Close

Poslední příspěvky

Chcete získávat nejnovější informace?

Thrive Leads – překlad do češtiny

AKTUALIZACE 2.5.2018: Nová verze češtiny s přeloženými frázemi! Je to tak. Vyhodnotil jsem plugin Thrive Leads jako ten nejlepší pro získávání emailových kontaktů. Stejně jako vn…
Více zde

Video reklama v roce 2018

Video reklama je v této době super. Facebook jde proti Google (youtube, adwords) a my můžeme všichni využít velice levné video reklamy. Jak to ale udělat, aby prodávala nebo dělal…
Více zde

E-shopy a EET (od 1.3.2017)

UPDATE 1.12.2016: SimpleShop.cz umí EET! UPDATE 1.3.2017: Pokud jste autory online produktů, spadáte pod 3. vlnu (1.3.2017) – KLIKNĚTE ZDE Jak jistě víte, díky panu Babišovi jsou m…
Více zde

Co ti lidi FURT chtějí?

Udělal jsem po roce další dotazník na svoji databázi kontaktů. Rozeslal jsem e-mail s žádostí a získal 638 odpovědí za cca 10dní. Ptal jsem se pouze na 4 základní otázky…
Více zde

MailerLite je super a ušetří prachy

Narazil jsem po delší době znovu na službu MailerLite a hodně se mi zalíbila. Kdysi byla nedodělaná a chybělo mi v ní spousta funkcí, ale dnes je to plnohodnotná emailová …
Více zde

Accelerated Mobile Pages (AMP)

Accelerated Mobile Pages jsou speciální stránky pro rychlé načítání statického obsahu v mobilních zařízeních podporované Googlem. Responzivní šablona je sice fajn, ale pro mobilní …
Více zde

Jak začít podnikat

Znám to a chápu to: Sám podnikám a navíc mám klienty, kteří se řadí mezí malé nebo střední podnikatele. Jak vlastně začít podnikat a vydržet nekonečný boj s vel…
Více zde

Start-up, který vznikl z naštvání

Byl jsem vážně naštvaný. Naštvaný na existující prodejní systémy. Já chci prostě jednoduše prodávat.. nic víc… Připomíná mi to zlatou horečku: Nejvíce na zlaté horečce vyd…
Více zde

SMS automaticky a s oslovením klienta

Dostal jsem zajímavý úkol od Michala Pechláta, kterého si velice vážím, a který je zároveň mým klientem téměř 2 roky. V jeho firmě Kominictví Pechlát nemají na klienty email…
Více zde
https certifikat

HTTPs a pruda s přechodem na něj

Přejít na https jsem chtěl už dávno. Pro velkého bratra (Google.com) je to jeden ze signálů pro SEO pozice… ale až díky push notifikacím jsem rozhodl. Chci push notifikace testovat na…
Více zde

Push notifikace pro marketing

Push notifikace (zprávy) jsou věc, se kterou jsem se setkal při vytváření aplikací pro mobil. Málo markeťáků ale ví, že to lze použít i v rámci webového prohlížeče. …
Více zde
rlsa

RLSA + Facebook = VSL

Remarketing asi všichni znáte: Médžik zobrazování bannerů a textových reklam všude po internetu jen lidem, kteří navštívili vaše stránky (a něco tam udělali). RLSA už …
Více zde

Digitální nomádství v Maroku

V Maroku je (skoro) všechno, co potřebuji k životu: Vysoké hory na trek, moře na surf a plavání, pláže na běhání, jídlo na oblizování, internet v mobilu chytnutelný kdek…
Více zde

14x Důležité prvky prodejní stránky

Vytvořil jsem jednoduchou infografiku, která rozebírá jednotlivé prvky prodejní stránky internetového kurzu. Pokud nejste e-shop (prvky eshopu jsem rozepsal v tomto článku), můžete te…
Více zde
seo

12+1 SEO nástroje ZDARMA

Spousta lidí vnímá SEO jako magii. Nesmysl. Stačí jen zjistit, co lidé opravdu chtějí …a dát jim to: Poradit nebo vyřešit jejich problém. Pokud budou návštěvníci stránek u&…
Více zde

Activecampaign (1.): Jak začít

Začínám dělat sérii manuálů o naprosto úžasném nástroji pro emailový marketing: Activecampaign. V tomto článku proberu založení účtu active campaign (14 dní zdarma) +…
Více zde

Facebook & Podnikání

Dnešní článek je o síle sociálních sítí. Facebook, Google+ a Twitter můžou pomáhat v podnikání každý den. Například tento blog si díky nim buduje každodenně data…
Více zde

…ten blog fakt vydělává!

Dneska bych rád všechny přesvědčil, že je blog důležitý pro jakýkoliv druh podnikání. Ať prodáváte vize firmám, nebo máte eshop na koberce, nebo víno z dovozu, kočky z ul…
Více zde
Marketingový mix

Marketingový mix

Používat klasický marketingový mix (4P) na internetu je už opravdu “passe”. Nelze napasovat jednu poučku na všechny druhy podnikání. Není to zdravé a hlavně straaaašně…
Více zde
Komunikační mix

Komunikační mix

Je nutné, abyste vyzkoušeli, otestovali a popřípadě využívali více kanálů komunikace se zákazníky. Reklama na internetu je pouze část marketingu. Zde vyjmenovávám nejdůležitěj…
Více zde

Facebook reklama = cílení jak sviňa

Miluju Facebook! Všichni na sebe všechno prozradí…  a komu to nejvíce pomůže (kromě zlodějům o dovolených)? Chytrým markeťákům a podnikatelům! V tomto článku naj…
Více zde

Cesta pravého muže (od ajťáka)

Tento článek je o mně. Je o změně, kterou jsem nedávno udělal. Byla to velká změna. Před pár lety slova jako “štěstí” , “vnitřní pocit” , “rovn…
Více zde
Košík

Affiliate marketing + armáda partnerů

V tomto článku si nejdříve popíšeme výhody a nevýhody affiliate pro prodej na internetu společně s fintami, pak je omáčka se seznamy dostupných affiliate programů + sítí a&n…
Více zde

12x Jak zvýšit návštěvnost stránek

Zde je 12 praktických věcí, které vám zvýší návštěvnost stránek. Určitě jste alespoň jednu z nich řešili v práci nebo na svém blogu. Doufám, že vám pomůžou ve vašem …
Více zde
Hybatel odkazu

Efektivní metoda SEO: Hybatel odkazů

Článek popisuje velmi efektivní SEO metodu, kterou zvládne s nulovými náklady opravdu každý. Přeložil jsem ji volně do češtiny: Hybatel odkazů. Stěhovák (z angl. “Mov…
Více zde
WordPress šablona zdarma

Jak ušetřit na emailovém marketingu

Emailový marketing je jeden z nejúčinnějších prodejních kanálů. Nechápu, proč na něj zapomíná spousta firem. Není tak sexy jako Facebook? Nebo není tak neznámý a zastřený…
Více zde
Facebook - Let's go!

Jak na remarketing u Facebooku

Remarketing je super věc. Stačí jít na stránku, kde je remarketingový script umístěný (od Googlu, Seznamu, Etargetu nebo Facebooku) a hned zafunguje. Probíhá IT médžik a světe …
Více zde
Heat mapa

Jak zvýšit jednoduše návštěvnost

UPDATE 30.8.2014: Google Authorship končí, takže tento článek už neplatí. Více o tom proč a jak ZDE. Dneska ukážu, jak velmi jednoduchým způsobem zvýšit proklikovost příspě…
Více zde

Infografika: Strategie Inbound Marketingu

Protože byl minulý článek až moc podrobný, rozhodl jsem se ho zkrátit do infografiky. Vysvětlení je pod obrázkem 🙂 Jak to funguje? Vytvářejte kvalitní obsah Obsah nejsou jen texty. Jso…
Více zde
Certifikát: Inbound marketing

Marketing bez peněz: Inbound Marketing!

Inbound marketing je činnost, kdy necpete peníze do reklamy. Vytváříte a šíříte užitečný nebo zajímavý obsah skrz marketingové kanály. Neutrácíte tak žádné peníze, pouze sv…
Více zde
Email marketing na blogu

Jak na email marketing z blogu

Dneska budeme řešit, jak inteligentně a efektivně komunikovat s klientem na blogu. Proč je vůbec dobré mít blog řeším v článku: O obchodníkovi, co neremcá a furt mak…
Více zde
Lean Canvas

Jak začít webový projekt

V minulém článku jsem psal o Podnikatelském modelu a jeho schématu. Výhody jsou jasné: Oproti podnikatelskému plánu si ho můžete předělávat podle vývoje firmy a opravdu j…
Více zde
Schéma podnikatelského modelu

Zdarma: Schéma podnikatelského modelu

Doporučuje se na začátek podnikání udělat podnikatelský plán. To je ale mnohostránkový dokument. Vždyť je to neefektivní na začátku podnikání něco takového připravovat. Jak říká…
Více zde
Košík

Košík na objednávku

Většina eshopů z těch 35tis. nemá správně to nejdůležitější: košík a objednávku. V tomto článku napíši věci, přes které nejede vlak. Když se podle nich nebudete d…
Více zde

Obchodník, co furt maká a neremcá

Kdo by ho ve svém businessu nechtěl? Obchodníka, který neremcá a pracuje 24hodin denně. Nemá manželku, kamarády, hospodu ani počítačové hry. Vždycky se s ním jeho klienti mů…
Více zde
Chci eshop

Eshop: Testováno na lidech

V ČR je v této chvíli přes 35.000 eshopů. Příští rok to možná bude 40.000! Konkurence je velká, učte se vylepšovat ten váš. Ze studie o eshopech se toho dá například hod…
Více zde
Návrh rozmístění úvodní stránky

Rozmístění prvků v eshopu

Dnes bych rád nakousl uspořádání prvků na stránkách eshopu. Stránka po stránce. Popíši vše na eshopu s kávou. Proč zrovna eshop s kávou? U něj je nutné prodávat…
Více zde

Facebook komentáře na jednom místě

Dneska jsem se dozvěděl, že se sice používají facebookové komentáře ale nikdo nezná moderování komentářů na facebooku z jednoho místa. Musíte mít vše správně nastavené, pro…
Více zde
SEO, vyhledávače a obsah

Obsah je všechno, obsah je bůh!

Díky opatřením Google (Pinguin) a jiných vyhledávačů se úspěšně bojuje se spamovými roboty. Je to stopka pro “SEO odborníky” šířící spam po webu formou zpětn…
Více zde

“Vyšší dívčí” pluginu Thrive Leads

Nedávno jsem přeložil do češtiny plugin Thrive Leads a slíbil jsem zároveň upřesnit, proč ho vnímám tak super. Nejdůležitější je pro mě: Platím jen jednou (při nákupu), je vychytaný s A/B testováním a stále se dál a dál rozvíjí. Tento článek půjde více do hloubky a je pro pochopení možností s touto neuvěřitelnou vychytávkou…voilà! Jdeme na to…

A/B testování mezi jednotlivými prvky

Pokud si chcete testovat efektivitu grafiky nebo struktury vyskakovacích oken, můžete použít všechny možné pluginy. Když si chcete ale otestovat úspěšnost různých prvků, tak Thrive Leads to umí! Jde o to, že můžete testovat jednotlivé typy prvků:

  • Vyskakovací okno vs. Widget vs. Pruh nahoře
  • Formulář v obsahu vs. Formulář pod příspěvkem vs. Exit popup okno

..a plugin Thrive Leads vám to krásně umožní: Zobrazuje náhodně návštěvníkům každý prvek zvlášť a sám vyhodnocuje výsledky a vybírá výherce! Jednoduše nádhera 🙂

Thrive Leads: Test prvků navzájem

Chytrý odkaz

Můžete rozhodnout, jaké formuláře budou zobrazeny v závislosti na tom, odkud vaše návštěvy přicházejí. Samozřejmě, můžete zadat i to, že se nebude nic zobrazovat. Asi nejlepší příklad:

Příklad pro chytrý odkaz

Prodávám kurz marketingu v Praze, Brně, Ostravě a Olomouci. Pokud na stránku půjdete a “vyjedete” myší mimo obrazovku, zobrazí se vám vyskakovací okno, kde se snažím alespoň na návštěvníka získat kontakt (když už kurz nekoupil). Co ale s lidmi, kterým chci poslat email a nechci, aby je toto vyskakovací okno otravovalo? Jednoduše: Vytvořím si chytrý odkaz a tomu řeknu, ať všechny formuláře ve skupině “Prodejní stránky” jsou pro tyto lidi skryté navždy.

Zde je, jak to udělat:

Thrive Leads: Chytré odkazy

Thrive Leads: Vložení odkazu

Thrive Leads: Zobrazení určité skupiny

Thrive Leads: Nikdy nezobrazovat

Vyskakovací okno, které funguje

Vyskakovací okna nemá nikdo rád. Já je přímo nesnáším. Nikomu bych je nedoporučil, kdyby…. kdybych neotestoval na lidech a spoustě projektů, že perfektně fungují! Musíte to jen dělat chytře a Thrive Leads je na vaší straně.

Nastavení

  • Vyberte místo vyskakovacího okna “Lightbox” raději “Celoobrazový Lightbox”
  • V nastavení zde…
    Thrive Leads: Full Lightbox
    …zvolte procento scrollování a SmartExit+
    Thrive Leads: Full Lightbox Exit+

Co vám to bude dělat? Pokud návštěvník dorazí na stránku a začte se do vašeho super příspěvku a bude scrollovat při čtení na 30% stránky, zobrazí se mu vaše “vymakané” okno přes celou stránku. Pokud by byl natolik arogantní a příspěvek nedoscrolloval ani na těch 30% a vyjel myší mimo obrazovku (chce kliknout na tlačítko zpět nebo zavřít okno prohlížeče, zafunguje SmartExit+ a okno na něj vyskočí stejně 🙂

Úspěšnost se pohybuje od 4-16% konverzí na základě “kvality” návštěvníků, kvality příspěvku, znalosti “značky” a kvality samotného okna.

Poznámka: Samozřejmě zde můžete zapojit A/B testování těchto “Celoobrazových Lightboxů”.

Urychlovací přihlášení na webinář

Jestli už nějaký čas budujete databázi emailů (např. v systému activecampaign), je dobré rozeslat (na určitý segment z nich) občas pozvánky na webináře. Z měření je jasné, že se lidé prokliknou na přihlašovací formulář, ale už se jim nechce vyplňovat údaje a odejdou.

Pro tyto případy pomůže zase plugin Thrive Leads a vyplní údaje přednostně pro každého zvlášť. Navíc má neuvěřitelnou vychytávku zadání podmíněného přesměrování… Tzn. Pokud webinář začíná zítra v 11:00, tak můžete zvolit 3 různé přesměrovávací URL adresy na základě času z toho samého prokliku!

Proklik bude mít jedinou URL adresu a systém se rozhodne, kam lidi přesměruje podle aktuálního data a času, kdy na odkaz klikli:

  • Kurz ještě nezačal (tzn. do 11:00), přesměruj proklik na /webinar-registrace
  • Kurz běží (tzn. od 11:00-12:30), přesměruj proklik na /webinar-online
  • Kurz skončil (tzn. po 12:30), přesměruj proklik na /webinar-zaznam-kurzu

Nastavení

Thrive Leads: Urychlovací přesměrování na kurz

Thrive Leads: Nastavení urychlovacího přesměrování

..a zde máte ukázku celého propojení s activecampagn: KLIKNĚTE ZDE (angličtina)

Vychytávka: Rotace obrázku

Vychytávka: Efekt načítání čísla

Vychytávka: Efekt odpočtu

Závěr

Používáte Thrive Leads naplno? Nezapomínejte, že můžete u stejné návštěvnosti vašich stránek efektivnějším nastavením pluginu získávat více emailových kontaktů! Jen se to naučit a testovat. Děláte to? Napište vše do komentářů a já rád odpovím!

2 Comments on ““Vyšší dívčí” pluginu Thrive Leads

Jaroslav
23.9.2017 at 16:42

Prosím vás, je možné prepojiť tento plugin aj s aplikáciou SmartEmailing? Resp. Je vôbec možné SmartEmailing prepojiť s niektorým z pluginov tohoto druhu?

Odpovědět
Daniel Nytra
23.10.2017 at 23:54

Ano, stačí mít vygenerovaný obyčejný HTML formulář ze Smartemailingu 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *