Close

Nástroje online marketingu

Seznam nástrojů, bez kterých se neobejdu v online marketingu.

V čem dělat automatizace

…tyto nástroje žeru 🙂



Manychat

Nemusíte umět programovat a přitom vytvářet automatizované zprávy. Komunikace skrz Facebook Messenger je v ČR pořád v začátcích. Využijte toho ve vašem projektu!

Více zde

Activecampaign

Podle posledních testů jde o emailový nástroj s nejlepší doručitelností. Sleduje pohyb lidí na webové stránce a automatizace je zde velice jednoduchá.

Více zde

Integromat

Pokud chcete přidat vokativ do manychatu nebo activecampaign, spojit více nástrojů dohromady nebo jen uložit email do Google sheets. Navíc je v češtině.

Více zde

MessageBird

Ideální pro rozesílání SMSek skrz integromat. Například poděkování, pokud někdo vloží telefonní číslo do Manychatu. Whatsapp budu testovat.

Více zde

WebinarJam

Připravit, spustit, řídit webinář a následně rozeslat záznam je práce bez webinarjamu asi na 3 dny. S ním se to vše dá připravit za pár hodin. 10% konverze fungují.

Více zde

Ecomail Marketer+

Emailových nástrojů, které zvládnou “Vrácení do košíku” s posláním konkrétního obrázku produktu, moc není. Tento to umí.

Více zde

V čem vytvořit web

… bez nich by to trvalo sakra dlouho



WordPress

Můj miláček. Redakční nástroj. S ním jsem už udělal stovky webů a projekty menší nebo střední na něm úplně stačí dělat. Můžete si stáhnout šablonu zdarma.

Šablona zdarma zde

Thrive Leads

Plugin do WordPressu, který dokáže inteligentně zobrazovat prvky pro sběr kontaktů. Je jedno, jestli sbíráte emailové kontakty, telefony nebo kontakty přes Manychat.

Více zde

SimpleShop

Systém pro automatizaci prodeje. Stačí vložit jednoduchý formulář na vaše stránky a o vše ostatní se postará: Vystavení faktury, spárování z bankou, odeslání emailu do Activecampaign apod.

Více zde

Jak zlepším konverze

…vychytávky, o kterých moc lidí neví



Notifikuj

Nový nástroj zaměřený na aktivní social proof. Otestováno na lidech a nejvíce funguje při registracích na webinář.

Více zde

Hotjar

Nástroj vytváří heatmapy a nahrává pohyby lidí na web. Zjistíte, co máte na webu blbě a co je dobré předělat.

Více zde

Google Tag Manager

Nastavte si měření nejen hlavních cílů (transakce, vyplnění formuláře), ale i zaujetí stránkou (přečetl si důležitý odstavec, klikl na telefon nebo email). GTM to zvládne.

Manuál zde

Technikálie webu

Soupis věcí, které byste měli na svém webu zkontrolovat. Hezky popořadě a postupně.

Soupis zde