Close

Infografika: Strategie Inbound Marketingu

Protože byl minulý článek až moc podrobný, rozhodl jsem se ho zkrátit do infografiky. Vysvětlení je pod obrázkem 🙂

Infografika: Strategie Inbound Marketing

Jak to funguje?

  • Vytvářejte kvalitní obsah
    Obsah nejsou jen texty. Jsou to: fotografie, infografika, obrázky, videa apod. Vše vkládejte na firemní blog, facebook, pište články i mimo blog a buďte aktivní. Nejde o rychlou akci, ale o budování povědomí o vás a vaší stránce nebo značce.
  • Návštěvníci
    Návštěvníci budou ochotni zaplatit za službu nebo zboží podstatně více odborníkovi. To pro vás znamená vyšší marži a konkurenceschopnost s velkými giganty nebo s cenovými podsekávači trhu.
  • Landing page
    Vytvořením kvalitní cílové stránky (landing page) ještě zvýšíte konverzi návštěvníků na platící klienty.
  • Zákazníci
    Starejte se o nakupující zákazníky. Je to nejlepší investice. Spokojení zákazníci šíří povědomí o vaší firmě nejlépe a navíc u vás znovu nakoupí. Važte si jich!
  • Statistiky Google Analytics + Visual Optimizer
    Chování návštěvníků na stránkách pořád měřte a analyzujte. Můžete tak ještě zvýšit prodej vašich produktů. Základem je Google Analytics. Na další analýzu doporučuji Visual Optimizer: klikací mapa a  A/B testování stránek je ideální .

Jo, rozumím tomu a co dál?

Připravuji jednoduchý a podrobný návod, jak si i vy budete moct vyzkoušet tento marketing. Od výběru domény, přes webhosting, instalaci systému a nastavení všech potřebných věcí okolo. Pokud nejste přihlášení, udělejte to nyní!

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *