Metrika


Co je to Metrika?

Metrika jsou nástroje pro měření návštěvnosti webů. slouží k interpretaci dat získaných z internetu a jsou podobné Google Analytics. Lze je také použít pro sledování postranních požadavků, dynamického cílení reklamy, řízení konverzí a sledování výkonnosti stránek. Pomáhají společnostem monitorovat a analyzovat svůj web, a vést je k lepším strategiím marketingu a vývoji produktů.

Jak Metrika Funguje?

Metrika se skládá z několika podrobných komponentů:

  • Code Tracking – Skript, který analyzuje data zobrazení v prohlížeči. Tento kód je součástí webové stránky. Když se někdo podívá na web, kód odesílá data o prohlížení stránek do databáze Metriky.
  • Databáze – Tato databáze ukládá informace z webových stránek. Záznamy se zobrazují ve skupinách v Správci Metriky.
  • Document Object Model (DOM) – Když se návštěvník ocitne v reálném čase na stránce, DOM se ukládá k vytvoření prostředí pro informace o časový úsek.
  • Dědičnost – Monitorovací kód označuje cíle, které jsou odesílány kybernetickému kontrolérovi, když návštěvník vyhledá stránku.

Metrika vám také umožňuje analýzu množství základních informací. To může zahrnovat takové věci, jako je:

  • Počet zobrazení stránek
  • Kde jsou vaši návštěvníci vhodní
  • Jak dlouho se uchovávají na vašich stránkách
  • Jaké stránky (nebo části stránek) jsou pro ně nejoblíbenější

K čemu je Metrika dobrá?

Metrika vám umožňuje zjistit, jak vaše stránky vyhledávají a fungují. To je důležité, protože to vám pomůže identifikovat modernizace, které mohou přispět k vaší výkonnosti stránek. Metrika vám také pomůže pochopit, jaké změny je třeba udělat ve vašem obsahu, aby měl větší dopad.

Závěr

Metrika je skvělým nástrojem pro sledování úspěchu vašich webových stránek. Umožňuje vám získat přesný obraz o tom, jak se webové stránky chovají na trhu, a určit, jak mohou být zdokonaleny, aby získaly úspěch.

Wikipedia: Metrika (webová analytika)