A/B/C testování


Co je A/B/C Testování?

A/B/C Testování je proces který pomůže uživatelům určit jak mohou webové stránky nebo aplikace vytvářet lepší zážitek pro své návštěvníky. Celý princip spočíva v tom že objevte, jaký je nejlepší způsob zobrazení věcí, nebo jaký je nejvyšší výkon. Cílem A/B/C Testování je nalézt optimální a nejvyšší výkon celého systému a komplexního obchodního procesu ve spojení s reálnými uživateli.

Využití A/B/C Testování

A/B/C Testování můžete využít k získání zpětné vazby od skutečných uživatelů a Náplní testování může být:

  • Navigace: zjistit nejlepší způsob kde umístit navigaci nebo testovat různé stylizace navigace
  • Obsahové stránky: testovat různé covery, které mohou vést k úspěšnějšímu dokončení procesu, např. přihlášeni k odběru newsletteru nebo objednávka produktu
  • Copywriting: testovat různé formulace stránek nebo tlačítka pro získání odpovědí, jako je počet konverzí nebo kliknutí

Příklad A/B Testování

Například, pokud chcete zjistit, které zprávy fungují nejlépe pro čtenáře, můžete vytvořit A/B Test, ve kterém se mění popisky u tlačítek, často používané barvy, reklamní text nebo jiné uživatelské rozhraní pro rozlišení, které funkce na vašich webových stránkách, nebo aplikacích fungují nejlépe.

Závěr

A/B/C Testování je skvělý způsob, jak zjistit, jaké varianty produktu nebo stránek fungují nejlépe u uživatelů. Je to způsob, jak zjistit co dělat, aby vaše stránky nebo služby byly úspěšné.

A/B Testování – Wikipedie