Close

Poslední příspěvky

Chcete získávat nejnovější informace?

Thrive Leads – překlad do češtiny

AKTUALIZACE 2.5.2018: Nová verze češtiny s přeloženými frázemi! Je to tak. Vyhodnotil jsem plugin Thrive Leads jako ten nejlepší pro získávání emailových kontaktů. Stejně jako vn…
Více zde

Video reklama v roce 2018

Video reklama je v této době super. Facebook jde proti Google (youtube, adwords) a my můžeme všichni využít velice levné video reklamy. Jak to ale udělat, aby prodávala nebo dělal…
Více zde

E-shopy a EET (od 1.3.2017)

UPDATE 1.12.2016: SimpleShop.cz umí EET! UPDATE 1.3.2017: Pokud jste autory online produktů, spadáte pod 3. vlnu (1.3.2017) – KLIKNĚTE ZDE Jak jistě víte, díky panu Babišovi jsou m…
Více zde

Co ti lidi FURT chtějí?

Udělal jsem po roce další dotazník na svoji databázi kontaktů. Rozeslal jsem e-mail s žádostí a získal 638 odpovědí za cca 10dní. Ptal jsem se pouze na 4 základní otázky…
Více zde

MailerLite je super a ušetří prachy

Narazil jsem po delší době znovu na službu MailerLite a hodně se mi zalíbila. Kdysi byla nedodělaná a chybělo mi v ní spousta funkcí, ale dnes je to plnohodnotná emailová …
Více zde

Accelerated Mobile Pages (AMP)

Accelerated Mobile Pages jsou speciální stránky pro rychlé načítání statického obsahu v mobilních zařízeních podporované Googlem. Responzivní šablona je sice fajn, ale pro mobilní …
Více zde

Jak začít podnikat

Znám to a chápu to: Sám podnikám a navíc mám klienty, kteří se řadí mezí malé nebo střední podnikatele. Jak vlastně začít podnikat a vydržet nekonečný boj s vel…
Více zde

Start-up, který vznikl z naštvání

Byl jsem vážně naštvaný. Naštvaný na existující prodejní systémy. Já chci prostě jednoduše prodávat.. nic víc… Připomíná mi to zlatou horečku: Nejvíce na zlaté horečce vyd…
Více zde

SMS automaticky a s oslovením klienta

Dostal jsem zajímavý úkol od Michala Pechláta, kterého si velice vážím, a který je zároveň mým klientem téměř 2 roky. V jeho firmě Kominictví Pechlát nemají na klienty email…
Více zde
https certifikat

HTTPs a pruda s přechodem na něj

Přejít na https jsem chtěl už dávno. Pro velkého bratra (Google.com) je to jeden ze signálů pro SEO pozice… ale až díky push notifikacím jsem rozhodl. Chci push notifikace testovat na…
Více zde

Push notifikace pro marketing

Push notifikace (zprávy) jsou věc, se kterou jsem se setkal při vytváření aplikací pro mobil. Málo markeťáků ale ví, že to lze použít i v rámci webového prohlížeče. …
Více zde
rlsa

RLSA + Facebook = VSL

Remarketing asi všichni znáte: Médžik zobrazování bannerů a textových reklam všude po internetu jen lidem, kteří navštívili vaše stránky (a něco tam udělali). RLSA už …
Více zde

Digitální nomádství v Maroku

V Maroku je (skoro) všechno, co potřebuji k životu: Vysoké hory na trek, moře na surf a plavání, pláže na běhání, jídlo na oblizování, internet v mobilu chytnutelný kdek…
Více zde

14x Důležité prvky prodejní stránky

Vytvořil jsem jednoduchou infografiku, která rozebírá jednotlivé prvky prodejní stránky internetového kurzu. Pokud nejste e-shop (prvky eshopu jsem rozepsal v tomto článku), můžete te…
Více zde
seo

12+1 SEO nástroje ZDARMA

Spousta lidí vnímá SEO jako magii. Nesmysl. Stačí jen zjistit, co lidé opravdu chtějí …a dát jim to: Poradit nebo vyřešit jejich problém. Pokud budou návštěvníci stránek u&…
Více zde

Activecampaign (1.): Jak začít

Začínám dělat sérii manuálů o naprosto úžasném nástroji pro emailový marketing: Activecampaign. V tomto článku proberu založení účtu active campaign (14 dní zdarma) +…
Více zde

Facebook & Podnikání

Dnešní článek je o síle sociálních sítí. Facebook, Google+ a Twitter můžou pomáhat v podnikání každý den. Například tento blog si díky nim buduje každodenně data…
Více zde

…ten blog fakt vydělává!

Dneska bych rád všechny přesvědčil, že je blog důležitý pro jakýkoliv druh podnikání. Ať prodáváte vize firmám, nebo máte eshop na koberce, nebo víno z dovozu, kočky z ul…
Více zde
Marketingový mix

Marketingový mix

Používat klasický marketingový mix (4P) na internetu je už opravdu “passe”. Nelze napasovat jednu poučku na všechny druhy podnikání. Není to zdravé a hlavně straaaašně…
Více zde
Komunikační mix

Komunikační mix

Je nutné, abyste vyzkoušeli, otestovali a popřípadě využívali více kanálů komunikace se zákazníky. Reklama na internetu je pouze část marketingu. Zde vyjmenovávám nejdůležitěj…
Více zde

Facebook reklama = cílení jak sviňa

Miluju Facebook! Všichni na sebe všechno prozradí…  a komu to nejvíce pomůže (kromě zlodějům o dovolených)? Chytrým markeťákům a podnikatelům! V tomto článku naj…
Více zde

Cesta pravého muže (od ajťáka)

Tento článek je o mně. Je o změně, kterou jsem nedávno udělal. Byla to velká změna. Před pár lety slova jako “štěstí” , “vnitřní pocit” , “rovn…
Více zde
Košík

Affiliate marketing + armáda partnerů

V tomto článku si nejdříve popíšeme výhody a nevýhody affiliate pro prodej na internetu společně s fintami, pak je omáčka se seznamy dostupných affiliate programů + sítí a&n…
Více zde

12x Jak zvýšit návštěvnost stránek

Zde je 12 praktických věcí, které vám zvýší návštěvnost stránek. Určitě jste alespoň jednu z nich řešili v práci nebo na svém blogu. Doufám, že vám pomůžou ve vašem …
Více zde
Hybatel odkazu

Efektivní metoda SEO: Hybatel odkazů

Článek popisuje velmi efektivní SEO metodu, kterou zvládne s nulovými náklady opravdu každý. Přeložil jsem ji volně do češtiny: Hybatel odkazů. Stěhovák (z angl. “Mov…
Více zde
WordPress šablona zdarma

Jak ušetřit na emailovém marketingu

Emailový marketing je jeden z nejúčinnějších prodejních kanálů. Nechápu, proč na něj zapomíná spousta firem. Není tak sexy jako Facebook? Nebo není tak neznámý a zastřený…
Více zde
Facebook - Let's go!

Jak na remarketing u Facebooku

Remarketing je super věc. Stačí jít na stránku, kde je remarketingový script umístěný (od Googlu, Seznamu, Etargetu nebo Facebooku) a hned zafunguje. Probíhá IT médžik a světe …
Více zde
Heat mapa

Jak zvýšit jednoduše návštěvnost

UPDATE 30.8.2014: Google Authorship končí, takže tento článek už neplatí. Více o tom proč a jak ZDE. Dneska ukážu, jak velmi jednoduchým způsobem zvýšit proklikovost příspě…
Více zde

Infografika: Strategie Inbound Marketingu

Protože byl minulý článek až moc podrobný, rozhodl jsem se ho zkrátit do infografiky. Vysvětlení je pod obrázkem 🙂 Jak to funguje? Vytvářejte kvalitní obsah Obsah nejsou jen texty. Jso…
Více zde
Certifikát: Inbound marketing

Marketing bez peněz: Inbound Marketing!

Inbound marketing je činnost, kdy necpete peníze do reklamy. Vytváříte a šíříte užitečný nebo zajímavý obsah skrz marketingové kanály. Neutrácíte tak žádné peníze, pouze sv…
Více zde
Email marketing na blogu

Jak na email marketing z blogu

Dneska budeme řešit, jak inteligentně a efektivně komunikovat s klientem na blogu. Proč je vůbec dobré mít blog řeším v článku: O obchodníkovi, co neremcá a furt mak…
Více zde
Lean Canvas

Jak začít webový projekt

V minulém článku jsem psal o Podnikatelském modelu a jeho schématu. Výhody jsou jasné: Oproti podnikatelskému plánu si ho můžete předělávat podle vývoje firmy a opravdu j…
Více zde
Schéma podnikatelského modelu

Zdarma: Schéma podnikatelského modelu

Doporučuje se na začátek podnikání udělat podnikatelský plán. To je ale mnohostránkový dokument. Vždyť je to neefektivní na začátku podnikání něco takového připravovat. Jak říká…
Více zde
Košík

Košík na objednávku

Většina eshopů z těch 35tis. nemá správně to nejdůležitější: košík a objednávku. V tomto článku napíši věci, přes které nejede vlak. Když se podle nich nebudete d…
Více zde

Obchodník, co furt maká a neremcá

Kdo by ho ve svém businessu nechtěl? Obchodníka, který neremcá a pracuje 24hodin denně. Nemá manželku, kamarády, hospodu ani počítačové hry. Vždycky se s ním jeho klienti mů…
Více zde
Chci eshop

Eshop: Testováno na lidech

V ČR je v této chvíli přes 35.000 eshopů. Příští rok to možná bude 40.000! Konkurence je velká, učte se vylepšovat ten váš. Ze studie o eshopech se toho dá například hod…
Více zde
Návrh rozmístění úvodní stránky

Rozmístění prvků v eshopu

Dnes bych rád nakousl uspořádání prvků na stránkách eshopu. Stránka po stránce. Popíši vše na eshopu s kávou. Proč zrovna eshop s kávou? U něj je nutné prodávat…
Více zde

Facebook komentáře na jednom místě

Dneska jsem se dozvěděl, že se sice používají facebookové komentáře ale nikdo nezná moderování komentářů na facebooku z jednoho místa. Musíte mít vše správně nastavené, pro…
Více zde
SEO, vyhledávače a obsah

Obsah je všechno, obsah je bůh!

Díky opatřením Google (Pinguin) a jiných vyhledávačů se úspěšně bojuje se spamovými roboty. Je to stopka pro “SEO odborníky” šířící spam po webu formou zpětn…
Více zde

Jak prodávat vlastní kurz s minimálními náklady

UPDATE 8.9.2016: Tak jsem se nakonec tak naštval, že jsem udělal vlastní projekt, který dělá pouze prodeje: SimpleShop.cz. Bohužel níže popsané řešení WordPressu přineslo jeden velký problém: Nestabilitu pluginů při aktualizaci 🙁 Sám jsem ho provozoval asi půl roku, ale občas blbnul a to mě tak naštvalo, že jsem vytvořil společně s kolegou vlastní a stabilní řešení… to se samozřejmě dá velice jednoduše kamkoliv vložit. O tom více můj článek: Start-up, který vznikl z naštvání


Tento článek je věnovaný blogu mojí ženy: Luckycesta.cz… resp. pluginům, které jsem použil pro prodejní systém jejího prvního kurzu. Úkol zněl jasně: Ať to moc nestojí, je to jednoduché na ovládání a lidé přes to rychle objednají.

Stejné nastavení mám i pro prodej vlastních kurzů na tomto blogu (jak internetových, tak “fyzických”). V tomto článku popisuji kompletní postup pro rozjetí prodeje kurzů internetových i “fyzických”:

  • Jak nastavit “Skupiny” (pouze pro internetové kurzy)
  • Jak nastavit WooCoommerce a provázat s Fakturoidem
  • Jak vytvořit prodejní stránku (můžete si jednoduše zdarma stáhnout tu moji 🙂 )
  • Jak to celé provázat, ať hezky vydělává
  • BONUS: Co udělat navíc v PPC kampaních

Hlavní čelenč

Mám rád automatizaci a ukážu vám, jak z těchto pluginů lze vytvořit systém, který vše obstarává sám. Co vlastně bude systém umět:

  1. Návštěvník si objedná kurz
  2. AUTOMATICKY: Přijde mu na email informace k zaplacení (např. převodem)
  3. Zaplatí přes svojí banku
  4. AUTOMATICKY: Systém pro fakturaci spáruje příchozí platbu
  5. AUTOMATICKY: Systém pro fakturaci vystavuje fakturu
  6. AUTOMATICKY: Systém posílá fakturu klientovi
  7. AUTOMATICKY: Klient dostává informaci o tom, že se může přihlásit ke kurzu

Popis kurzu od Lucky

Moje žena je profesionální cestovatelka: Natáčí zajímavé věci pro ČT (Objektiv), píše o cestování pro lesklé časopisy, moderuje Travel Jurnal a bloguje (více zde). Její kurz samozřejmě souvisí s cestováním… konkrétně v něm ukazuje možnosti udělat z vašeho bytu “aktivum”: Jak na super příjmy s Airbnb.com.

Seznam pluginů

Celý systém je postavený na WooCommerce s důvodů lepšího napojení na marketingové nástroje (např. emailing). Cena celkem (počítám s kurzem 25 Kč za $1): Jednorázově 5.675,- Kč + každý rok 1.000,- Kč za znovuobnovení roční licence pluginu “Groups for WooCommerce”.

Zde je soupis všech pluginů:

  • WooCommerce (ZDARMA) – vytvoříte si eshop díky jedinému pluginu
  • Groups (ZDARMA) – dovolí vytvářet skupiny, díky kterým můžete řešit dále práva pro jednotlivé stránky (pouze pro internetový prodej kurzů)
  • Groups for WooCommerce ($79/rok + $40 každý další rok) – prodej členství pro WooCommerce (pouze pro internetový prodej kurzů)
  • Woo Fakturoid (500,- Kč) – plugin pro napojení na online fakturační nástroj Fakturoid.cz. Hlavní výhodu vidím v propojení nazpět: Fakturoid.cz zjistí např. z FIO banky, že je platba zaplacená a pošle o tom informaci do WooCommerce.
  • WooCommerce čeština (ZDARMA) – aktuální čeština pro WooCommerce

Další pluginy nesouvisí s automatizací, ale je fajn je mít:

  • WP Bakery Visual Composer ($34) – vytváření opravdu hezkých a dynamických prodejních stránek
  • Ultimate Addons for Visual Composer ($18) – nadstavba nad WP Bakery Visual Composer, která dodá stránkám ještě větší šmrnc
  • Quick Checkout ($76) – tento plugin není nutný, ale doporučuji ho: Je velice efektní a efektivní: Jedním kliknutím se rychle objeví jednostránková objednávka a nakupující nemůže odolat ji nedokončit 🙂

Pozn.: Můžete využít i nástroj od Honzy Čejky “Fakturace“. Má to jistá omezení, ale spoustě projektům to určitě bude stačit.

Groups = skupiny

Nastavování skupin je pouze pro internetové kurzy! Pokud prodáváte “fyzické” kurzy, toto nemusíte řešit a ani kupovat plugin “Groups for WooCommerce”.

  1. Nastavte “Capability” (schopnost). Já jsem nastavil dle názvu kurzu “Dlouhodoby_marketing”:
    Groups: Capabilities
  2. Nastavte skupinu (Groups) a přiřaďte ji  schopnost (Capability). Skupinu jsem nazval stejně, jako kurz:
    groups-prirazeni-capability

WooCommerce – vložení produktu

Produkt je pro nás kurz. Já osobně to mám rozdělené na internetový a “fyzický” kurz v různých městech:

  • Internetový kurz je virtuální za cenu 5780,-
    WooCommerce: Nový produkt jako kurz
    … bez skladu:
    WooCommerce: Internetový kurz je bez skladu
    … ale je součástí skupiny (Groups):
    WooCommerce: Nastavení groups u produktu
  • Fyzický kurz: Rozdělen dle měst a data konání + omezen kapacitou:
    WooCommerce: Název kurzu
    … je se slevou 400,- Kč a je virtuální:
    WooCommerce: Kurz se slevou
    .. je omezen kapacitou 20 lidí/kurz:
    WooCommerce: Kurz a sklad
    ..tzn. každé datum a místo má svůj vlastní produkt:

    • Praha 18.5. – 1 produkt
    • Praha 26.9. – 1 produkt
    • Brno 28.9. – 1 produkt
      apod.

Stránky internetového kurzu

Toto je zase pouze pro internetový kurz. Internetový kurz jsem rozdělil na jednotlivé lekce = stránky. Každé této stránce přidáte práva pro přístup. Tzn. všichni lidé, kteří jsou ve skupině “Dlouhodobý marketing” si tuto stránku můžou zobrazit:

Nastavení přístupových práv ke stránce

Přihlašovací stránka

Toto je zase pouze pro internetový kurz. Pokud člověk zaplatí produkt, je vložen do skupiny “Dlouhodobý marketing”. Můžeme mu potom na přihlášení přidat hlášku navíc v tomto kódu:

Můj účet a skupiny s právy

….více o tom najdete zde.

WooCommerce a Fakturoid.cz

  1. Nejprve jděte do fakturoid.cz a zjistěte si váš API klíč:
    Fakturoid.cz: API
  2. Běžte do WooCoomerce “Nastavení” a “Fakturoid.cz”:
    WooCommerce a propojení na Fakturoid.cz
  3. Poslední krok: Nastavte webhook ve fakturoidu:
    Fakturoid: Webhook

WooCommerce a Quick Checkout

Pokud chcete mít rychlou objednávku, musíte si koupit plugin Quick Checkout (stojí za to!). Pak se totiž usnadní vyplnění objednávky po kliknutí na tlačítko koupit… vyzkoušejte na mojí prodejní stránce ZDE.

Nastavení ve WooCommerce pro prodejní stránku:

WooCommerce nastavení Quick Checkout

..ostatní nastavení nechávám na vás. Já zatím vždy prodávám přes “shortcode” (viz. níže prodejní stránka).

POZOR: Plugin “Quick Checkout” blbne s cachovacími pluginy. Tzn.: Musíte tyto stránky zobrazovat NEcachované! Zde je moje nastavení pro plugin “WP Super Cache” (záložka “Advanced” úplně dole):

Nastavení NEcachování prodejních stránek s Quick Checkout

Visual Composer a prodejní stránka

Vytvořil jsem prodejní stránku kurzu na míru podnikatelům. Zjednodušeně: Cílím na lidi, kteří nemají čas, potřebují hned efektivitu, mají rádi vychytávky, fascinuje je internet, rádi by se naučili analyzovat věci a jsou pro ně důležité osobní reference.

Využil jsem pro vytvoření prodejní stránky kurzů nejlepší pluginy, které znám: WP Bakery Visual Composer + nadstavbu Ultimate Addons for Visual Composer. Dohromady zaplatíte jednorázově (34 + 18 = 52 dolarů).

Prodejní stránky mají tyto výsledky:

  • Internetový kurz: Z 54 objednávek 45 zaplacených (tzv. evergreen)
  • Kurzy marketingu v Praze, Brně, Ostravě a Olomouci: z 35 objednávek je 34 prodejů (za 28 dní)

Stáhnout si mustr prodejní stránky

Já osobně razím pravidlo: Nevymýšlejte už vymyšlené 🙂 Takže zde máte možnost si rychle vytvořit stejnou prodejní stránku pro Visual Composer:

  1. Nejdříve si nainstalujte tyto 2 pluginy:
  2. Stáhněte a zkopírujte si tento text ze souboru: Visual-composer-daniel-nytra.txt
  3. Vytvořte si novou stránku ve WordPressu
  4. Vložte zkopírovaný kód do HTML:
    Visual Composer a vložení prodejní stránky
  5. Přepněte se na “Backend” od pluginu Visual Composer:
    Backend: Visual Composer
  6. Mělo by to vypadat takto:
    Prodejní stránka ve Visual Composer
  7. Upravte si hlavičku a patičku např. přes CSS (aby nebyla vidět)
    Visual composer a CSS
    Pozn.: Pokud používáte moji šablonu, stačí toto zkopírovat do CSS:

    header,footer {display:none}
    h1 {font-size: 50px;
     font-family: "Open Sans", sans-serif;
     font-weight: bold;
     color: #212121;
     letter-spacing: -1px;
     text-align: center;}
    .main-container-wrap {background-color: lightgrey;}
    .ss-full-width {padding:6%;}
    p {line-height: 24px; font-size: 16px; margin:0 0 20px 0}
    .timeline-block .timeline-header h3 {font-size: 17px;font-weight: bold;}
    h2 {font-size: 28px;font-weight: bold;
     color: #212121;}
    .woocommerce a.button, .woocommerce-page a.button {background-color:#BE221E}
    .title-container {display:none;}
    .smile_icon_list.left li .icon_description {margin-left:0;padding-top:33px}
    .vc_message_box-icon > * {top:12px}
    .vc_message_box-icon > .fa {
     font-size: 1.2em;
     line-height: 1.7;
     margin-top:14px;}
    .otazky ul li {margin-bottom:20px}
  8. Pokud máte koupený i plugin Quick Checkout, je na této stránce “odkazovací tlačítko” na rychlou objednávku:
    Qucik Checkout na prodejní stránce (Visual Composer)
    …čísla produktů mimochodem najdete zde:
    ID produktu ve WooCommerce

…v této chvíli máte vytvořenou prodejní stránku

doNastavení

Teď už jen stačí nastavit emaily, které lidem chodí a vše otestovat 🙂

  • Pokud máte emailový systém activecampaign.com, není nic jednoduššího, než použít plugin WC-AC Hook a po vytvoření objednávky poslat potřebný email díky automatizaci.
  • Chcete vracet lidi zpátky do košíku? WC-AC Hook to umí taky (ještě jsem to netestoval na Quick Checkout), takže čekejte aktualizaci tohoto článku 🙂

BONUS: Marketing PPC

Pokud jste četli můj článek o RLSA, jistě vám už svítá 🙂 Stačí sbírat publika (cookies) přes systém Google Adwords všech lidí, kteří nenakoupili, ale navštívili vaši stránku a alespoň chvíli na ní zůstali. Pokud někdo začne vyhledávat z tohoto publika kurz marketingu, zobrazíte mu jednu z těchto reklam:

RLSA

…tato reklama byla v mém případě jedna z nejúspěšnějších!

Další možnost je klasický remarketing v systémech (Google Adwords, Seznam Sklik a Facebook Ads) se zobrazováním dynamických bannerů. Jde spíše o připomínání, že existujete a máte kurzy. Prodej samotný můžete “doklepnout” přes emailový marketing a upozornění, že se blíží konec slevy a kurz samotný.

Závěr

Přes co prodáváte vy? Jaké s tím máte zkušenosti a náklady? Vše pište dolů do komentářů!

20 Comments on “Jak prodávat vlastní kurz s minimálními náklady

Honza
10.4.2016 at 21:41

Dane, díky za odkaz na kurz tvé ženy. Už jsme ho koupili :o) Vůbec jsem netušil, že je něco takového možné.
Uvažuji nad jednoproduktovým shopem. Lze na to využít “tvůj” systém, nebo je něco ještě vhodnějšího v porovnání s investicí. Zdarma = značka ideál :o))
Děkuji
Honza

Odpovědět
Daniel Nytra
10.4.2016 at 22:58

Ahoj Honzo,
jednoproduktový eshop s jedinou doménou nebo v rámci jedné domény může být více prodejních stránek? Pokud může být více stránek a co stránka, to jeden produkt, tak je tento návod ideální… pokud ne, tak jde tuším udělat i jednoproduktový eshop z Prestahopu nebo ostatních… u WordPressu je výhoda možnost nastavení dalších vychytávek. Za mě: Raději bych to postavil na WordPressu…

Miloslav Mužík
10.4.2016 at 22:29

Zdravím Tě Danieli. No vzhledem k tomu, že já nejsem digitální nomád, tak na to koukám jako by tohle všechno bylo čínsky 🙂 v poslední době nestíhám ani svou klasickou práci, takže ani tohle asi hned tak nepřelouskám. I když bych potřeboval nějakým lepším způsobem propagovat svoji AKADEMII MMM SOLAR 🙂 Ale nelze vše dělat sám.

Přeji krásné dny Miloslav

Odpovědět
Daniel Nytra
10.4.2016 at 22:59

Dobrý den Miloslave, tomu rozumím… je toho hodně v online marketingu. Doufám, že můj blog pomáhá 🙂

Hezký den!

Magda
11.4.2016 at 2:50

Milý Dane,

Vy mi musíte číst myšlenky, neb tento článek popisuje přesně to, co v posledních dnech řeším. 😉
Nicméně, mám jeden technický problém, který se mi v textu úplně nevyjasnil.

Kde jsou prosím Vás generovány přístupové loginy do kurzu a jak jste nastavil jejich zasílání?
Pokud klasicky přes WooCommerce (Accounts –> Automatically generate username from customer email ), pak narážím na toto.

Na blogu prodávám také ebooky a ze zřemých důvodů nechci v tomto případě zákazníkovi při checkoutu vnucovat žádné automaticky generované přístupové údaje. Potřebuji proces nákupu co nejjednodušší a nejhladší. Zároveň pro mne není řešením ani zákazníkům tohoto typu email s automaticky vygenerovaným loginem nezasílat (skrýt). Pokud by totiž v budoucnu přišli nakoupit znovu, po zadání emailu by jim naskočilla chybová hláška, že jsou již registrováni, a oni by vůbec nechápali, pod jakými údaji a kdy k tomu došlo.

Zákazníkům, kteří kupují kurz bych však chtěla nabídnout přístupové údaje mailem, a to pokud možno PO ZAPLACENÍ KURZU (nikoli po vytvoření objednávky, jak to řeší WooCommerce).

Máte prosím nějaký nápad, kudy z toho ven? Ještě dodávám, že používám MailChimp.

Jinak stránky Vaší ženy jsou opravdu krásná práce, klobouk dolů! 😉

Srdečně zdraví
Magda

Odpovědět
Daniel Nytra
13.4.2016 at 14:52

Hmmm…. já ani moji klienti v tom problém nevidí (dostanou přihlášení a po zaplacení se jim zpřístupní sekce).

Co se týče toho druhého: I pro knihy je to výhoda, protože je potřeba ji občas aktualizovat a stahovat… woocommerce má u produktu přímo možnost stažení.

Já v tom prostě nevidím problém a myslím si, že to jde použít pro knihy. Chápu, že to chcete udělat co nejlépe, ale raději bych práci směřoval na marketing a obchod pro vaše produkty 🙂 Tam je spousta práce i u mě 🙂

Magda
15.4.2016 at 10:16

Dane, děkuji za reakci. Takže vy ke kurzu doporučujete použít loginy do WordPressu, které necháte kupujícího vytvořit na stránce pokladny? A po zaplacení jen pošlete email, že kurz najdou pod svými přístupovými údaji?
Nebo jim přístupy generujete automaticky, a všem?

A kdybych volila první řešení (při koupi kurzu si zakládám login v pokladně), je nějaká cesta, jak automaticky vytvořit a doručit login tomu, kdo kurz koupil, zaplatil, ale login si zapomněl vytvořit?

Jde mi zkrátka o to, abych do procesu nemusela zasahovat ručně. 🙂

Děkuji a pěkný den! Magda

Daniel Nytra
15.4.2016 at 21:27

Dobrý den Magdo,
nechávám generovat automaticky všem a po zaplacení posílám informaci, že přihlášení najdou v předešlém emailu (jak ho najít) + odkaz na možnou změnu hesla. Nikdy s tím nebyl sebemenší problém…

Honza K.
11.4.2016 at 11:03

Dane, super. Moc díky za sdílení Tvého know how. Jen jedna otázečka: “Jak to řešit, když některé online kurzy a produkty prodávám i zahraničním klientům v angličtině?”
Díky za tip, Honza

Odpovědět
Daniel Nytra
13.4.2016 at 14:49

Ahoj Honzo,
asi bych to dělal na jiné doméně (komplet v angličtině)… něco jako já mám http://www.cutseo.com. Ono je totiž v hlavičce kódu napsáno, pro jaký jazyk je daná stránka apod., takže bych si s tím dal práci + udělal proklik přes vlajky.

Co se týče faktur, asi toto: https://www.fakturoid.cz/blog/2013/07/01/faktury-do-zahranici a věnoval jsem tomu kdysi jeden článek ohledně MOSS: https://www.danielnytra.cz/jak-usetrit-na-prodeji-e-booku-seminaru-dalsich-virtualech/

Karel
11.4.2016 at 12:42

Dane díky za tip! Už jsme za “univerzální” šablony a fakturační systémy zaplatili tolik, že jsme toho radeji málem nechali. Tohle je konečně návod, který nám ušetří náklady!

Odpovědět
Daniel Nytra
13.4.2016 at 14:44

Není zač… já jsem rád, že to funguje na WordPressu 🙂

Tomáš Procházka
13.4.2016 at 17:11

Zdravím Dane, díky za návod, je super. Zajímalo by mě, jak to řešíš, když je kurz omezen počtem míst. Na prodejní stránce je například 20/20 a já bych chtěl aby se toto číslo aktualizovalo počtem prodaných kurzů – případně se potom objevilo “Vyprodáno”. Je to ve Woocommerce možné?

Odpovědět
Daniel Nytra
13.4.2016 at 22:16

Ahoj Tomáši, zatím to řeším růčo 🙂 Každý student je pro mě extrémně důležitý, takže si to rád odečtu… ale chápu, že by to bylo dobré řešit nějak jinak…třeba hezkým shortcodem. Něco je tady: http://businessbloomer.com/woocommerce-show-number-products-sold-product-page/ a budu dál hledat 🙂

Ivana M.
10.5.2016 at 20:34

Dane, jde emailing a prodej přes tvé řešení spárovat s miowebem? Vím, že to není optimální, ale už to mám postavený na miowebu, teď ale teprve řeším efektivitu. Vím, s křížkem po funuse. Prodej ebooku jsem ale ještě nerozběhla. Mohla ybych zrušit smartemailing a Fapi a udělat to jinak?

Odpovědět
Daniel Nytra
17.5.2016 at 13:49

Bohužel nevím 🙁 jednoduše jsem to nezkoušel… možná ten script od Honzy Čejky? Prý už normálně komunikuje 🙂
https://www.danielnytra.cz/plugin-fakturace

Zuzka
10.6.2016 at 14:02

Perfektní návod. Postupuji krok za krokem! Díky moc.
Všimla jsem si, že u svých kurzů používáte jen bankovní převod nebo Paypal. To máte taky nějak propojeno s Fakturoidem? Nebo faktury vystavujete jinak?
Pořád ještě úplně nechápu, jak proběhne přidání osoby, která zaplatí digitální kurz, do skupiny – to lze vše nastavit automaticky? Pokud ano, v kterém pluginu se to prosím dělá? A kde se nastavuje, aby lidem přišel o tom email.
Bylo by prosím možné, aby šlo zvětšit obrázek, který máte v návodu (https://www.danielnytra.cz/wp-content/uploads/2016/04/muj-ucet-pridani-skupiny-300×166.jpg)? Je pro mě dost důležitý a takto je nečitelný…
A nezkoušel jste náhodou tento plugin http://toret.cz/obchod/produkty/woocommerce-quick-order/ místo Quick Checkout?
Díky hrozně moc za odpovědi a za to, co děláte.
Zuzka

Odpovědět
Daniel Nytra
16.6.2016 at 17:54

Tak už to asi neututlám… vzhledem k problémům se stávajícími možnostmi: FAPI je drahé a uzavřené pouze pro komunu kolem p.Kirše, WordPress s WooCommerce a nejrůznější pluginy je pro hračičky a techniky, Fakturoid Premium se nijak dál nepohnul a ani mi nikdo neodpovídá na emaily, zahraniční nemají podporu českých platebních bran (payhip.com, getdpd.com apod…… pracuji s jednou firmou na systému, který bude v České Roklince trochu revoluční. Nevymýšlíme již vymyšlené, nesnažíme se to přehánět s nasazením a mezitím to půjde nasadit kamkoliv: WordPress, pronajatý webový systém, statické stránky apod.

Už se na to moc těším a dám včas vědět.. jen se přihlašte k odběru novinek 🙂

Zuzka
17.6.2016 at 8:24

Tak to je paráda. Moc se těším. Novinky odebírám už dávno :-).
Teď to tedy budu muset nějak doklepnout s tím Woocommerce, ale nebudu to vymazlovat a počkám na Vaše řešení. Snad bude do konce prázdnin ;-).
A malá prosba – aby šlo případně propojit s co nejvíce autorespondery. Já migrovala od Mauticu k Sendinblue, mají neuvěřitelný support i k free účtům, tak snad to bude fungovat i s Vaším řešením. Těším se a držím palce, Zuzka

Daniel Nytra
17.6.2016 at 8:46

Ano! O to právě jde… bude tam podpora nejen vložení nového kupujícícho, ale i emailový remarketing (vrácení do “košíku”)… nezávislý právě na emailovém nástroji (Mautic, Activecampaign apod.) 🙂 Píšu si Sendinblue 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *