Close

Push notifikace pro marketing

Celkem komentářů: 14

Push notifikace (zprávy) jsou věc, se kterou jsem se setkal při vytváření aplikací pro mobil. Málo markeťáků ale ví, že to lze použít i v rámci webového prohlížeče. Díky Petrovi Mišákovi (svetandroida.cz) jsem narazil na zajímavou službu s tím související: OneSignal.com. [klikněte zde…]

RLSA + Facebook = VSL

rlsa

Remarketing asi všichni znáte: Médžik zobrazování bannerů a textových reklam všude po internetu jen lidem, kteří navštívili vaše stránky (a něco tam udělali). RLSA už zná méně lidí a když do toho zapojíme emaily nebo Facebook, tak to znají jen [klikněte zde…]

Mautic: Jak dělat emailový marketing levně a kvalitně

Celkem komentářů: 72

UPDATE 18.2.2019: Po strašných úskalích s aktualizací systému ho nadále nedoporučuji. Doporučuji používat systém Activecampaign! —————————————– Před rokem jsem Mautic.org neznal. Dnes ho již používám a přešel jsem na něj tento měsíc z Activecampaign.com. Důvod? Ušetřím peníze, mám větší kontrolu [klikněte zde…]

Google Tag Manager: 18x nejpoužívanější nastavení [update 2019]

Celkem komentářů: 21
Google Tag Manager

Pokud si přečtete tento článek, potom se naučíte díky nástroji Google Tag Manager nastavovat rychle a jednoduše veškeré kódy na vaše stránky nebo eshop. Naučíte se, jak nastavit: Dynamický remarketing pro Facebook Ads, Google Adwords a Perfect Audience (pouze eshop) Měřící kódy pro Google Analytics, [klikněte zde…]

Facebook: 3 různé reklamní formáty a jejich testování

Facebook

Facebook válí, Facebook jede! Pořád nás překvapuje změnami, které dělá. Vše testuje, sleduje a pak nasazuje. V tomto článku bych rád probral poměrně nové reklamní formáty, které jsem na Facebooku analyzoval: Facebookový dynamický remaketing (jo, já vím…už to není novinka) Reklama [klikněte zde…]

Digitální nomádství v Maroku

V Maroku je (skoro) všechno, co potřebuji k životu: Vysoké hory na trek, moře na surf a plavání, pláže na běhání, jídlo na oblizování, internet v mobilu chytnutelný kdekoliv a kvalitní bydlení. Cestování vlakem je luxusnější než v ČR. Lidé [klikněte zde…]

12+1 kontrol technikálií vašeho webu

Celkem komentářů: 16
Technikálie

Google.com a Seznam.cz křičí do světa: “Dělejte weby pro lidi! Zrychlete načítání stránek!” a většina podnikatelů se nezastaví, nezamyslí, jen slyší v ozvěně postaviček “SEO-Guru” něco úplně jiného.: “Spočítejte si poměr klíčového slova na stránku” nebo “Dosáhněte v úžasném SEO optimizátorovi [klikněte zde…]

Jak na facebookovou firemní stránku a reklamu

Jak na facebook

Chcete sdílet obsah na vaši facebookové stránce? Víte ale vlastně, kdy a jak často je to nejefektivnější? Víte, co udělat s facebookovou reklamou, aby efektivně prodávala? Facebook je největší sociální sítí v ČR. Nejde ale o zbožové porovnávače jako Heureka.cz a Zbozi.cz. [klikněte zde…]

Šablona WordPress zdarma (super-rychlá pro SEO)

Celkem komentářů: 257
WordPress šablona zdarma

Šablona WordPress pro SEO vznikla z důvodů rychlosti načítání webových stránek. Vyhledávačům celou dobu jde o to, ať se jejich klienti cítí spokojeně. Co děláte vy, když se vám pomalu načítá stránka? Já jdu jednoduše zpět a zkusím jinou. Pokud [klikněte zde…]

Activecampaign (2.): Automatizace prodeje

Automatizace prodeje

Neexistuje lepší komunikační kanál se stávajícími i potenciálními zákazníky, než je email. Je jen potřeba to dělat chytře a netlačit na pilu. Nekřičet dokola: “Kupujte! Kupujte! Kupujte!”. Zkuste se dostat lidem do mozku – do dlouhodobé paměti – aby si [klikněte zde…]