Close

Poslední příspěvky

Chcete získávat nejnovější informace?

Thrive Leads – překlad do češtiny

AKTUALIZACE 2.5.2018: Nová verze češtiny s přeloženými frázemi! Je to tak. Vyhodnotil jsem plugin Thrive Leads jako ten nejlepší pro získávání emailových kontaktů. Stejně jako vn…
Více zde

Video reklama v roce 2018

Video reklama je v této době super. Facebook jde proti Google (youtube, adwords) a my můžeme všichni využít velice levné video reklamy. Jak to ale udělat, aby prodávala nebo dělal…
Více zde

E-shopy a EET (od 1.3.2017)

UPDATE 1.12.2016: SimpleShop.cz umí EET! UPDATE 1.3.2017: Pokud jste autory online produktů, spadáte pod 3. vlnu (1.3.2017) – KLIKNĚTE ZDE Jak jistě víte, díky panu Babišovi jsou m…
Více zde

Co ti lidi FURT chtějí?

Udělal jsem po roce další dotazník na svoji databázi kontaktů. Rozeslal jsem e-mail s žádostí a získal 638 odpovědí za cca 10dní. Ptal jsem se pouze na 4 základní otázky…
Více zde

MailerLite je super a ušetří prachy

Narazil jsem po delší době znovu na službu MailerLite a hodně se mi zalíbila. Kdysi byla nedodělaná a chybělo mi v ní spousta funkcí, ale dnes je to plnohodnotná emailová …
Více zde

Accelerated Mobile Pages (AMP)

Accelerated Mobile Pages jsou speciální stránky pro rychlé načítání statického obsahu v mobilních zařízeních podporované Googlem. Responzivní šablona je sice fajn, ale pro mobilní …
Více zde

Jak začít podnikat

Znám to a chápu to: Sám podnikám a navíc mám klienty, kteří se řadí mezí malé nebo střední podnikatele. Jak vlastně začít podnikat a vydržet nekonečný boj s vel…
Více zde

Start-up, který vznikl z naštvání

Byl jsem vážně naštvaný. Naštvaný na existující prodejní systémy. Já chci prostě jednoduše prodávat.. nic víc… Připomíná mi to zlatou horečku: Nejvíce na zlaté horečce vyd…
Více zde

SMS automaticky a s oslovením klienta

Dostal jsem zajímavý úkol od Michala Pechláta, kterého si velice vážím, a který je zároveň mým klientem téměř 2 roky. V jeho firmě Kominictví Pechlát nemají na klienty email…
Více zde
https certifikat

HTTPs a pruda s přechodem na něj

Přejít na https jsem chtěl už dávno. Pro velkého bratra (Google.com) je to jeden ze signálů pro SEO pozice… ale až díky push notifikacím jsem rozhodl. Chci push notifikace testovat na…
Více zde

Push notifikace pro marketing

Push notifikace (zprávy) jsou věc, se kterou jsem se setkal při vytváření aplikací pro mobil. Málo markeťáků ale ví, že to lze použít i v rámci webového prohlížeče. …
Více zde
rlsa

RLSA + Facebook = VSL

Remarketing asi všichni znáte: Médžik zobrazování bannerů a textových reklam všude po internetu jen lidem, kteří navštívili vaše stránky (a něco tam udělali). RLSA už …
Více zde

Digitální nomádství v Maroku

V Maroku je (skoro) všechno, co potřebuji k životu: Vysoké hory na trek, moře na surf a plavání, pláže na běhání, jídlo na oblizování, internet v mobilu chytnutelný kdek…
Více zde

14x Důležité prvky prodejní stránky

Vytvořil jsem jednoduchou infografiku, která rozebírá jednotlivé prvky prodejní stránky internetového kurzu. Pokud nejste e-shop (prvky eshopu jsem rozepsal v tomto článku), můžete te…
Více zde
seo

12+1 SEO nástroje ZDARMA

Spousta lidí vnímá SEO jako magii. Nesmysl. Stačí jen zjistit, co lidé opravdu chtějí …a dát jim to: Poradit nebo vyřešit jejich problém. Pokud budou návštěvníci stránek u&…
Více zde

Activecampaign (1.): Jak začít

Začínám dělat sérii manuálů o naprosto úžasném nástroji pro emailový marketing: Activecampaign. V tomto článku proberu založení účtu active campaign (14 dní zdarma) +…
Více zde

Facebook & Podnikání

Dnešní článek je o síle sociálních sítí. Facebook, Google+ a Twitter můžou pomáhat v podnikání každý den. Například tento blog si díky nim buduje každodenně data…
Více zde

…ten blog fakt vydělává!

Dneska bych rád všechny přesvědčil, že je blog důležitý pro jakýkoliv druh podnikání. Ať prodáváte vize firmám, nebo máte eshop na koberce, nebo víno z dovozu, kočky z ul…
Více zde
Marketingový mix

Marketingový mix

Používat klasický marketingový mix (4P) na internetu je už opravdu “passe”. Nelze napasovat jednu poučku na všechny druhy podnikání. Není to zdravé a hlavně straaaašně…
Více zde
Komunikační mix

Komunikační mix

Je nutné, abyste vyzkoušeli, otestovali a popřípadě využívali více kanálů komunikace se zákazníky. Reklama na internetu je pouze část marketingu. Zde vyjmenovávám nejdůležitěj…
Více zde

Facebook reklama = cílení jak sviňa

Miluju Facebook! Všichni na sebe všechno prozradí…  a komu to nejvíce pomůže (kromě zlodějům o dovolených)? Chytrým markeťákům a podnikatelům! V tomto článku naj…
Více zde

Cesta pravého muže (od ajťáka)

Tento článek je o mně. Je o změně, kterou jsem nedávno udělal. Byla to velká změna. Před pár lety slova jako “štěstí” , “vnitřní pocit” , “rovn…
Více zde
Košík

Affiliate marketing + armáda partnerů

V tomto článku si nejdříve popíšeme výhody a nevýhody affiliate pro prodej na internetu společně s fintami, pak je omáčka se seznamy dostupných affiliate programů + sítí a&n…
Více zde

12x Jak zvýšit návštěvnost stránek

Zde je 12 praktických věcí, které vám zvýší návštěvnost stránek. Určitě jste alespoň jednu z nich řešili v práci nebo na svém blogu. Doufám, že vám pomůžou ve vašem …
Více zde
Hybatel odkazu

Efektivní metoda SEO: Hybatel odkazů

Článek popisuje velmi efektivní SEO metodu, kterou zvládne s nulovými náklady opravdu každý. Přeložil jsem ji volně do češtiny: Hybatel odkazů. Stěhovák (z angl. “Mov…
Více zde
WordPress šablona zdarma

Jak ušetřit na emailovém marketingu

Emailový marketing je jeden z nejúčinnějších prodejních kanálů. Nechápu, proč na něj zapomíná spousta firem. Není tak sexy jako Facebook? Nebo není tak neznámý a zastřený…
Více zde
Facebook - Let's go!

Jak na remarketing u Facebooku

Remarketing je super věc. Stačí jít na stránku, kde je remarketingový script umístěný (od Googlu, Seznamu, Etargetu nebo Facebooku) a hned zafunguje. Probíhá IT médžik a světe …
Více zde
Heat mapa

Jak zvýšit jednoduše návštěvnost

UPDATE 30.8.2014: Google Authorship končí, takže tento článek už neplatí. Více o tom proč a jak ZDE. Dneska ukážu, jak velmi jednoduchým způsobem zvýšit proklikovost příspě…
Více zde

Infografika: Strategie Inbound Marketingu

Protože byl minulý článek až moc podrobný, rozhodl jsem se ho zkrátit do infografiky. Vysvětlení je pod obrázkem 🙂 Jak to funguje? Vytvářejte kvalitní obsah Obsah nejsou jen texty. Jso…
Více zde
Certifikát: Inbound marketing

Marketing bez peněz: Inbound Marketing!

Inbound marketing je činnost, kdy necpete peníze do reklamy. Vytváříte a šíříte užitečný nebo zajímavý obsah skrz marketingové kanály. Neutrácíte tak žádné peníze, pouze sv…
Více zde
Email marketing na blogu

Jak na email marketing z blogu

Dneska budeme řešit, jak inteligentně a efektivně komunikovat s klientem na blogu. Proč je vůbec dobré mít blog řeším v článku: O obchodníkovi, co neremcá a furt mak…
Více zde
Lean Canvas

Jak začít webový projekt

V minulém článku jsem psal o Podnikatelském modelu a jeho schématu. Výhody jsou jasné: Oproti podnikatelskému plánu si ho můžete předělávat podle vývoje firmy a opravdu j…
Více zde
Schéma podnikatelského modelu

Zdarma: Schéma podnikatelského modelu

Doporučuje se na začátek podnikání udělat podnikatelský plán. To je ale mnohostránkový dokument. Vždyť je to neefektivní na začátku podnikání něco takového připravovat. Jak říká…
Více zde
Košík

Košík na objednávku

Většina eshopů z těch 35tis. nemá správně to nejdůležitější: košík a objednávku. V tomto článku napíši věci, přes které nejede vlak. Když se podle nich nebudete d…
Více zde

Obchodník, co furt maká a neremcá

Kdo by ho ve svém businessu nechtěl? Obchodníka, který neremcá a pracuje 24hodin denně. Nemá manželku, kamarády, hospodu ani počítačové hry. Vždycky se s ním jeho klienti mů…
Více zde
Chci eshop

Eshop: Testováno na lidech

V ČR je v této chvíli přes 35.000 eshopů. Příští rok to možná bude 40.000! Konkurence je velká, učte se vylepšovat ten váš. Ze studie o eshopech se toho dá například hod…
Více zde
Návrh rozmístění úvodní stránky

Rozmístění prvků v eshopu

Dnes bych rád nakousl uspořádání prvků na stránkách eshopu. Stránka po stránce. Popíši vše na eshopu s kávou. Proč zrovna eshop s kávou? U něj je nutné prodávat…
Více zde

Facebook komentáře na jednom místě

Dneska jsem se dozvěděl, že se sice používají facebookové komentáře ale nikdo nezná moderování komentářů na facebooku z jednoho místa. Musíte mít vše správně nastavené, pro…
Více zde
SEO, vyhledávače a obsah

Obsah je všechno, obsah je bůh!

Díky opatřením Google (Pinguin) a jiných vyhledávačů se úspěšně bojuje se spamovými roboty. Je to stopka pro “SEO odborníky” šířící spam po webu formou zpětn…
Více zde

…ten blog fakt vydělává!

Dneska bych rád všechny přesvědčil, že je blog důležitý pro jakýkoliv druh podnikání. Ať prodáváte vize firmám, nebo máte eshop na koberce, nebo víno z dovozu, kočky z ulice, tantry z vesnice, cestujete… vy všichni POZOR! BLOG vám vydělá peníze. Jak? O tom bude dnešní článek: O kvalitním obsahu.

Kdo má furt dělat ty obsahy

Ano, nebude to jednoduché a jde o dlouhodobější cestu. Je to ale cesta k prodeji, který není jen o penězích. Je o odbornosti, lásce k vaší práci a přiměřenému finančnímu ohodnocení vaší snahy. Kdo má největší marže? Odborník. Kvalitní obsah na internetu pomůže otevřít cestu k lepším maržím. Co to ale přinese jako bonus:

  • Obsah pomůže v umístění ve vyhledávačích (SEO)
  • Lidé rádi doporučují kvalitní věci svým známým (Facebook, Google+ a Twitter)
  • Můžete si kolem sebe vybudovat komunitu, která vás pravidelně čte (E-mail)
  • Nemusíte jít do slevových válek s konkurencí
  • Odlišnost od konkurence

Šup do toho:

  • primárně nebudete prodávat… budete si budovat důvěru odborníka ve vašem oboru a nákup je v tomto případě “bokem”
  • jde o dlouhodobější marketing (dny, měsíce, roky)
  • čeká vás spousta práce s obsahem a jeho distribucí k potencionálním klientům
  • drtivá část lze úplně nebo polo-automatizovat
  • perfektní propojení s emailovým marketingem
  • segmentace budované databáze emailů (co má kdo rád, jestli už nakoupil a co přesně apod.)
  • lze zapojit lead scoring pro automatické rozeznání fází nákupního cyklu (viz. článek: “Pro všechny, kteří ještě nejsou paranoidní“)
  • využití starého obsahu opakovaně: Například na sociálních sítích

Poznámka: V této době už nejde pouze o obsah, ale i o kvalitní distribuci obsahu = Jak to narvat cílovce. Na to jsou ideální sociální sítě, diskuse, komentáře pod články cizích webů apod. Probereme to níže.

Mizerné 2%

Pokud máte průměrný eshop, nakupuje cca 2% návštěvníků stránek. To jsou lidé, kteří nakoupí dnes – hned – teď. Bylo by fajn si ale uvědomit, jak sami nakupujete. Vždycky zapojíte i mozek.. přemýšlíte.. přemýšlíte.. přemýšlíte… prostě to trvá nějakou dobu! I v potravinách, když chcete např. kávu, tak vybíráte druh a značku… nedejbože, když tam nemají vaši oblíbenou… vše se protáhne o několik desítek sekund až minut.

Podle typu produktu trvá rozhodování minuty, hodiny, dny ale i roky. Víte, co dělá vaše konkurence s lidmi, kteří se teprve rozhodují nakoupit? NIC! … a to je ideální příležitost pro vás: Nabídněte přemýšlejícím budoucím klientům, co chtějí: OBSAH a dejte jim to pod nos = DISTRIBUCE! Dělejte to nevtíravě, tzn. bez tlačení do nákupu.

Příprava

Nejdříve představím, co by mělo být připravené. Ajťácké věci vám zaberou cca 2 hodiny. Vše ukážu na eshopu kávou:

  1. Máte nainstalovaný WordPress se všemi pluginy (viz. článek “ZDARMA: 20x nejlepší pluginy pro WordPress“)
    • Squeeze page pro získávání emailu (nabízejte rady, tipy, vychytávky ve vašem oboru)
    • Na všech stránkách viditelně nabízíte např. E-Book za email
    • Na všech stránkách máte bannery na prodejní stránku
    • Z prodejních stránek nemáte banner na blog (cesta by měla být z blogu na prodej)
    • Tlačítka pro sdílení (LIKE, GOOGLE+, TWEET) u jednotlivých článků
    • Pro zákazníky, kteří již nakoupili, máte přihlášení (doporučuji tam, kde ji hledají: Vpravo nahoře)
  2. Zajímavé články o kávě (samozřejmě bez omáčky) a každý týden vznikne další super-zajímavý obsah. Příklad, pokud máte eshop s kávou:
    • Jak kávu správně pražit
    • Co byste nikdy neměli dělat s kávovými zrny
    • Recenze na džezvu z nerezu
    • atd.
  3. Nebáli jste se ukázat světu: Na stránce “O nás” je celá firma a u jednotlivých článků je vždy uveden redaktor s fotografií a jednoduchým popiskem.
  4. Máte E-Book: “17x Jak připravit kávu”, která je super magnetem pro získávání kontaktů (emailů) do vaší databáze.
  5. Máte Facebookovou stránku pro potřeby reklamy na facebooku
  6. Pokud prodáváte B2B nebo si chcete pohrát s automatizací prodeje, máte verzi activecampaign.com s Lead scoringem

Poznámka: Máte problém pořád hledat zajímavosti ve vašem oboru? Zde je pár námětů:

  • Podívejte se na nejlepší článek vaší konkurence a udělejte ho lépe (vždycky mají něco špatně 🙂 )
  • Udělejte si analýzu klíčových slov. Najdete tam věty: “Jak ….”, “Proč …” apod.
  • Obsah není jen text. Může to být video, obrázek (doporučuji canva.com)

Jednoduchý nákupní cyklus

Jak tedy vlastně funguje takový marketing přes obsah? Zde je případová studie jednoho nejmenovaného blogu o internetovém marketingu:

  1. Někdo se o vás dozví na internetu: Vyhledává klíčová slova na Google.com, přes PPC kampaň, někdo vás sdílel na Fejsbůčku
  2. Proklikne se k vám na obsah (např. článek)
  3. Nabídnete mu E-Book zdarma a jeho opravdu zaujme = je to pravděpodobně váš člověk!
  4. Potvrdí svojí emailovou adresu (Důležité: Pozor na postih ÚOOU)
  5. Zašlete mu E-Book na email
    + informace o možnosti přihlášení na FB (POZOR: Až v tomto kroku, když už máte email)
  6. Každý týden zasíláte email s novým obsahem. Jaký druh lidí máte v databázi?
    1. Vůbec ho to nezajímá = není pro vás důležitý a pravděpodobně nikdy nekoupí. Možná se odhlásí.
    2. Zajímá ho to a proklikne se na článek, ale nikdy nekoupí. Je to sice smutné, ale kolem sebe má určitě spoustu kamarádů a známých, kteří chtějí nakupovat. Zde pomůžou tlačítka pro sdílení obsahu přes sociální sítě. Dělá za vás reklamu u každého článku 🙂
    3. Zajímá ho to, proklikne se na článek a začne uvažovat o koupi. Jste pro něj odborník (za tu dobu, kdy od vás odebírá emaily). Máte oproti konkurenci neuvěřitelný náskok. Zde je dobré mít u článků prodejní bannery. POZOR: Neposílejte prodejní emaily, jinak se lidé budou odhlašovat z vaší databáze. Pomáhejte obsahem. Nedávejte PR články na váš blog: Lidi nejsou blbí a budou si myslet, že primárně chcete prodávat… to je špatně! Primárně chcete pomáhat a prodej přijde později opakovaně nebo zprostředkovaně 🙂
    4. Zajímá ho to, proklikne se a koupí hned. Email je levný kanál na prodej. Pravděpodobně levnější, než všechny ostatní reklamy.
  7. Tomu, kdo už nakoupil, nabídněte podobné produkty (cross-sell produkty). Pokud už nemáte co nabídnout od sebe, tak affiliate kampaně vašich partnerů budou ideální.
  8. Na Facebooku stránku vložte každý týden aktuálně publikovaný článek a pozorujte jeho výkonnost. Pokud je některý článek nadstandardně úspěšný, podpořte jej reklamou.
  9. Na Facebooku vytvořte reklamu pro propagaci vaší squeeze page, videa nebo slevy a získejte tak cíleně email.
  10. Vše měřte a stále do kola testujte!

Cherchez la Femme

Někde jsem četl, že pokud je obsah král, tak distribuce obsahu k vaší cílovce je královna. Jak se říká: Cherchez la Femme: “Za vším hledej ženu”. Doporučuji toto pořadí: Nejdříve zjistěte, co lidi zajímá a až potom vytvořte obsah a dejte jim ho. Budete to mít mnohem snazší.

Kde zjistit, co lidé chtějí:

  • Našeptávač Google + Seznam
  • Diskuzní fóra
  • Komentáře pod relevantními články
  • Poptat se lidí ve vaší emailové databázi
  • Zavolat vašim zákazníkům a požádat je o radu

 Závěr

Budu připravovat velice podrobný video-návod STEP-by-STEP: Levně a rychle zprovoznit váš vlastní blog pro obsahový marketing. Pracovní název: “Obsah po lopatě”. Mým klientům se osvědčil a zafunguje. Nevím, proč by u vás fungovat neměl.

Jak vy využíváte své znalosti na internetu? Radíte lidem v diskuzích? Napište, vše do komentářů níže!

8 Comments on “…ten blog fakt vydělává!

Míša
20.1.2015 at 17:07

Hezký den, Dane,

článek se mi moc líbí. Máme hezkou zkušenost s kientkou a článkem o debilovi. 🙂 http://www.ladyvirtual.cz/wordpress-vanickovani-velka-navstevnost/. Ze sociálních sítí a diskuzí chodí na nový obsah na blogu kolem 10.000 návštěv měsíčně. A o služby mají zájem, to nás těší.

Mějte se, Míša

Odpovědět
Daniel Nytra
20.1.2015 at 17:19

Dobrý den Míšo,
to je super! Díky za příspěvek.

Hezký den 🙂

Michal
11.2.2015 at 1:00

Dobrý deň, sledujem Váš blog už nejaký čas. Čo sa týka obsahového marketingu mi toto príde ako také pekné zhrnutie toho najdôležitejšieho.

Nevšimol som si ale zatiaľ, že by bola v článkoch naprieč SK/CZ internetom venovaná pozornosť vhodnému umiestneniu blogu pre obsahový marketing na doménu a to z hľadiska SEO a z hľadiska užívateľského komfortu. Pretože je dôležité smerovať užívateľov na eshop a tiež poskytovať eshopu spätné odkazy, ktoré sú hodnotné keďže sú z obsahovo bohatej stránky venujúcej sa danej problematike.

Máme v podstate tri možnosti a napíšem k nim, čo som sa zatiaľ dočítal v diskusiách:

1. samostatná doména, tj http://www.eshop-kava.sk a blog na http://www.vonavakava.sk

– vyhľadávače to berú ako dve samostatné domén, teda ak blog posilňuje svoju pozíciu v SERP tak eshop je tým ovplyvnenný len málo
– z užívateľského hľadiska je to asi najkrajšie riešenie, keďže blog nie je naoko prepojený s eshopom a môžeme preň vybrať výstužnejšiu doménu

2. blog na subdoméne blog.eshop-kava.sk

– vyhľadávače to berú ako prípad 1., subdoména je braná ako ďalšia doména
– pre užívateľa ide o zložitejšiu URL, nie každý rozumie internetu a niektorí môžu mať problém s priamym zadaním adresy (keď sú napr. zvyknutí že každá adresa má www)
– eshop je očividne prepojený s blogom, čo môže znižovať objektivitu a hodnotu informácií na blogu

3. blog v priečinku domény tj. http://www.eshop-kava.sk/blog

– pozícia blogu z hľadiska SEO posilňuje rovnako aj eshop, keďže sú na rovnakej doméne
– z hľadiska užívateľského komfortu ide podľa mňa o najhoršiu možnú adresu
– sám som to takto mal keď som nedávno mal eshop a mal som troška problémy ako začiatočník nastaviť google analytics zvlášť pre blog, to ale mohlo byť spôsobené mojou neschopnosťou

Chystám ďalší eshop, predávať sa bude ale aj osobne, blog považujem za podstatnú súčasť môjho projektu.

Aký máte názor p. Daniel a ktoré riešenie je podľa Vás najlepšie ? Určite sú v tých troch bodoch nejaké nepresnosti, keď tak ma prosím opravte.

Ďakujem, s pozdravom Michal.

Odpovědět
Daniel Nytra
11.2.2015 at 22:56

Děkuji Michale za dlouhý komentář.
add 1/ Lidé nevnímají špatně, když je blog spojený s eshopem…naopak: Odborník, který se tím živí je ideální 🙂
add 2/ Na váš blog se dostanou přes vyhledávání nebo z emailového zpravodaje…doména není úplně to nejdůležitější
add 3/ ANO: Dle mých zkušeností je nejlepší mít jedinou doménu a tu takto budovat a rozšiřovat. Pro uživatele je to jedno.. směřujete prodejní prvky z blogu na eshop a né naopak!

Doufám Michale, že vám to pomohlo 🙂

Magda
4.4.2016 at 19:41

Dobrý den Dane,

už několik týdnů se šourám na cestě ke zprovoznění systému, který zde popisujete. Musím říct, že Vaše články mi při tom jsou velkou pomocí (za což Vám posílám upřímný dík). Opakovaně mne však trápí jedna otázka, a jak správně načasovat zprovoznění jednotlivých součástí takového prodejního blogu v situaci, kdy vzniká nově (a pomalu).

příklad a) Mám blog s pár články a rozjíždí se mi fanouškovská základna na Facebooku. Ebook zdarma téměř hotov, prodejní kurz ve stádiu rozpracování.
– Je lepší ebook zdarma vypustit hned, a v předstihu začít sbírat emailové adresy, nebo ho zveřejnit až najednou s placeným kurzem, v době, kdy články na blogu nebudou dva ale bude jich deset, a kdy bude možné na placený kurz v ebooku rovnou odkázat (což odhaduji zhruba na 2 další měsíce)? Nejsem schopná posoudit, zda je důležitější, že lidé se rozhodují k nákupu po nějaké době kontaktu (což by mluvilo pro okamžité zveřejnění), nebo že lidé budou u dosud poloprázdného blogu mít pocit, že zde vytěžili, co mohli, a půjdou dál.

příklad b) Mám nachystán Facebook s řadou obsahu štého na míru FB (kratšího, virálnějšího), ale webové stránky mi budou trvat ještě minimálně měsíc.
Mám začít sbírat první likes již ted? Nebo by mohlo ukvapené otevření FB stránky něčemu uškodit? (například fanoušci zpočátku (kdy je kolem page největší humbuk) neuvidí, že projekt má i webové stránky, později už nebude tak snadné je na ně upozornit, apod.?

Ráda se dozvím Váš názor.
Mějte se fajn – děkuji a srdečně zdravím!

Magda

Odpovědět
Daniel Nytra
10.4.2016 at 23:03

Dobrý den Magdo,
email je základ. Snažte se sbírat emailové adresy a až potom je požádat o fanouškovství na FB stránce. Začít sbírat můžete díky tzv. squeeze page, která má jeden cíl: Získat email za “magnet” (např. ebook) a na ni směřovat FB reklamu z relevantního publika (vaší persony cílové skupiny).

Doufám, že jsem vám pomohl 🙂

Magda
15.4.2016 at 10:19

Pomohl, děkuji. Na nic už nečekám a mažu tedy sqíznout ebook zdarma. 🙂

Daniel Nytra
15.4.2016 at 21:21

…to jsem rád, že pomohl. Hezký den 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *