Close

Kurz: Strategie
obsahového marketingu

Celodenní kurz: PRAHA, BRNO, OSTRAVA

Chcete vytvářet obsah, aby vydělával?
Chcete mít fanoušky?

Tato strategie vás naučí efektivně propojovat 
obsah s vaší cílenou komunikací.

Komu je kurz určen

Kurz: Strategie
obsahového marketingu

Celodenní kurz: PRAHA, BRNO, OSTRAVA

Chcete vytvářet obsah, aby vydělával?
Chcete mít fanoušky?

Tato strategie vás naučí efektivně propojovat 
obsah s vaší cílenou komunikací.

Komu je kurz určen

Když víte, s kým komunikujete, lépe prodáváte.
Obsah na webové stránce, reklama i SEO je komunikace.
Dělejte to pořádně. Vyplatí se to!

Celodenní kurz pomůže i vašemu projektu.

Komu je kurz určen

  • majitelé e-shopů
  • malí a střední podnikatelé
  • markeťáci, kteří se chtějí rozvíjet
  • vedoucí online projektů
  • neziskové organizace
  • OSVČ, lidé na volné noze

Kurz je určen pro začátečníky i středně pokročilé.

Kurz není zaměřen na kreativní tvorbu grafiky a obsahu (copywriting).


Co se na kurzu naučíte

Pochopíte dlouhodobou strategii obsahového marketingu a ihned ji můžete začít používat pro váš vlastní projekt. 

Naučíte se propojit komunikační kanály (včetně reklam) do jednoho fungujícího celku. 

Díky vysvětleným souvislostem začnete o on-line marketingu uvažovat jinak.


Proč efektivní propojení

Reklama, webové stránky a další aktivity vaší firmy nejsou nic jiného, než komunikace. Komunikace ke stávajícím nebo potencionálním klientům.

Pokud tuto komunikaci správně podchytíte, stane se efektivní jak PPC kampaň, tak Facebook reklama nebo emailový marketing.

Důležité je správné poskládání kroků ve vaši strategii online marketingu. 

Každý obor je samozřejmě jiný a tvoří se rozdílný obsah. Tato strategie dlouhodobého marketingu se dokáže přizpůsobit na míru téměř každému oboru.


Proč je důležitá správná komunikace

Určitě chápete, že text na webových stránkách pro programátory by měl vypadat jinak, než pro maminky s novorozeňaty. 

Programátoři a technici milují srovnání, odrážky, rychlé řešení problémů. Maminky se rádi začtou nad delšími texty a řeší úplně jiné problémy.

Programátory najdete na internetu jinde než maminky. Programátoři preferují jiné komunikační kanály, než maminky… atd.

Správná komunikace by měla být v každém kroku naplánované marketingové strategie.

Vědět s kým komunikuje váš web, kde takového člověka najdu a jaké kroky mám udělat, aby nakonec koupil. To je součástí strategie.

Naučte se v tomto kurzu strategii dlouhodobého marketingu, která efektivně kombinuje nejen komunikační kanály, ale i obsah samotné komunikace.


Obsah kurzu

  • Jak chápat návštěvníky webových stránek
  • Vysvětlení strategie obsahového marketingu
  • Zapojení Facebooku do strategie
  • Zapojení PPC kampaní do strategie
  • Zapojení e-mailového marketingu do strategie
  • Komunikace
  • Personalizace
  • Automatizace prodeje

V ceně kurzu jsou materiály pro poznámky, akční list pro váš projekt, drobné občerstvení přes den.

Dělám přestávky po cca 1 hodině. Můžete jít se všemi na společný oběd do nedaleké restaurace (delší přestávka 60 minut).


O lektorovi

Jmenuji se Daniel Nytra. Jsem specialista online marketingu s praxí delší než 20 let. Pomáhám klientům od vytvoření marketingové strategie a marketingového plánu, až po dokončení konkrétních úkolů.

Prošel jsem si dopodrobna všechna odvětví online marketingu: Vytvářel jsem rozsáhlé SEO analýzy, PPC kampaně, webové stránky, affiliate projekty, email marketing apod. Je pro mě důležité vše znát, abych dokázal pomoct různorodým oborům.

Zároveň jsem zakladatelem projektů SimpleShop.cz a DreamROI.cz, které musím vést i po podnikatelské stránce.

Kromě prezenčních kurzů pořádám online webináře, přednáším a vytvářím blog o online marketingu.

Certifikace Google.com

Jsem držitel platných certifikací od společnosti Google.com: 

  • Google Analytics
  • Google Ads Display
  • Google Ads Search
  • Google Ads Shopping
  • Google Ads Video 

Kontrola platnosti na stránkách google.com zde.


Cena kurzu 2.490,- Kč

Proč je celodenní kurz tak levný? Nejsem reklamní agentura. Neplatím věci, které jsou ve firmách běžné: Reprezentativní pronájmy kanceláří, balíky pitných vod a teambuildingy. 

Pracuji v coworkingu, voda z vodovodu je fajn a občas zajdu na pivo. Příjemný život zaručen 🙂

Navíc jsem zjistil, že kurzy pravidelně generují klienty s kterými dlouhodobě spolupracuji… a to je můj hlavní zdroj příjmů.

Osobní konzultace

Nemáte čas dorazit?
Zvládneme to osobně
nebo přes internet.

Napište mi

Hodnocení od studentů

Reference kurzu

Čekal jsem občas omáčku u které se budu nudit, ale příjemně mě školení překvapilo: Praktické tipy, pěkně k věci, žádné zbytečné řeči kolem. Doporučil bych ho každému, kdo svůj business chce rozvinout o level výše.
Jan Halíř, Hotelsolution.cz

Reference ke kurzu

Kurz se mi velmi líbil a potvrdil jsem si přístupy, které mi již fungují. Určitě bych doporučil všem, co chtějí smysluplně zakomponovat do své marktetingové strategie e-mailing a inbound marketing.
Ing. Jan Burda, Owpmedia.cz

Reference kurzu online marketingu

Za mě perfektní! V mnoha věcech jsem se našel. Velké množství užitečných informací a z druhé strany (sám školím 5-10 dní v měsíci) musím říct, že je moc těžké tolik informací vměstnat do jednoho dne.
Ing. Petr Hlaváček, PetrHlavacek.cz

Více referencí >>


Vyhovuje vám více online webinář?


V listopadu budu pořádat online webinář na téma obsahového marketingu. 
Bude trvat 4 hodiny a bude to osekaná verze tohoto kurzu.

Bezpečnost kurz

Máte dotazy?
Napište mi: dan@danielnytra.cz