád bych přispíval na váš blog. Jako ukázku posílám vytvořenou statistiku pití kávy v ČR. Všechno jsem shrnul do infografiky: Klikněte ZDE. Můžete ji samozřejmě vystavit na vašem blogu (poprosím o vložení odkazu).

Pokud vás moje nabídka zaujala, prosím odpovězte 🙂

S pozdravem
Daniel Nytra
www.danielnytra.cz

Doporučení extra: Pokud budete hledat v diskuzních skupinách, pozorujte co lidi nejvíce trápí a napište o tom článek. Potom do diskuze vložte odkaz na svůj blog.

 8. Sociální sítě jsou vyhledávače

Vytvořte si facebookovou stránku a profil na Google+. Sociální sítě nejsou nic jiného než novodobé vyhledávače. V ČR jasně vládne Facebook a ještě nějakou dobu bude. Kliknutí na LIKE pomáhá k pochopení důležitosti vaší stránky v daném oboru.

Co udělat:

  • Na blogu se za svůj článek nestyďte a udělejte provázání na Google+ osobní profil. Více v článku zde.
  • Vkládejte na Facebook stránky, Google+ nebo Twitter nejen odkazy na vaše stránky, ale celkově z odvětví. Berte to jako párty na které určitě nechcete mluvit jen o sobě.
  • I když neplánujete nic dávat na facebookovou stránku, udělejte si ji. Spousta lidí vyhledává přes facebook a nikdy by vás nenašli! Vložte do detailu stránky informace o vašich stránkách.

[box  type=”bio”]Doporučení extra: Na sociálních sítích nedělejte: Kupování fanoušků nebo LIKE. Obrátí se to proti vám![/box]

9. Katalogy na internetu nefungují

Vkládání odkazů vašich stránek do katalogů je většinou vyhozený čas a peníze. Pokud google uzná, může jít i o SPAM a budete penalizováni. Zapomeňte na hromadné registrace do stovek a tisíců katalogů. Jediné, kde se to vyplatí jsou:

Doporučení extra: Najděte si oborové katalogy. Nejde ani tak o SEO, ale o reálné lidi! Např.: NejRemeslnici.czNaVolneNoze.cz

10. Worpress je nejlepší

WordPress je ideální pro firemní nebo osobní blog. Používají ho milióny lidí po celém světě a v ČR má silné zastoupení. Využijte tento perfektní redakční systém pro váš blog a budete odměněni: přehledností, pluginy zdarma a grafikou o které se ostatním systémům jen zdá 🙂

Pluginy pro WordPress:

  • ALL in One SEO – pomůže s hlavičkou stránek: nadpisy, popisky, klíčová slova a navíc se správným natavením pro sociální sítě, XML feed pro vyhledávače, podpora Google Analytics a plno další věcí. Základ pro jakýkoliv WordPress.
  • SEO Automatic links – provázání interními linky
  • Starbox – vložení hezkého boxu “O autorovi” pod článek s nastavením
  • Special Recent posts – další články pro pokračování čtení zobrazených pod článkem
  • Redirection – najde vám chybějící stránky a přesměruje (můžete i manuálně)
  • XML sitemap – pokud nepoužíváte ALL in One SEO (kde je součástí XML sitemap)
  • WP Social SEO Booster  – vložení důležitých microdat do kódu
  • Disqus – ideální diskuzní systém
  • WordPress Landing pages – A/B testování landing page
  • WP Custom Category Meta – přidání důležitých metadat u kategorií do hlavičky
  • WP Custom Category Pages – vložení nebo změna nadpisu a textu u kategorií
  • W3 Total Cache – urychlení zobrazování stránek
  • SEO Image Renamer – rychlá změna důležitého parametru ALT u obrázků, které jste již vložili

13 Comments on “10 pravidel SEO aneb Kouzlení v marketingu povoleno

Jiří Kubica
18.5.2014 at 21:45

Jak si tak pročítám Vaše články (jsou fakt moc užitečné), čím dál tím víc si myslím, že mi ujel vlak. Bude těžké ho dohonit, ale stojí za to se o to pokusit.

Odpovědět
Daniel Nytra
18.5.2014 at 22:02

Dobrý večer Jiří,
jsem rád, že články pomáhají. Kdybyste potřeboval s něčím pomoct, tak napište 🙂

S pozdravem
Daniel Nytra

Roman Zbořil
24.5.2014 at 23:07

Pěkný článek, určitě se pokusím rady aplikovat i na svém webu. Díky

Odpovědět
Daniel Nytra
26.5.2014 at 18:47

Nemáte zač 🙂

Roman Zbořil
27.5.2014 at 0:13

Chtěl bych se zeptat jak nastavím plugin disqus ve wordpress aby se komentáře vkládali jako html (tak jak to máte zde)?
Musím v nastavení zadat API klíč?

Daniel Nytra
28.5.2014 at 14:42

Samozřejmě: Pokud používáte ve WordPressu plugin: http://wordpress.org/plugins/disqus-comment-system zadává se i API klíč.

Hanka
26.5.2014 at 18:10

Dobrý den, Danieli.
Děkuji za krásný článek. Minulý týden jsem rozjela malý blog o hubnutí a určitě vaše rady zkusím využít.
Mám malý dotaz ohledně Disqus – mám ho na blogu taky, ale nedaří se mi propojit ho s šablonou tak, aby se v ní zobrazovaly komentáře v ikonce komentářů u článku – bere to pouze komentáře, které jsou ve wordpressu standardně. Nevíte, jestli to jde nějak upravit?

Děkuji za odpověď a těším se na další zajímavé články.

Hanka

Odpovědět
Daniel Nytra
26.5.2014 at 18:52

Dobrý den Hanko,

pokud používáte plugin http://wordpress.org/plugins/disqus-comment-system/ , zkuste zaškrtnout políčko v nastavení pluginu: JS output for comment counts

Hanka
26.5.2014 at 22:10

Děkuji za radu, snad to pomůže. 🙂

Roman
6.9.2014 at 20:30

Díky za článek, procházím si jednotlivé body a vše se snažím u svých stránek dodržet. Když mám nekomerční stránky plné článků, ale nic neprodávám, ani nenabízím služby, mám se také zaregistrovat do firem.cz nebo jen do odkazů? Děkuji

Odpovědět
Daniel Nytra
6.9.2014 at 20:54

Firmy.cz jsou zdarma – samozřejmě musíte podnikat – a registroval bych se i tam.

Pokud nemáte IČ a přesto podnikáte, pomůžou tyto stránky: http://napoveda.seznam.cz/cz/firmy/nove-firmy.cz/napoveda-pro-klienty/vlozeni-nove-firmy/#firma_bez_ic

Roman
6.9.2014 at 21:56

IČ mám, jen jsem nevěděl jestli je možné nekomerční stránky (které ale jednou mohou začít být komerční), dát i do katalogů firem, díky za radu, byla by škoda kdybych to neudělal

Daniel Nytra
6.9.2014 at 23:17

Já bych to udělal 🙂 Není zač…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *