Close

Poslední příspěvky

Chcete získávat nejnovější informace?

UTM parametry

UTM parametry: Jak je správně nastavit

UTM parametry jsou extrémně důležité, všichni to vědí a dost firem na ně kašle. Slouží ke správnému měření výsledků úspěšností kampaní v Google Analytics. Pokud je m…
Více zde

Thrive Leads – překlad do češtiny

AKTUALIZACE 2.5.2018: Nová verze češtiny s přeloženými frázemi! Je to tak. Vyhodnotil jsem plugin Thrive Leads jako ten nejlepší pro získávání emailových kontaktů. Stejně jako vn…
Více zde

Video reklama v roce 2018

Video reklama je v této době super. Facebook jde proti Google (youtube, adwords) a my můžeme všichni využít velice levné video reklamy. Jak to ale udělat, aby prodávala nebo dělal…
Více zde

E-shopy a EET (od 1.3.2017)

UPDATE 1.12.2016: SimpleShop.cz umí EET! UPDATE 1.3.2017: Pokud jste autory online produktů, spadáte pod 3. vlnu (1.3.2017) – KLIKNĚTE ZDE Jak jistě víte, díky panu Babišovi jsou m…
Více zde

Co ti lidi FURT chtějí?

Udělal jsem po roce další dotazník na svoji databázi kontaktů. Rozeslal jsem e-mail s žádostí a získal 638 odpovědí za cca 10dní. Ptal jsem se pouze na 4 základní otázky…
Více zde

MailerLite je super a ušetří prachy

Narazil jsem po delší době znovu na službu MailerLite a hodně se mi zalíbila. Kdysi byla nedodělaná a chybělo mi v ní spousta funkcí, ale dnes je to plnohodnotná emailová …
Více zde

Accelerated Mobile Pages (AMP)

Accelerated Mobile Pages jsou speciální stránky pro rychlé načítání statického obsahu v mobilních zařízeních podporované Googlem. Responzivní šablona je sice fajn, ale pro mobilní …
Více zde

Jak začít podnikat

Znám to a chápu to: Sám podnikám a navíc mám klienty, kteří se řadí mezí malé nebo střední podnikatele. Jak vlastně začít podnikat a vydržet nekonečný boj s vel…
Více zde

Start-up, který vznikl z naštvání

Byl jsem vážně naštvaný. Naštvaný na existující prodejní systémy. Já chci prostě jednoduše prodávat.. nic víc… Připomíná mi to zlatou horečku: Nejvíce na zlaté horečce vyd…
Více zde

SMS automaticky a s oslovením klienta

Dostal jsem zajímavý úkol od Michala Pechláta, kterého si velice vážím, a který je zároveň mým klientem téměř 2 roky. V jeho firmě Kominictví Pechlát nemají na klienty email…
Více zde
https certifikat

HTTPs a pruda s přechodem na něj

Přejít na https jsem chtěl už dávno. Pro velkého bratra (Google.com) je to jeden ze signálů pro SEO pozice… ale až díky push notifikacím jsem rozhodl. Chci push notifikace testovat na…
Více zde

Push notifikace pro marketing

Push notifikace (zprávy) jsou věc, se kterou jsem se setkal při vytváření aplikací pro mobil. Málo markeťáků ale ví, že to lze použít i v rámci webového prohlížeče. …
Více zde
rlsa

RLSA + Facebook = VSL

Remarketing asi všichni znáte: Médžik zobrazování bannerů a textových reklam všude po internetu jen lidem, kteří navštívili vaše stránky (a něco tam udělali). RLSA už …
Více zde

Digitální nomádství v Maroku

V Maroku je (skoro) všechno, co potřebuji k životu: Vysoké hory na trek, moře na surf a plavání, pláže na běhání, jídlo na oblizování, internet v mobilu chytnutelný kdek…
Více zde

14x Důležité prvky prodejní stránky

Vytvořil jsem jednoduchou infografiku, která rozebírá jednotlivé prvky prodejní stránky internetového kurzu. Pokud nejste e-shop (prvky eshopu jsem rozepsal v tomto článku), můžete te…
Více zde
seo

12+1 SEO nástroje ZDARMA

Spousta lidí vnímá SEO jako magii. Nesmysl. Stačí jen zjistit, co lidé opravdu chtějí …a dát jim to: Poradit nebo vyřešit jejich problém. Pokud budou návštěvníci stránek u&…
Více zde

Activecampaign (1.): Jak začít

Začínám dělat sérii manuálů o naprosto úžasném nástroji pro emailový marketing: Activecampaign. V tomto článku proberu založení účtu active campaign (14 dní zdarma) +…
Více zde

Facebook & Podnikání

Dnešní článek je o síle sociálních sítí. Facebook, Google+ a Twitter můžou pomáhat v podnikání každý den. Například tento blog si díky nim buduje každodenně data…
Více zde

…ten blog fakt vydělává!

Dneska bych rád všechny přesvědčil, že je blog důležitý pro jakýkoliv druh podnikání. Ať prodáváte vize firmám, nebo máte eshop na koberce, nebo víno z dovozu, kočky z ul…
Více zde
Marketingový mix

Marketingový mix

Používat klasický marketingový mix (4P) na internetu je už opravdu “passe”. Nelze napasovat jednu poučku na všechny druhy podnikání. Není to zdravé a hlavně straaaašně…
Více zde
Komunikační mix

Komunikační mix

Je nutné, abyste vyzkoušeli, otestovali a popřípadě využívali více kanálů komunikace se zákazníky. Reklama na internetu je pouze část marketingu. Zde vyjmenovávám nejdůležitěj…
Více zde

Facebook reklama = cílení jak sviňa

Miluju Facebook! Všichni na sebe všechno prozradí…  a komu to nejvíce pomůže (kromě zlodějům o dovolených)? Chytrým markeťákům a podnikatelům! V tomto článku naj…
Více zde

Cesta pravého muže (od ajťáka)

Tento článek je o mně. Je o změně, kterou jsem nedávno udělal. Byla to velká změna. Před pár lety slova jako “štěstí” , “vnitřní pocit” , “rovn…
Více zde
Košík

Affiliate marketing + armáda partnerů

V tomto článku si nejdříve popíšeme výhody a nevýhody affiliate pro prodej na internetu společně s fintami, pak je omáčka se seznamy dostupných affiliate programů + sítí a&n…
Více zde

12x Jak zvýšit návštěvnost stránek

Zde je 12 praktických věcí, které vám zvýší návštěvnost stránek. Určitě jste alespoň jednu z nich řešili v práci nebo na svém blogu. Doufám, že vám pomůžou ve vašem …
Více zde
Hybatel odkazu

Efektivní metoda SEO: Hybatel odkazů

Článek popisuje velmi efektivní SEO metodu, kterou zvládne s nulovými náklady opravdu každý. Přeložil jsem ji volně do češtiny: Hybatel odkazů. Stěhovák (z angl. “Mov…
Více zde
WordPress šablona zdarma

Jak ušetřit na emailovém marketingu

Emailový marketing je jeden z nejúčinnějších prodejních kanálů. Nechápu, proč na něj zapomíná spousta firem. Není tak sexy jako Facebook? Nebo není tak neznámý a zastřený…
Více zde
Facebook - Let's go!

Jak na remarketing u Facebooku

Remarketing je super věc. Stačí jít na stránku, kde je remarketingový script umístěný (od Googlu, Seznamu, Etargetu nebo Facebooku) a hned zafunguje. Probíhá IT médžik a světe …
Více zde
Heat mapa

Jak zvýšit jednoduše návštěvnost

UPDATE 30.8.2014: Google Authorship končí, takže tento článek už neplatí. Více o tom proč a jak ZDE. Dneska ukážu, jak velmi jednoduchým způsobem zvýšit proklikovost příspě…
Více zde

Infografika: Strategie Inbound Marketingu

Protože byl minulý článek až moc podrobný, rozhodl jsem se ho zkrátit do infografiky. Vysvětlení je pod obrázkem 🙂 Jak to funguje? Vytvářejte kvalitní obsah Obsah nejsou jen texty. Jso…
Více zde
Certifikát: Inbound marketing

Marketing bez peněz: Inbound Marketing!

Inbound marketing je činnost, kdy necpete peníze do reklamy. Vytváříte a šíříte užitečný nebo zajímavý obsah skrz marketingové kanály. Neutrácíte tak žádné peníze, pouze sv…
Více zde
Email marketing na blogu

Jak na email marketing z blogu

Dneska budeme řešit, jak inteligentně a efektivně komunikovat s klientem na blogu. Proč je vůbec dobré mít blog řeším v článku: O obchodníkovi, co neremcá a furt mak…
Více zde
Lean Canvas

Jak začít webový projekt

V minulém článku jsem psal o Podnikatelském modelu a jeho schématu. Výhody jsou jasné: Oproti podnikatelskému plánu si ho můžete předělávat podle vývoje firmy a opravdu j…
Více zde
Schéma podnikatelského modelu

Zdarma: Schéma podnikatelského modelu

Doporučuje se na začátek podnikání udělat podnikatelský plán. To je ale mnohostránkový dokument. Vždyť je to neefektivní na začátku podnikání něco takového připravovat. Jak říká…
Více zde
Košík

Košík na objednávku

Většina eshopů z těch 35tis. nemá správně to nejdůležitější: košík a objednávku. V tomto článku napíši věci, přes které nejede vlak. Když se podle nich nebudete d…
Více zde

Obchodník, co furt maká a neremcá

Kdo by ho ve svém businessu nechtěl? Obchodníka, který neremcá a pracuje 24hodin denně. Nemá manželku, kamarády, hospodu ani počítačové hry. Vždycky se s ním jeho klienti mů…
Více zde
Chci eshop

Eshop: Testováno na lidech

V ČR je v této chvíli přes 35.000 eshopů. Příští rok to možná bude 40.000! Konkurence je velká, učte se vylepšovat ten váš. Ze studie o eshopech se toho dá například hod…
Více zde
Návrh rozmístění úvodní stránky

Rozmístění prvků v eshopu

Dnes bych rád nakousl uspořádání prvků na stránkách eshopu. Stránka po stránce. Popíši vše na eshopu s kávou. Proč zrovna eshop s kávou? U něj je nutné prodávat…
Více zde

Facebook komentáře na jednom místě

Dneska jsem se dozvěděl, že se sice používají facebookové komentáře ale nikdo nezná moderování komentářů na facebooku z jednoho místa. Musíte mít vše správně nastavené, pro…
Více zde
SEO, vyhledávače a obsah

Obsah je všechno, obsah je bůh!

Díky opatřením Google (Pinguin) a jiných vyhledávačů se úspěšně bojuje se spamovými roboty. Je to stopka pro “SEO odborníky” šířící spam po webu formou zpětn…
Více zde

Thrive Leads – překlad do češtiny

AKTUALIZACE 2.5.2018: Nová verze češtiny s přeloženými frázemi!


Je to tak. Vyhodnotil jsem plugin Thrive Leads jako ten nejlepší pro získávání emailových kontaktů. Stejně jako vnímám activecampaign jako nejlepší emailový nástroj pro malé a střední podnikatele (nechal jsem ho přeložit), přeložil jsem i tento plugin… celkem 33,1 normostran!

Pro snadnou instalaci češtiny jsem vytvořil plugin, takže stačí klik a máte vše v češtině 🙂

Hlavní výhody pluginu Thrive Leads

Popíšu, proč jsem si ho oblíbil, a proč jsem se rozhodl přeložit:

Jeho negativa: Bohužel zatím není stand-alone (samostatně) = lze použít pouze jako plugin pro WordPress a všechny eshopy běžící na pronajatých systémech musí využít službu jako Sumome.com (cca 20dolarů/měsíc za vyskakovací okna)

Instalace češtiny pro Thrive Leads

Je to velice jednoduché: Stačí nainstalovat jako nový plugin…

Stahujte plugin ZDE

a zde je video, jak jej nainstalovat:

Thrive Leads – dynamické prvky na web

Tento plugin je velice silný nástroj pro budování databáze klientů: Má spoustu dynamických prvků, které vám v tomto článku představím. Můžete se na všechny najednou podívat na testovací stránce ZDE.

Páska = Pruh nahoře

Visí na horní/spodní straně obrazovky celou dobu. Většinou se používá pro důležitou informaci spojenou s akcí (slevy, dopravy zdarma apod.).

Ligthbox = Chytré vyskakovací okno

Nezobrazujte návštěvníkům stránek vyskakovací okno ihned po příchodu, ale dělejte to efektivněji: Používejte chytrou nadstavbu vyskakovacího okna: Exit Popup Window. Tzn. Kdykoliv návštěvník stránky bude chtít kliknout na tlačítko zpět (a “vyjede” myší mimo obrazovku), zobrazíte mu vyskakovací okno s animací. Zde je ukázka, jak to funguje:

Widget = úzký prvek vpravo/vlevo

Zde doporučuji využít “fixaci” prvku např. v pravé části stránek. Zároveň nemusí jít pouze o prvek pro získání emailu, ale může jít o zajímavý banner. Jako ukázka je upoutávka na můj kurz:

Zápatí příspěvku

…normálně dole pod článkem. Nic víc a nic míň 🙂

Plovák

Pluje stejně, jako “Páska” nebo fixovaný widget (banner). Může se zobrazit, až pokud návštěvník stránky nascrolluje určitou část textu.. např. 80%:

Formulář v textu

Máte možnost vložit automaticky do všech příspěvků formulář např. po druhém odstavci. Vypadá to potom takto:

Vyskakovací okno přes celou obrazovku

Jeden z nejefektivnějších prvků je vyskakovací okno přes celou obrazovku. Pokud do toho zapojíte funkci zobrazení tohoto okna po scrollování určitého procenta obsahu nebo chytrý exit, máte jeden z nejlepších dynamických prvků pro získání nových kontaktů.

Scrollovací deska

Je super na úvodní stránce a je dělaná pro nově-příchozí.

Závěr

Co vy? Jaké prvky používáte na svém webu? Přesné výsledky mimochodem popisuji i ve svém kurzu. Napište mi do komentářů, co byste chtěli více vědět… postup nastavení, propojení na activecampaign, instalace apod.?

22 Comments on “Thrive Leads – překlad do češtiny

Alex
18.4.2016 at 21:40

Zdravím,

nástroj mám, je skvělý, ale k pořádnému používání je potřeba mu rozumět, díky moc za překlad a přeji hodně sil pro další skvělé nápady.

Odpovědět
Daniel Nytra
19.4.2016 at 18:33

Dobrý den Alexi,
co myslíte, že by bylo nejlepší popsat pro osvětu?

Alex
20.4.2016 at 21:20

Dobrý den,

těžká otázka. Já mám od nich například Clever Widgets, Thrive Leads a Thrive Content Builder & Landing Pages. Koukal jsem, že přibyl další plugin Thrive Headline Optimizer. Myslím, že je důležité vědět, co každý plugin dělá, aby se lidé mohli rozhodnout, který potřebují a který ne. Já jsem například Vaše doporučení na tyto pluginy přešel bez mrknutí oka. Když jsem později koupil Váš kurz a viděl jsem ve videu, co tyto pluginy umí, mlátil jsem hlavou o stůl, že jsem byl tak nepozorný. Článek o překladu jistě zaujme ty, kteří to přešli jako já dříve.

Mějte se krásně a díky za Vaší práci.

Odpovědět
Daniel Nytra
23.4.2016 at 15:08

Není zač, zrovna pracuji na dalším článku: “Vyšší dívčí” s Thrive Leads… snad něco pomůže i vám 🙂

Karel Fillner
8.8.2016 at 18:22

Dobrý den, Danieli, trochu se trápím s nastavením triggeru – defaultně je vše nastaveno tak, že se pop up zobrazí ihned po načtení stránky, já bych toto rád změnil (nastavil třeba 20 sekund po načtení), ale nastavení triggeru se chová tak, že se nezobrazují ostatní možnosti. Nevím, jestli to nemůže být chybka v tom “českém” pluginu – poradíte mi prosím? Děkuji, Karel

Odpovědět
Daniel Nytra
12.8.2016 at 18:36

Pokusím se… u mě to vidím v pořádku… co používáte za prohlížeč?

Tomáš
30.9.2016 at 8:57

Dobrý den, je nějaká alternativa daného nástroje, která není jen pod wordpress?

Děkuji

Odpovědět
Daniel Nytra
30.9.2016 at 12:41

Dobrý den Tomáši, můžete využít SumoMe.com (je zdarma nebo se platí a má spoustu dalších vychytávek: heatmapa apod.). Cena je ale bohužel trochu vyšší 🙁
Pokud ale máte někde WordPress, můžete tam plugin ThriveLeads nainstalovat a pak ten samý vložit pomocí PHP do kódu 🙂

Tomáš
30.9.2016 at 15:22

Dobrý den,

nejsem programátor, ale nerozumím tomuto:
“Pokud ale máte někde WordPress, můžete tam plugin ThriveLeads nainstalovat a pak ten samý vložit pomocí PHP do kódu”

To znamená, že se to dá obejít – ale to by nedávalo moc smysl…

Děkuji

Odpovědět
Daniel Nytra
30.9.2016 at 16:33

Nevím, co tím myslíte obcházet… Prostě máte plugin ThriveLeads (který jste si koupil) a nainstaloval na jednu doménu a můžete to díky PHP scriptu využít i na jinou… to je vše 🙂

Tomáš
30.9.2016 at 16:57

Nejsem programátor a tak nerozumím, proč musím mít wordpress stránku, když bych si to chtěl nasadit na klasický eshop.

Děkuji

Odpovědět
Daniel Nytra
30.9.2016 at 19:13

Nemusíte… můžete využít Sumome.com. Já jen psal jinou možnost 🙂

Tomas
30.9.2016 at 19:37

My si nerozumime. Me se libi TL, ale nejak mi nedochazi, jak je mozne ho nasadit na klasicky eshop, kdyz je urcen jen pro wordpress. Dekuji

Odpovědět
Daniel Nytra
30.9.2016 at 19:41

dobrý den Tomáši, zde najdete více: http://www.incomemesh.com/thrive-leads-ultimate-review/#tab-con-19, jen jak říkám, MUSÍTE ho mít někde nainstalovaný = ve WordPressu. Když nemáte WordPress, zapomeňte na ThriveLeads a běžte na SumoMe.com nebo na jiný nástroj. Hodně štěstí 🙂

Michaela Poláková
2.2.2017 at 0:29

Dobrý den, Danieli,

zatím nepoužívám žádný nástroj, spíše se rozhlížím, Vaše recenze zní dobře, ale přijde mi to jako poměrně drahé řešení… Neudělá podobnou službu za výrazně menší peníze Ninja Popups?

Děkuji a zdravím!

Odpovědět
Daniel Nytra
2.2.2017 at 15:18

Dobrý den, Michaelo,
Ninja Popups je levnější, ale na Thrive Leads nedám dopustit. Jedna z extrémně zajímavých věcí je A/B testování napříč jednotlivými prvky na webu (popup okno, widget, v obsahu apod.)… To Ninja Popups nemá a já to musím pořád využívat 🙂

Hezký den
Daniel

Michaela Poláková
2.2.2017 at 22:12

Ok, díky za odpověď, Dane.

Daniel Nytra
5.2.2017 at 17:43

Není zač 🙂 Daniel

Marek
9.3.2017 at 10:06

Zdravím Daniel,

keď si zakúpim plugin, na koľkých stránkach ho môžem využívať? Je to nejak obmedzené?

Ďakujem za odpoveď.

Odpovědět
Daniel Nytra
17.3.2017 at 14:41

Dobrý den, Marku,
je to rozdělené podle ceny… víc ena jejich stránkách. Daniel

Michal H
9.5.2018 at 20:19

K tomu active camapign – je to ok s GDPR? da sa s nimi podpisat spracovatelska zmluva? Da sa tam u nich odsledovat nejaky dokaz ze sa prihlasili uzivatelia?

Odpovědět
Daniel Nytra
1.9.2018 at 19:51

Ano, přesně jak píšete… GDPR vyřešili z předstihem 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *