Close

Kurz: Dlouhodobý marketing

Kurz: Dlouhodobý marketing

 

Vytvořte jednu fungující strategii,
která bude prodávat.

Kurzy se budou konat s Danielem Nytrou
v Brně (26.4.), Ostravě (28.4.) a Praze (12.5.)

Nefunguje vám marketing?
Přečtěte si proč:

Zkoušeli jste spustit PPC kampaně a nefungovaly? Potom jste vyzkoušeli tvořit obsah a taky to nebylo ono… a co Facebook, není to ve vašem případě ztráta času?

Nejde o to, že tyto reklamní kanály samotné nevydělávají, potřebujete je propojit v jednu marketingovou strategii.

Ing. Daniel Nytra

Krok po kroku

Pokud budete absolvovat kurz, potom se naučíte
všechny důležité prvky dlouhodobého marketingu:

  • Úvod

    Jak využít popsání návštěvníků stránek od p.Kaushika. Na jakém základu funguje dlouhodobý marketing a proč je tak cool.

  • Příprava internetového projektu

    Vykašleme se na cílovou skupinu a popíšeme si, jak zjistit, kdo je váš zákazník. Nové i staré nápady, kde najít informace o vašich zákaznících.

  • Obsahový marketing a strategie

    Na jaké technické věci si dát u internetového projektu pozor. Proč SSL certifikát a jak pomůže OneSignal. Jak publikovat obsah a proč je Facebook pomůže.

  • Emailový marketing a automatizace prodeje

    Jak zefektivnit budování databáze kontaktů a jaké fígle použít při automatizaci emailového marketingu. Nástroje pro emailový marketing.

  • Facebook a reklama na Facebooku

    Proč jsou fanoušci přece jen důležití. Nechejte vydělat Marka Zuckerberga a vezměte si to nejlepší: Publikum a email.

  • Efektivní PPC kampaně, remarketing a RLSA

    Zaměříme se na remarketing, RLSA, reklamy v Gmailu. Využijeme síly Facebooku a jeho publika pro prodej.

  • Analýza výsledků

    Měření výsledků Google Analytics, Facebook, Google Adwords i Skliku. Jaké cíle nastavit a jak chápat měření. Jediné číslo pro měření efektivnosti reklamy.

Rozhodnutí, jestli budete investovat do vašeho vzdělání, je jen na vás!

Souhlasíte se mnou,
že znalosti jsou důležité?

Podnikání na internetu se stále mění a s ním jde kupředu i online marketing. Nové a nové nástroje pomáhají marketingovým specialistům zefektivňovat jejich kampaně. Poznejte tyto nástroje i vy…

…zkušenosti dodám v kurzu

Popíšu vám na spoustě příkladů možnosti, které fungovaly nebo nefungovaly. Budeme o tom diskutovat a snažit se vše napasovat i na váš projekt.

 Naučíte se marketing, který funguje: Případová studie ZDE [pdf; 837 kB]

Co říkají o kurzu studenti

  •  „Skvělý kurz pro ty, kterým internetový marketing nefunguje podle jejich představ a potřebují si propojit všechny jeho nástroje. Pan Nytra vede školení formou diskuze a nebojí se vám pomoci s konkrétním problémem. Můžu jen doporučit.“

    Kamila Gebouská
    Mafra.cz

  • Kurz se mi líbil velmi a potvrdil jsem si některé přístupy. Určitě bych doporučil všem, co chtějí smysluplně zakomponovat do své marktetingové strategie e-mailing.

    Ing. Jan Burda
    Owpmedia.cz

  • S jednodenním odstupem děkuji za včerejší kurz, se kterým jsem byl velmi spokojen. Pomohl mi ucelit si přehled o oblasti online marketingu. Informace, které jsem získal mi pomohou především k tomu, abych mohl dát agentuře konkrétní zadání mých požadavků s tím, že vím, co mám od jejich práce očekávat. Kurz také v mnohém změnil mé dlouhodobé vnímání toho, jak bychom se měli na webu prezentovat. Od primárního zaměření na prodej po větší důraz na obsah a řešení problémů a pomáhání návštěvníkům webu. Těším se na další spolupráci.

    Jiří Novosad
    Loretagolf.cz

  • Školení bylo super, praktické tipy, všechno pěkně k věci, žádné zbytečné řeči kolem. Školení bych doporučil každému, kdo svůj business chce rozvinout o level výše.

    Jan Halíř
    Hotelsolutions.cz

  • „Tvůj kurz rozhodně splnil ma očekávání, rozšířil můj obzor v možnostech a síle IM a díky němu jsem si především uvědomil nutnost komplexního využití veškerých dostupných marketingových kanálů a návazných služeb, jejich propojeni, měření a pravidelné vyhodnocování. Pochopil jsem zároveň i význam slova „dlouhodobý“ v názvu kurzu, neboť pokud se člověk bude držet principu v kurzu zmíněných, dlouhodobých pozitivních výsledku se mu zcela jistě podaří dosáhnout. Rozhodně kurz doporučuji všem, kteří to s IM myslí vážně a nechtějí ztrácet čas zdlouhavým objevováním objeveného. Dan svým kurzem přináší hodnotná know-how v úhledném balíčku a na zlatem podnose 🙂

    David Dresler
    markeťák na volné noze

  • „Za mě perfektní, v mnoha věcech jsem se našel 🙂 Určitě mnoho užitečných informací a z druhé strany (sám školím 5-10 dní v měsíci) musím říct, že je moc těžké tolik informací vměstnat do jednoho dne.

    Ing. Petr Hlaváček
    PetrHlavacek.cz

  • „Díky za efektivní kurz a spoustu užitečných rad, materiálů a odkazů. Informace, které jsem na kurzu vstřebal a ještě nějakou dobu budu vstřebávat :-), jsou rozhodně užitečné i pro muže po padesátce, kterému jde občas z rychlosti, možností a změn, jimiž se ubírá internetový marketing, hlava kolem. Rozhodně doporučuji všem, kdo chtějí virtuálně prodávat své produkty a služby na plné pecky.

    Václav Žila
    České reklamní centrum

  • „Školení bylo logicky uspořádané, srozumitelné i pro laika a i pokročilý si myslím odnesl spoustu cenných informací. Teď už nezbývá než nabyté informace zúročit v mém projektu. Děkuji a přeji vám hodně takt o spokojených účastníků kurzu.

    Kateřina Borová
    LekarnaHarmonie.cz

  • „Kurz byl super, tedy pro mě. Žádná omáčka nebo vata, ale koncentrát zkušeností a kvalitních dat. Kdejaká školicí firma by z toho udělala týdenní kurz. Takže ještě jednou díky moc za shrnutí toho, bez čeho se nedá digitálně žít.“

    Vladimír Švéda
    Aloe-Vera.cz

  • „Za mě super. Teď je potřeba jít do akce a vše si vyzkoušet a osahat na vlastni kůži. Kurz doporučuji všem, kteří chtějí podnikat za pomocí internetu! Případný zájemce o kurz by měl mít alespoň základní zkušenosti s marketingem na internetu… človeěu bez zkušeností by z toho asi praskla hlava 🙂 

    Tomáš Nábělek
    Bez-jazykovky.cz

  • „Moc děkuji za skvělý kurz a spoustu nových informací a návodů, jak na internetový marketing. Celý průběh kurzu byl velmi srozumitelný a podložen praktickými příklady, což velmi oceňuji. Kurz bych doporučil všem, které internetový marketing zajímá a chtějí se díky němu odlišit.“

    Josef Přikryl
    Sefirka.cz

  • „Za mne byl kurz velkým přínosem a doplněním znalostí. Bude to sice nějakou dobu trvat než vše pochopím, budu umět vyhodnotit všechny data, zdali vůbec 🙂 a správně vše nastavit. Ale pokusím se o to! Sám o sobě rád doporučuji kvalitní služby, lidi, ale i mou konkurenci, pokud danou věc neumíme. Takže až bude první příležitost, která se bude točit okolo dlouhodobého marketingu, velice rad Vás doporučím.“

    Marek Pastrňák
    Reklama-ostrava.cz

  • „Děkuji za páteční seminář. Dozvěděl jsem se zde spoustu informací, které mi pomohou lépe propagovat naši firmu. Líbilo jste mi, že jste šel od začátku pěkně krok po kroku + sdílel s námi všechny informace, které jste si sám již odzkoušel.“

    Tomáš Drdla
    Webotvůrce

Zvládnete to i VY: Vše prozradím polopatě.

Jednotlivé části kurzu

Úvod

Jak funguje dlouhodobý marketing a proč jej lze použít na jakýkoliv produkt (zboží nebo produkt). Co vlastně dělají návštěvníci stránek na vašem webu.

Diskuse

…a rozebereme to! Např.: Strach se ukázat a něco publikovat…

Příprava projektu

Komu opravdu svůj produkt vlastně prodáváte. Jak zjistit, co a kdy lidé chtějí. Co přesně dělat pro to, aby jste ukončili slevový boj s konkurencí.

Diskuse

…a rozebereme to! Např.: Proč se člověk bojí být leader v oboru…

Blog a obsahový marketing

Jaké věci je nutné zkontrolovat (technikálie) = důležitá nuda. Když je obsah král, tak publikace je královna. Jaký postup zvolit při psaní a publikaci.

Diskuse

…a rozebereme to! Např. Proč se lidi bojí zvednout cenu za svoji službu…

Emailový marketing

Jaké nástroje využít pro emailový marketing. Jak nastavit automatizaci a jak vše analyzovat (učit se).

Diskuse

…a rozebereme to! Např.: Proč firmy furt posílají hnusné komerční emaily…

Sociální sítě (Facebook)

Jak maximálně využít potenciálu Facebooku. Na co se hodí Facebooková reklama a proč je vhodné ji propojit na remarketing Google Adwords. Jak sbírat publikum z Facebooku a dále využít pro propagaci a prodej. Nejnovější trendy.

Diskuse

…a rozebereme to! Např. Proč je někdy dobré fanoušky koupit…

PPC kampaně

Kdy a které PPC kampaně jsou efektivní. Jak využít remarketing, RSLA, Google nákupy pro prodeje. Optimalizace kampaní s mírou (jde o váš čas).

Diskuse

…a rozebereme to! Např.: Proč si OSVČ nepočítá do nákladů svůj čas…

Google Analytics

Cíle, cíle a cíle. Jak se vyznat v Google Analytics a kde šáhnout. Rozdíl v atribucích a vícekanálové cesty.

Diskuse

…a rozebereme to! Např. Internet je reálný svět. Spousta lidí v něm už žije a je to dobře…

Vaše projekty

Rozeberu v krátkosti vaše projekty: Doporučení, možnosti rozvoje a příležitosti v dlouhodobém marketingu (každý projekt cca 3-5 minut).

Objednání kurzu: Dlouhodobý marketing

Další BONUSy v ceně kurzu

Sleva 20% na SEO kurz od Honzy Linharta
Získáte speciální kód na super SEO školení. Více informací o tomto školení najdete zde. Za sebe můžu říct: Fakt kvalita!!!

Sleva 30% na online konzultace
Budu se vám a vašemu projektu věnovat až do 10 hodin za sníženou hodinovou sazbu. Vše přes telefon nebo skype.

Emailová konzultace
Pokud máte vlastní projekt a nevíte přesně, jak na něj marketing „napasovat“, můžete mi po skončení kurzu napsat email a já vám skrz email odpovím.

Slevy
Našel jsem nebo získal na internetu slevy, které vám prozradím vždy v lekci, kdy to bude potřeba (webhosting, pluginy, poukaz na reklamu apod.). Díky nim můžete ušetřit několik tisíc korun.

Otázky a odpovědi

 

  • Nebude ten kurz jen obecné „Bla bla bla…“?
    NE! Budeme probírat konkrétní strategii, která funguje u mně a u mých klientů. Z každého reklamního kanálu si vezmeme to nejlepší a dáme dohromady.
  • Není 8 hodin málo? ..na tolik věci?
    NE! Navíc stihneme i diskutovat. Marketing je široký obor a je dobré si vypracovat strategii. Já vám nabízím tu svoji: Dlouhodobý marketing.
  • O čem ten kurz sakra je?
    O dlouhodobém marketingu. Vezmeme si jen něco z PPC, jen něco z Facebooku, obsahový marketing a automatizaci v emailovém marketingu.
  • Jsem začátečník, je kurz i pro mne?
    NE. Kurz není určený pro úplné začátečníky.
  • Jsem majitel firmy, je kurz pro mne?
    ANO. Kurz je určen pro majitele eshopů, blogery, majitele firem a markeťáky.
  • Jak dlouho kurz trvá?
    Kurz trvá 8hodin v jediném dni: Od 9:00 do 17:00 (včetně oběda). Po skončení kurzu budu k dispozici v učebně.
  • Je kurz náročný? Musím být na celou část?
    ANO. Na kurzu se naučíte důležité věci, které pomůžou vašemu prodeji. Toto se nedá udělat jinak! Kurz je náročný a 8 hodin jedeme NONSTOP (kromě oběda). Pokud se budete chtít na cokoliv zeptat po skončení kurzu, budu k dispozici v učebně. Pokud někdy později, stačí mi napsat email a já odpovím.
  • Jak je to s obědem?
    Půjdeme společně do nedaleké restaurace a objednáme si denní menu + nealko pití nebo pivo. Nic z toho neplatíte! Oběd je v ceně kurzu.
  • Jak je to s věcmi, když budeme na obědě?
    Pokud půjdeme všichni, učebna se zamyká a věci si zde můžete nechat. Můžete ale samozřejmě zůstat a na oběd s námi nechodit.
  • Mám si něco přinést na psaní?
    Nemusíte. Budete mít k dispozici vytištěné materiály prezentací, ke kterým si můžete sami psát poznámky.
  • Potřebuji nutně laptop?
    Ne. Budu vše promítat pomocí data-projektoru.
  • Jsou v učebně počítače?
    Nejsou, ale nepotřebujete je.
  • Co WiFi v učebně?
    ANO! Dostanete přihlašovací údaje a budete pořád online.
  • Jsem markeťák, je kurz pro mně?
    ANO! Rozšíříte si obzory o možnosti propojení jednotlivých reklamních kanálů.
  • Dostanu ještě nějaké podklady?
    ANO! Po skončení kurzu vám pošlu materiály na email. Zároveň si odnesete předtištěné prezentace s vlastními poznámkami.
  • Marketingu rozumím hodně. Je to i pro mě?
    NE. Tento kurz je určen pro začátečníky a středně pokročilé.
  • Může se parkovat někde poblíž?
    Vždy se pokusím vysvětlit cestu městskou nebo vlastní dopravou. Ve většině případech je parkování zdarma blízko budovy učebny. Vše se dozvíte dopředu.
  • Nejsem plátce DPH, co s tím?
    Nezoufejte a napište mi na daniel.nytra@gmail.com

Pár vět od mých klientů

Oldřich Horáček
„Potřeboval jsem tehdy vybudovat a rozjet nový portál o elektronice a Arduinu a taky vybudovat aktivní komunitu. Bohužel opravdový marketing není zrovna můj šálek kávy. Naštěstí Jsem narazil na Daniela Nytru. Zaujalo mě, že měl na blogu zdarma informace, které ostatní jen tak nedávají. Zpočátku spolupráce se jednalo o podniknutí pro mě nelogických kroků (různé pluginy do wordpressu, aktivace skliku, Google Analytics, registrace na FB a Activecampaign, dotazník, squezepage, tvorba ebooku…). Takový přístup jsem ale později ocenil, protože jsem nebyl zbytečně zatížen odpověďmi na otázky „proč“ a „jak“, ale rovnou jsem řešil „co“. Po určité době mi došlo, že všechny ty kroky do sebe přesně zapadají a jsou velmi dobře provázané. Celé jsme to spustili kolem vánoc a dnes máme v email databázi 6000+ kontaktů a na FB 1000+ fanoušků a moooc nás to baví. Díky Danieli!“

Oldřich Horáček, majitel serveru Arduino.cz

Petr Kosmák
„Daniela Nytru jsem poznal osobně, když pro Sixt zpracovával a několik let úspěšně rozvíjel webovou prezentaci a optimalizaci pro internetové vyhledávače. Požadavky zpracoval nejen dle požadavků, ale vždy přišel s nápadem jak pozice webu zlepšit. Jeho doporučení byla vždy velmi dobrá. Jeho přidanou hodnotou pro nás byla schopnost přemýšlet dál než jen v kontextu zadání. Doporučuji!“

Ing. Petr Kosmák,  obchodní ředitel autopůjčovny Sixt

Filip Ondruš
„Překonejte v sobě všechny bloky vůči markeťákům, protože čtete referenci na někoho, kdo se všemu vymyká. Pozitivně. Dan je nejen zodpovědný, ale také lidský vůči „netechnickým“ typům a navíc se snaží pochopit vaše potřeby či přijít s něčím, co by vám mohlo pomoci. Kolik takových lidí znáte? Tak neváhejte, pokud to půjde, Dan vám i vašemu projektu pomůže – Dan je řešení.“

Filip Ondruš, MBA,  jednatel společnosti FioReal

Jiří Viterna
„Pana Daniel Nytra je profesionálem ve svém oboru. Velmi mi pomohl s prezentací webových stránek penzionu. Návštěvníci penzionu velice kladně hodnotí kvalitu těchto stránek. I s úpravou e-shopu jsem získal díky panu Nytrovi kvalitativně vyšší úroveň, která mi pomohla v nárůstu objednávek. Co si na něm nejvíce vážím, je jeho jasná vize a cíl, který pomáhá dávat mému podnikání smysl a perspektivu.“

Jiří Viterna,  majitel eshopu kosmetikou

Vladislav Toulec
„S Danem se rád radím ohledně rozvoje našeho ateliéru. Na Danovi se mi líbí kromě jeho profesionálního zapálení pro poctivé hledání správného řešení i jeho schopnost se na problémy podívat z neobvyklých úhlů, a to nejen s použitím logické dedukce, ale i intuice a přijít se skvělým řešením.“

Ing. arch. Vladislav Toulec, ČKA – toulec.com

Aleš Vítek
„S Danem jsem velice spokojený. Vše proběhlo podle mých představ a jelikož jsem hodně vytížený, tak možnost prokonzultovat úpravu webu o víkendu bylo pro mě příjemným překvapením. Díky za skvělou práci, určitě budu doporučovat dále.“

Aleš Vítek, majitel fitpraha.cz

Karolína Pechová
„Oslovili jsem Dana ohledně konzultace kompletní změny našich webových stránek a e-shopu. Protože máme několik prodejních kanálů a cílových skupin, nebyli jsme si jistí strukturou a formou podoby naší webové prezentace. Po několika sezeních s Danem jsme měli mnohem jasněji v tom, jak stránky logicky uspořádat a jak k celému projektu přistupovat. Dan projevil schopnost velmi rychle se v naší problematice zorientovat a vést diskusi logickými úvahami, které jasně demonstrovali jeho bohaté zkušenosti a dokonalou orientaci v dané oblasti.“

Karolína Pechová, majitelka ceskasitovka.cz

Jan Žižka
„Daniel Nytra je nesporně výborný odborník. Dal nám dohromady skvělou internetovou stránku, která se líbí. Jeho profesionální služby s klidným svědomím doporučujeme.“

Ing. Mgr. Jan Žižka

Michal Pechlát
„Všem kdo čtou tyto řádky za účelem dovědět se něco o panu Nytrovi mohu tímto s klidným svědomím sdělit, že pokud Vás z časových důvodů nebude muset odmítnout, tak věřte, že svěříte projekt někomu komu není lhostejný osud Vašeho projektu i třeba 6 měsíců poté co se o Vás začal starat. Prostě pro něj nejsme ovečky, které je potřeba ostříhat, hlavně ať nás je co nejvíce, ale snaží se každému z nás dát něco ze sebe. Po těch letech v internetovém marketingu jsem konečně narazil na někoho s kým mě řešení těchto věcí začalo bavit, namísto toho, abych jako dosud platil a raději toto téma ani neotevíral. U všech dosavadních dodavatelů těchto služeb jsem věděl, že to nedělají dle mých představ, ale neměl jsem argumenty, nerozuměl tomu tak dobře, abych se s nimi dohadoval a tak jsem raději platil a mlčel. Panu Nytrovi mě dokonce baví i platit!“

Michal Pechlát, jednatel společnosti Komíny Pechlat

Objednání kurzu: Dlouhodobý marketing

Máte-li jakékoliv dotazy, pište na daniel.nytra@gmail.com.

Affiliate program | Obchodní podmínky