Close

Thrive Leads – překlad do češtiny

AKTUALIZACE 2.5.2018: Nová verze češtiny s přeloženými frázemi!


Je to tak. Vyhodnotil jsem plugin Thrive Leads jako ten nejlepší pro získávání emailových kontaktů. Stejně jako vnímám activecampaign jako nejlepší emailový nástroj pro malé a střední podnikatele (nechal jsem ho přeložit), přeložil jsem i tento plugin… celkem 33,1 normostran!

Pro snadnou instalaci češtiny jsem vytvořil plugin, takže stačí klik a máte vše v češtině 🙂

Hlavní výhody pluginu Thrive Leads

Popíšu, proč jsem si ho oblíbil, a proč jsem se rozhodl přeložit:

Jeho negativa: Bohužel zatím není stand-alone (samostatně) = lze použít pouze jako plugin pro WordPress a všechny eshopy běžící na pronajatých systémech musí využít službu jako Sumome.com (cca 20dolarů/měsíc za vyskakovací okna)

Instalace češtiny pro Thrive Leads

Je to velice jednoduché: Stačí nainstalovat jako nový plugin…

Stahujte plugin ZDE

a zde je video, jak jej nainstalovat:

Thrive Leads – dynamické prvky na web

Tento plugin je velice silný nástroj pro budování databáze klientů: Má spoustu dynamických prvků, které vám v tomto článku představím. Můžete se na všechny najednou podívat na testovací stránce ZDE.

Páska = Pruh nahoře

Visí na horní/spodní straně obrazovky celou dobu. Většinou se používá pro důležitou informaci spojenou s akcí (slevy, dopravy zdarma apod.).

Ligthbox = Chytré vyskakovací okno

Nezobrazujte návštěvníkům stránek vyskakovací okno ihned po příchodu, ale dělejte to efektivněji: Používejte chytrou nadstavbu vyskakovacího okna: Exit Popup Window. Tzn. Kdykoliv návštěvník stránky bude chtít kliknout na tlačítko zpět (a “vyjede” myší mimo obrazovku), zobrazíte mu vyskakovací okno s animací. Zde je ukázka, jak to funguje:

Widget = úzký prvek vpravo/vlevo

Zde doporučuji využít “fixaci” prvku např. v pravé části stránek. Zároveň nemusí jít pouze o prvek pro získání emailu, ale může jít o zajímavý banner. Jako ukázka je upoutávka na můj kurz:

Zápatí příspěvku

…normálně dole pod článkem. Nic víc a nic míň 🙂

Plovák

Pluje stejně, jako “Páska” nebo fixovaný widget (banner). Může se zobrazit, až pokud návštěvník stránky nascrolluje určitou část textu.. např. 80%:

Formulář v textu

Máte možnost vložit automaticky do všech příspěvků formulář např. po druhém odstavci. Vypadá to potom takto:

Vyskakovací okno přes celou obrazovku

Jeden z nejefektivnějších prvků je vyskakovací okno přes celou obrazovku. Pokud do toho zapojíte funkci zobrazení tohoto okna po scrollování určitého procenta obsahu nebo chytrý exit, máte jeden z nejlepších dynamických prvků pro získání nových kontaktů.

Scrollovací deska

Je super na úvodní stránce a je dělaná pro nově-příchozí.

Závěr

Co vy? Jaké prvky používáte na svém webu? Přesné výsledky mimochodem popisuji i ve svém kurzu. Napište mi do komentářů, co byste chtěli více vědět… postup nastavení, propojení na activecampaign, instalace apod.?

22 Comments on “Thrive Leads – překlad do češtiny

Alex
18.4.2016 at 21:40

Zdravím,

nástroj mám, je skvělý, ale k pořádnému používání je potřeba mu rozumět, díky moc za překlad a přeji hodně sil pro další skvělé nápady.

Odpovědět
Daniel Nytra
19.4.2016 at 18:33

Dobrý den Alexi,
co myslíte, že by bylo nejlepší popsat pro osvětu?

Alex
20.4.2016 at 21:20

Dobrý den,

těžká otázka. Já mám od nich například Clever Widgets, Thrive Leads a Thrive Content Builder & Landing Pages. Koukal jsem, že přibyl další plugin Thrive Headline Optimizer. Myslím, že je důležité vědět, co každý plugin dělá, aby se lidé mohli rozhodnout, který potřebují a který ne. Já jsem například Vaše doporučení na tyto pluginy přešel bez mrknutí oka. Když jsem později koupil Váš kurz a viděl jsem ve videu, co tyto pluginy umí, mlátil jsem hlavou o stůl, že jsem byl tak nepozorný. Článek o překladu jistě zaujme ty, kteří to přešli jako já dříve.

Mějte se krásně a díky za Vaší práci.

Odpovědět
Daniel Nytra
23.4.2016 at 15:08

Není zač, zrovna pracuji na dalším článku: “Vyšší dívčí” s Thrive Leads… snad něco pomůže i vám 🙂

Karel Fillner
8.8.2016 at 18:22

Dobrý den, Danieli, trochu se trápím s nastavením triggeru – defaultně je vše nastaveno tak, že se pop up zobrazí ihned po načtení stránky, já bych toto rád změnil (nastavil třeba 20 sekund po načtení), ale nastavení triggeru se chová tak, že se nezobrazují ostatní možnosti. Nevím, jestli to nemůže být chybka v tom “českém” pluginu – poradíte mi prosím? Děkuji, Karel

Odpovědět
Daniel Nytra
12.8.2016 at 18:36

Pokusím se… u mě to vidím v pořádku… co používáte za prohlížeč?

Tomáš
30.9.2016 at 8:57

Dobrý den, je nějaká alternativa daného nástroje, která není jen pod wordpress?

Děkuji

Odpovědět
Daniel Nytra
30.9.2016 at 12:41

Dobrý den Tomáši, můžete využít SumoMe.com (je zdarma nebo se platí a má spoustu dalších vychytávek: heatmapa apod.). Cena je ale bohužel trochu vyšší 🙁
Pokud ale máte někde WordPress, můžete tam plugin ThriveLeads nainstalovat a pak ten samý vložit pomocí PHP do kódu 🙂

Tomáš
30.9.2016 at 15:22

Dobrý den,

nejsem programátor, ale nerozumím tomuto:
“Pokud ale máte někde WordPress, můžete tam plugin ThriveLeads nainstalovat a pak ten samý vložit pomocí PHP do kódu”

To znamená, že se to dá obejít – ale to by nedávalo moc smysl…

Děkuji

Odpovědět
Daniel Nytra
30.9.2016 at 16:33

Nevím, co tím myslíte obcházet… Prostě máte plugin ThriveLeads (který jste si koupil) a nainstaloval na jednu doménu a můžete to díky PHP scriptu využít i na jinou… to je vše 🙂

Tomáš
30.9.2016 at 16:57

Nejsem programátor a tak nerozumím, proč musím mít wordpress stránku, když bych si to chtěl nasadit na klasický eshop.

Děkuji

Odpovědět
Daniel Nytra
30.9.2016 at 19:13

Nemusíte… můžete využít Sumome.com. Já jen psal jinou možnost 🙂

Tomas
30.9.2016 at 19:37

My si nerozumime. Me se libi TL, ale nejak mi nedochazi, jak je mozne ho nasadit na klasicky eshop, kdyz je urcen jen pro wordpress. Dekuji

Odpovědět
Daniel Nytra
30.9.2016 at 19:41

dobrý den Tomáši, zde najdete více: http://www.incomemesh.com/thrive-leads-ultimate-review/#tab-con-19, jen jak říkám, MUSÍTE ho mít někde nainstalovaný = ve WordPressu. Když nemáte WordPress, zapomeňte na ThriveLeads a běžte na SumoMe.com nebo na jiný nástroj. Hodně štěstí 🙂

Michaela Poláková
2.2.2017 at 0:29

Dobrý den, Danieli,

zatím nepoužívám žádný nástroj, spíše se rozhlížím, Vaše recenze zní dobře, ale přijde mi to jako poměrně drahé řešení… Neudělá podobnou službu za výrazně menší peníze Ninja Popups?

Děkuji a zdravím!

Odpovědět
Daniel Nytra
2.2.2017 at 15:18

Dobrý den, Michaelo,
Ninja Popups je levnější, ale na Thrive Leads nedám dopustit. Jedna z extrémně zajímavých věcí je A/B testování napříč jednotlivými prvky na webu (popup okno, widget, v obsahu apod.)… To Ninja Popups nemá a já to musím pořád využívat 🙂

Hezký den
Daniel

Michaela Poláková
2.2.2017 at 22:12

Ok, díky za odpověď, Dane.

Daniel Nytra
5.2.2017 at 17:43

Není zač 🙂 Daniel

Marek
9.3.2017 at 10:06

Zdravím Daniel,

keď si zakúpim plugin, na koľkých stránkach ho môžem využívať? Je to nejak obmedzené?

Ďakujem za odpoveď.

Odpovědět
Daniel Nytra
17.3.2017 at 14:41

Dobrý den, Marku,
je to rozdělené podle ceny… víc ena jejich stránkách. Daniel

Michal H
9.5.2018 at 20:19

K tomu active camapign – je to ok s GDPR? da sa s nimi podpisat spracovatelska zmluva? Da sa tam u nich odsledovat nejaky dokaz ze sa prihlasili uzivatelia?

Odpovědět
Daniel Nytra
1.9.2018 at 19:51

Ano, přesně jak píšete… GDPR vyřešili z předstihem 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *