HTTPs a pruda s přechodem na něj

https certifikat

Přejít na https jsem chtěl už dávno. Pro velkého bratra (Google.com) je to jeden ze signálů pro SEO pozice… ale až díky push notifikacím jsem rozhodl. Chci push notifikace testovat na sobě. Celkově jsem čekal mnohem větší problémy: Výpadek serveru, vytrhané vlasy, probdělé noci a případný rozvod s mojí ženou 🙂 . Nakonec to bylo … Více zde

Push notifikace pro marketing

Push notifikace (zprávy) jsou věc, se kterou jsem se setkal při vytváření aplikací pro mobil. Málo markeťáků ale ví, že to lze použít i v rámci webového prohlížeče. Díky Petrovi Mišákovi (svetandroida.cz) jsem narazil na zajímavou službu s tím související: OneSignal.com. Tato firma nabízí své služby zdarma, má plugin do WordPressu a hezky popsaný manuál. Tento článek … Více zde

RLSA + Facebook = VSL

rlsa

Remarketing asi všichni znáte: Médžik zobrazování bannerů a textových reklam všude po internetu jen lidem, kteří navštívili vaše stránky (a něco tam udělali). RLSA už zná méně lidí a když do toho zapojíme emaily nebo Facebook, tak to znají jen někteří vyvolení. Tento článek je o možnostech zvýšení konverzí u prodejů z PPC kampaní. Čtěte … Více zde

Mautic: Jak dělat emailový marketing levně a kvalitně

UPDATE 18.2.2019: Po strašných úskalích s aktualizací systému ho nadále nedoporučuji. Doporučuji používat systém Activecampaign! —————————————– Před rokem jsem Mautic.org neznal. Dnes ho již používám a přešel jsem na něj tento měsíc z Activecampaign.com. Důvod? Ušetřím peníze, mám větší kontrolu nad automatizací, je zde dostačující lead scoring a systém běží na mém vlastním serveru… Tento … Více zde

Google Tag Manager: 18x nejpoužívanější nastavení [update 2019]

Google Tag Manager

Pokud si přečtete tento článek, potom se naučíte díky nástroji Google Tag Manager nastavovat rychle a jednoduše veškeré kódy na vaše stránky nebo eshop. Naučíte se, jak nastavit: Dynamický remarketing pro Facebook Ads, Google Adwords a Perfect Audience (pouze eshop) Měřící kódy pro Google Analytics, SumoMe, MyX Remarketing pro Sklik.cz, Etarget.cz Konverzní kódy pro Facebook Ads, Google Analytics, Google Adwords, … Více zde

Facebook: 3 různé reklamní formáty a jejich testování

Facebook

Facebook válí, Facebook jede! Pořád nás překvapuje změnami, které dělá. Vše testuje, sleduje a pak nasazuje. V tomto článku bych rád probral poměrně nové reklamní formáty, které jsem na Facebooku analyzoval: Facebookový dynamický remaketing (jo, já vím…už to není novinka) Reklama na Instagramu díky Facebooku Facebookový lead formulář Obsah článku: Dynamický remarketing pro eshopyFacebook a reklama … Více zde

Digitální nomádství v Maroku

V Maroku je (skoro) všechno, co potřebuji k životu: Vysoké hory na trek, moře na surf a plavání, pláže na běhání, jídlo na oblizování, internet v mobilu chytnutelný kdekoliv a kvalitní bydlení. Cestování vlakem je luxusnější než v ČR. Lidé jsou milí a pohostinní. Je tady v zimě teplo… a pro mě hodně důležitý prvek: … Více zde

12+1 kontrol technikálií vašeho webu

Technikálie

Google.com a Seznam.cz křičí do světa: “Dělejte weby pro lidi! Zrychlete načítání stránek!” a většina podnikatelů se nezastaví, nezamyslí, jen slyší v ozvěně postaviček “SEO-Guru” něco úplně jiného.: “Spočítejte si poměr klíčového slova na stránku” nebo “Dosáhněte v úžasném SEO optimizátorovi minimálně 9 bodů z 10″… což jak tušíte, je nesmysl. Základem je: Mít technicky správný web. … Více zde

Jak na facebookovou firemní stránku a reklamu

Jak na facebook

Chcete sdílet obsah na vaši facebookové stránce? Víte ale vlastně, kdy a jak často je to nejefektivnější? Víte, co udělat s facebookovou reklamou, aby efektivně prodávala? Facebook je největší sociální sítí v ČR. Nejde ale o zbožové porovnávače jako Heureka.cz a Zbozi.cz. Lidé na facebook přišli za zábavou. Pokud mu porozumíte a pochopíte chování vašich potencionálních klientů, potom se z … Více zde

Šablona WordPress zdarma (super-rychlá pro SEO)

WordPress šablona zdarma

Šablona WordPress pro SEO vznikla z důvodů rychlosti načítání webových stránek. Vyhledávačům celou dobu jde o to, ať se jejich klienti cítí spokojeně. Co děláte vy, když se vám pomalu načítá stránka? Já jdu jednoduše zpět a zkusím jinou. Pokud vám načtení webu trvá o 1 sekundu pomaleji, vede to dle analytik: snížení návštěvnosti ostatních … Více zde