Close

ZDARMA: Thrive Leads – překlad do češtiny [UPDATE 2019]

AKTUALIZACE 11.6.2019: Nová verze Thrive Leads s přeloženými frázemi!


Je to tak. Vyhodnotil jsem plugin Thrive Leads jako ten nejlepší pro získávání emailových kontaktů. Stejně jako vnímám activecampaign jako nejlepší emailový nástroj pro malé a střední podnikatele (nechal jsem ho přeložit), přeložil jsem i tento plugin… celkem 33,1 normostran!

Pro snadnou instalaci češtiny jsem vytvořil plugin, takže stačí klik a máte vše v češtině 🙂

Hlavní výhody pluginu Thrive Leads

Popíšu, proč jsem si ho oblíbil, a proč jsem se rozhodl přeložit:

Negativa Thrive Leads: Bohužel zatím není stand-alone (samostatně) = lze použít pouze jako plugin pro WordPress a všechny eshopy běžící na pronajatých systémech musí využít službu jako Sumome.com (cca 20dolarů/měsíc za vyskakovací okna)

Čeština ke stažení

Pravidelně aktualizuji plugin, který vám přeloží automaticky plugin Thrive Leads: Stahovat můžete ZDE

Instalace češtiny pro Thrive Leads

Je to velice jednoduché: Stačí nainstalovat jako nový plugin…

Stahujte plugin ZDE

a zde je video, jak jej nainstalovat:

Thrive Leads – dynamické prvky na web

Tento plugin je velice silný nástroj pro budování databáze klientů: Má spoustu dynamických prvků, které vám v tomto článku představím. Můžete se na všechny najednou podívat na testovací stránce ZDE.

Páska = Pruh nahoře

Visí na horní/spodní straně obrazovky celou dobu. Většinou se používá pro důležitou informaci spojenou s akcí (slevy, dopravy zdarma apod.).

Ligthbox = Chytré vyskakovací okno

Nezobrazujte návštěvníkům stránek vyskakovací okno ihned po příchodu, ale dělejte to efektivněji: Používejte chytrou nadstavbu vyskakovacího okna: Exit Popup Window. Tzn. Kdykoliv návštěvník stránky bude chtít kliknout na tlačítko zpět (a “vyjede” myší mimo obrazovku), zobrazíte mu vyskakovací okno s animací. Zde je ukázka, jak to funguje:

Widget = úzký prvek vpravo/vlevo

Zde doporučuji využít “fixaci” prvku např. v pravé části stránek. Zároveň nemusí jít pouze o prvek pro získání emailu, ale může jít o zajímavý banner. Jako ukázka je upoutávka na můj kurz:

Zápatí příspěvku

…normálně dole pod článkem. Nic víc a nic míň 🙂

Plovák

Pluje stejně, jako “Páska” nebo fixovaný widget (banner). Může se zobrazit, až pokud návštěvník stránky nascrolluje určitou část textu.. např. 80%:

Formulář v textu

Máte možnost vložit automaticky do všech příspěvků formulář např. po druhém odstavci. Vypadá to potom takto:

Vyskakovací okno přes celou obrazovku

Jeden z nejefektivnějších prvků je vyskakovací okno přes celou obrazovku. Pokud do toho zapojíte funkci zobrazení tohoto okna po scrollování určitého procenta obsahu nebo chytrý exit, máte jeden z nejlepších dynamických prvků pro získání nových kontaktů.

Scrollovací deska

Je super na úvodní stránce a je dělaná pro nově-příchozí.

Závěr

Co vy? Jaké prvky používáte na svém webu? Přesné výsledky mimochodem popisuji i ve svém kurzu. Napište mi do komentářů, co byste chtěli více vědět… postup nastavení, propojení na activecampaign, instalace apod.?

26 komentářů

  • Zdravím,

    nástroj mám, je skvělý, ale k pořádnému používání je potřeba mu rozumět, díky moc za překlad a přeji hodně sil pro další skvělé nápady.

  • Dobrý den,

    těžká otázka. Já mám od nich například Clever Widgets, Thrive Leads a Thrive Content Builder & Landing Pages. Koukal jsem, že přibyl další plugin Thrive Headline Optimizer. Myslím, že je důležité vědět, co každý plugin dělá, aby se lidé mohli rozhodnout, který potřebují a který ne. Já jsem například Vaše doporučení na tyto pluginy přešel bez mrknutí oka. Když jsem později koupil Váš kurz a viděl jsem ve videu, co tyto pluginy umí, mlátil jsem hlavou o stůl, že jsem byl tak nepozorný. Článek o překladu jistě zaujme ty, kteří to přešli jako já dříve.

    Mějte se krásně a díky za Vaší práci.

  • Dobrý den, Danieli, trochu se trápím s nastavením triggeru – defaultně je vše nastaveno tak, že se pop up zobrazí ihned po načtení stránky, já bych toto rád změnil (nastavil třeba 20 sekund po načtení), ale nastavení triggeru se chová tak, že se nezobrazují ostatní možnosti. Nevím, jestli to nemůže být chybka v tom “českém” pluginu – poradíte mi prosím? Děkuji, Karel

    • Dobrý den Tomáši, můžete využít SumoMe.com (je zdarma nebo se platí a má spoustu dalších vychytávek: heatmapa apod.). Cena je ale bohužel trochu vyšší 🙁
      Pokud ale máte někde WordPress, můžete tam plugin ThriveLeads nainstalovat a pak ten samý vložit pomocí PHP do kódu 🙂

  • Dobrý den,

    nejsem programátor, ale nerozumím tomuto:
    “Pokud ale máte někde WordPress, můžete tam plugin ThriveLeads nainstalovat a pak ten samý vložit pomocí PHP do kódu”

    To znamená, že se to dá obejít – ale to by nedávalo moc smysl…

    Děkuji

    • Nevím, co tím myslíte obcházet… Prostě máte plugin ThriveLeads (který jste si koupil) a nainstaloval na jednu doménu a můžete to díky PHP scriptu využít i na jinou… to je vše 🙂

  • My si nerozumime. Me se libi TL, ale nejak mi nedochazi, jak je mozne ho nasadit na klasicky eshop, kdyz je urcen jen pro wordpress. Dekuji

  • Dobrý den, Danieli,

    zatím nepoužívám žádný nástroj, spíše se rozhlížím, Vaše recenze zní dobře, ale přijde mi to jako poměrně drahé řešení… Neudělá podobnou službu za výrazně menší peníze Ninja Popups?

    Děkuji a zdravím!

    • Dobrý den, Michaelo,
      Ninja Popups je levnější, ale na Thrive Leads nedám dopustit. Jedna z extrémně zajímavých věcí je A/B testování napříč jednotlivými prvky na webu (popup okno, widget, v obsahu apod.)… To Ninja Popups nemá a já to musím pořád využívat 🙂

      Hezký den
      Daniel

    • Paní Poláková tato investice se Vám vyplatí. Já už si postupně odkoupil další 3 pluginy (architekt, quiz, A/B), a jsem plně spokojen. Neustále na tom pracují a vylepšují.

  • Zdravím Daniel,

    keď si zakúpim plugin, na koľkých stránkach ho môžem využívať? Je to nejak obmedzené?

    Ďakujem za odpoveď.

  • K tomu active camapign – je to ok s GDPR? da sa s nimi podpisat spracovatelska zmluva? Da sa tam u nich odsledovat nejaky dokaz ze sa prihlasili uzivatelia?

  • Zdravim, kupil som si ten plugin Thrive Leads, nainstaloval som si cestinu a typisalo mi toto:” Plugin vygeneroval 3 znaky neočakávaneho výstupu počas aktivácie. Ak si všimnete správy “headers already sent”, problémy s dátovými feedmi alebo iné problémy, skúste vypnúť alebo odstrániť tento plugin.”
    A nic neprelozilo, cele to mam v anglictine. V com moze byt problem?
    Inak teoreticky mi to nevadi, ak to nema vplyv na finalne uzivatelske rozhranie, ktore uvidial ludia, len to bude asi chvilu maturita v tej anglictine..

  • Napsat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *