Close

“Vyšší dívčí” pluginu Thrive Leads

Nedávno jsem přeložil do češtiny plugin Thrive Leads a slíbil jsem zároveň upřesnit, proč ho vnímám tak super. Nejdůležitější je pro mě: Platím jen jednou (při nákupu), je vychytaný s A/B testováním a stále se dál a dál rozvíjí. Tento článek půjde více do hloubky a je pro pochopení možností s touto neuvěřitelnou vychytávkou…voilà! Jdeme na to…

A/B testování mezi jednotlivými prvky

Pokud si chcete testovat efektivitu grafiky nebo struktury vyskakovacích oken, můžete použít všechny možné pluginy. Když si chcete ale otestovat úspěšnost různých prvků, tak Thrive Leads to umí! Jde o to, že můžete testovat jednotlivé typy prvků:

  • Vyskakovací okno vs. Widget vs. Pruh nahoře
  • Formulář v obsahu vs. Formulář pod příspěvkem vs. Exit popup okno

..a plugin Thrive Leads vám to krásně umožní: Zobrazuje náhodně návštěvníkům každý prvek zvlášť a sám vyhodnocuje výsledky a vybírá výherce! Jednoduše nádhera 🙂

Thrive Leads: Test prvků navzájem

Chytrý odkaz

Můžete rozhodnout, jaké formuláře budou zobrazeny v závislosti na tom, odkud vaše návštěvy přicházejí. Samozřejmě, můžete zadat i to, že se nebude nic zobrazovat. Asi nejlepší příklad:

Příklad pro chytrý odkaz

Prodávám kurz marketingu v Praze, Brně, Ostravě a Olomouci. Pokud na stránku půjdete a “vyjedete” myší mimo obrazovku, zobrazí se vám vyskakovací okno, kde se snažím alespoň na návštěvníka získat kontakt (když už kurz nekoupil). Co ale s lidmi, kterým chci poslat email a nechci, aby je toto vyskakovací okno otravovalo? Jednoduše: Vytvořím si chytrý odkaz a tomu řeknu, ať všechny formuláře ve skupině “Prodejní stránky” jsou pro tyto lidi skryté navždy.

Zde je, jak to udělat:

Thrive Leads: Chytré odkazy

Thrive Leads: Vložení odkazu

Thrive Leads: Zobrazení určité skupiny

Thrive Leads: Nikdy nezobrazovat

Vyskakovací okno, které funguje

Vyskakovací okna nemá nikdo rád. Já je přímo nesnáším. Nikomu bych je nedoporučil, kdyby…. kdybych neotestoval na lidech a spoustě projektů, že perfektně fungují! Musíte to jen dělat chytře a Thrive Leads je na vaší straně.

Nastavení

  • Vyberte místo vyskakovacího okna “Lightbox” raději “Celoobrazový Lightbox”
  • V nastavení zde…
    Thrive Leads: Full Lightbox
    …zvolte procento scrollování a SmartExit+
    Thrive Leads: Full Lightbox Exit+

Co vám to bude dělat? Pokud návštěvník dorazí na stránku a začte se do vašeho super příspěvku a bude scrollovat při čtení na 30% stránky, zobrazí se mu vaše “vymakané” okno přes celou stránku. Pokud by byl natolik arogantní a příspěvek nedoscrolloval ani na těch 30% a vyjel myší mimo obrazovku (chce kliknout na tlačítko zpět nebo zavřít okno prohlížeče, zafunguje SmartExit+ a okno na něj vyskočí stejně 🙂

Úspěšnost se pohybuje od 4-16% konverzí na základě “kvality” návštěvníků, kvality příspěvku, znalosti “značky” a kvality samotného okna.

Poznámka: Samozřejmě zde můžete zapojit A/B testování těchto “Celoobrazových Lightboxů”.

Urychlovací přihlášení na webinář

Jestli už nějaký čas budujete databázi emailů (např. v systému activecampaign), je dobré rozeslat (na určitý segment z nich) občas pozvánky na webináře. Z měření je jasné, že se lidé prokliknou na přihlašovací formulář, ale už se jim nechce vyplňovat údaje a odejdou.

Pro tyto případy pomůže zase plugin Thrive Leads a vyplní údaje přednostně pro každého zvlášť. Navíc má neuvěřitelnou vychytávku zadání podmíněného přesměrování… Tzn. Pokud webinář začíná zítra v 11:00, tak můžete zvolit 3 různé přesměrovávací URL adresy na základě času z toho samého prokliku!

Proklik bude mít jedinou URL adresu a systém se rozhodne, kam lidi přesměruje podle aktuálního data a času, kdy na odkaz klikli:

  • Kurz ještě nezačal (tzn. do 11:00), přesměruj proklik na /webinar-registrace
  • Kurz běží (tzn. od 11:00-12:30), přesměruj proklik na /webinar-online
  • Kurz skončil (tzn. po 12:30), přesměruj proklik na /webinar-zaznam-kurzu

Nastavení

Thrive Leads: Urychlovací přesměrování na kurz

Thrive Leads: Nastavení urychlovacího přesměrování

..a zde máte ukázku celého propojení s activecampagn: KLIKNĚTE ZDE (angličtina)

Vychytávka: Rotace obrázku

Vychytávka: Efekt načítání čísla

Vychytávka: Efekt odpočtu

Závěr

Používáte Thrive Leads naplno? Nezapomínejte, že můžete u stejné návštěvnosti vašich stránek efektivnějším nastavením pluginu získávat více emailových kontaktů! Jen se to naučit a testovat. Děláte to? Napište vše do komentářů a já rád odpovím!

2 Comments on ““Vyšší dívčí” pluginu Thrive Leads

Jaroslav
23.9.2017 at 16:42

Prosím vás, je možné prepojiť tento plugin aj s aplikáciou SmartEmailing? Resp. Je vôbec možné SmartEmailing prepojiť s niektorým z pluginov tohoto druhu?

Odpovědět
Daniel Nytra
23.10.2017 at 23:54

Ano, stačí mít vygenerovaný obyčejný HTML formulář ze Smartemailingu 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *