Close

Poslední příspěvky

Chcete získávat nejnovější informace?

Thrive Leads – překlad do češtiny

AKTUALIZACE 2.5.2018: Nová verze češtiny s přeloženými frázemi! Je to tak. Vyhodnotil jsem plugin Thrive Leads jako ten nejlepší pro získávání emailových kontaktů. Stejně jako vn…
Více zde

Video reklama v roce 2018

Video reklama je v této době super. Facebook jde proti Google (youtube, adwords) a my můžeme všichni využít velice levné video reklamy. Jak to ale udělat, aby prodávala nebo dělal…
Více zde

E-shopy a EET (od 1.3.2017)

UPDATE 1.12.2016: SimpleShop.cz umí EET! UPDATE 1.3.2017: Pokud jste autory online produktů, spadáte pod 3. vlnu (1.3.2017) – KLIKNĚTE ZDE Jak jistě víte, díky panu Babišovi jsou m…
Více zde

Co ti lidi FURT chtějí?

Udělal jsem po roce další dotazník na svoji databázi kontaktů. Rozeslal jsem e-mail s žádostí a získal 638 odpovědí za cca 10dní. Ptal jsem se pouze na 4 základní otázky…
Více zde

MailerLite je super a ušetří prachy

Narazil jsem po delší době znovu na službu MailerLite a hodně se mi zalíbila. Kdysi byla nedodělaná a chybělo mi v ní spousta funkcí, ale dnes je to plnohodnotná emailová …
Více zde

Accelerated Mobile Pages (AMP)

Accelerated Mobile Pages jsou speciální stránky pro rychlé načítání statického obsahu v mobilních zařízeních podporované Googlem. Responzivní šablona je sice fajn, ale pro mobilní …
Více zde

Jak začít podnikat

Znám to a chápu to: Sám podnikám a navíc mám klienty, kteří se řadí mezí malé nebo střední podnikatele. Jak vlastně začít podnikat a vydržet nekonečný boj s vel…
Více zde

Start-up, který vznikl z naštvání

Byl jsem vážně naštvaný. Naštvaný na existující prodejní systémy. Já chci prostě jednoduše prodávat.. nic víc… Připomíná mi to zlatou horečku: Nejvíce na zlaté horečce vyd…
Více zde

SMS automaticky a s oslovením klienta

Dostal jsem zajímavý úkol od Michala Pechláta, kterého si velice vážím, a který je zároveň mým klientem téměř 2 roky. V jeho firmě Kominictví Pechlát nemají na klienty email…
Více zde
https certifikat

HTTPs a pruda s přechodem na něj

Přejít na https jsem chtěl už dávno. Pro velkého bratra (Google.com) je to jeden ze signálů pro SEO pozice… ale až díky push notifikacím jsem rozhodl. Chci push notifikace testovat na…
Více zde

Push notifikace pro marketing

Push notifikace (zprávy) jsou věc, se kterou jsem se setkal při vytváření aplikací pro mobil. Málo markeťáků ale ví, že to lze použít i v rámci webového prohlížeče. …
Více zde
rlsa

RLSA + Facebook = VSL

Remarketing asi všichni znáte: Médžik zobrazování bannerů a textových reklam všude po internetu jen lidem, kteří navštívili vaše stránky (a něco tam udělali). RLSA už …
Více zde

Digitální nomádství v Maroku

V Maroku je (skoro) všechno, co potřebuji k životu: Vysoké hory na trek, moře na surf a plavání, pláže na běhání, jídlo na oblizování, internet v mobilu chytnutelný kdek…
Více zde

14x Důležité prvky prodejní stránky

Vytvořil jsem jednoduchou infografiku, která rozebírá jednotlivé prvky prodejní stránky internetového kurzu. Pokud nejste e-shop (prvky eshopu jsem rozepsal v tomto článku), můžete te…
Více zde
seo

12+1 SEO nástroje ZDARMA

Spousta lidí vnímá SEO jako magii. Nesmysl. Stačí jen zjistit, co lidé opravdu chtějí …a dát jim to: Poradit nebo vyřešit jejich problém. Pokud budou návštěvníci stránek u&…
Více zde

Activecampaign (1.): Jak začít

Začínám dělat sérii manuálů o naprosto úžasném nástroji pro emailový marketing: Activecampaign. V tomto článku proberu založení účtu active campaign (14 dní zdarma) +…
Více zde

Facebook & Podnikání

Dnešní článek je o síle sociálních sítí. Facebook, Google+ a Twitter můžou pomáhat v podnikání každý den. Například tento blog si díky nim buduje každodenně data…
Více zde

…ten blog fakt vydělává!

Dneska bych rád všechny přesvědčil, že je blog důležitý pro jakýkoliv druh podnikání. Ať prodáváte vize firmám, nebo máte eshop na koberce, nebo víno z dovozu, kočky z ul…
Více zde
Marketingový mix

Marketingový mix

Používat klasický marketingový mix (4P) na internetu je už opravdu “passe”. Nelze napasovat jednu poučku na všechny druhy podnikání. Není to zdravé a hlavně straaaašně…
Více zde
Komunikační mix

Komunikační mix

Je nutné, abyste vyzkoušeli, otestovali a popřípadě využívali více kanálů komunikace se zákazníky. Reklama na internetu je pouze část marketingu. Zde vyjmenovávám nejdůležitěj…
Více zde

Facebook reklama = cílení jak sviňa

Miluju Facebook! Všichni na sebe všechno prozradí…  a komu to nejvíce pomůže (kromě zlodějům o dovolených)? Chytrým markeťákům a podnikatelům! V tomto článku naj…
Více zde

Cesta pravého muže (od ajťáka)

Tento článek je o mně. Je o změně, kterou jsem nedávno udělal. Byla to velká změna. Před pár lety slova jako “štěstí” , “vnitřní pocit” , “rovn…
Více zde
Košík

Affiliate marketing + armáda partnerů

V tomto článku si nejdříve popíšeme výhody a nevýhody affiliate pro prodej na internetu společně s fintami, pak je omáčka se seznamy dostupných affiliate programů + sítí a&n…
Více zde

12x Jak zvýšit návštěvnost stránek

Zde je 12 praktických věcí, které vám zvýší návštěvnost stránek. Určitě jste alespoň jednu z nich řešili v práci nebo na svém blogu. Doufám, že vám pomůžou ve vašem …
Více zde
Hybatel odkazu

Efektivní metoda SEO: Hybatel odkazů

Článek popisuje velmi efektivní SEO metodu, kterou zvládne s nulovými náklady opravdu každý. Přeložil jsem ji volně do češtiny: Hybatel odkazů. Stěhovák (z angl. “Mov…
Více zde
WordPress šablona zdarma

Jak ušetřit na emailovém marketingu

Emailový marketing je jeden z nejúčinnějších prodejních kanálů. Nechápu, proč na něj zapomíná spousta firem. Není tak sexy jako Facebook? Nebo není tak neznámý a zastřený…
Více zde
Facebook - Let's go!

Jak na remarketing u Facebooku

Remarketing je super věc. Stačí jít na stránku, kde je remarketingový script umístěný (od Googlu, Seznamu, Etargetu nebo Facebooku) a hned zafunguje. Probíhá IT médžik a světe …
Více zde
Heat mapa

Jak zvýšit jednoduše návštěvnost

UPDATE 30.8.2014: Google Authorship končí, takže tento článek už neplatí. Více o tom proč a jak ZDE. Dneska ukážu, jak velmi jednoduchým způsobem zvýšit proklikovost příspě…
Více zde

Infografika: Strategie Inbound Marketingu

Protože byl minulý článek až moc podrobný, rozhodl jsem se ho zkrátit do infografiky. Vysvětlení je pod obrázkem 🙂 Jak to funguje? Vytvářejte kvalitní obsah Obsah nejsou jen texty. Jso…
Více zde
Certifikát: Inbound marketing

Marketing bez peněz: Inbound Marketing!

Inbound marketing je činnost, kdy necpete peníze do reklamy. Vytváříte a šíříte užitečný nebo zajímavý obsah skrz marketingové kanály. Neutrácíte tak žádné peníze, pouze sv…
Více zde
Email marketing na blogu

Jak na email marketing z blogu

Dneska budeme řešit, jak inteligentně a efektivně komunikovat s klientem na blogu. Proč je vůbec dobré mít blog řeším v článku: O obchodníkovi, co neremcá a furt mak…
Více zde
Lean Canvas

Jak začít webový projekt

V minulém článku jsem psal o Podnikatelském modelu a jeho schématu. Výhody jsou jasné: Oproti podnikatelskému plánu si ho můžete předělávat podle vývoje firmy a opravdu j…
Více zde
Schéma podnikatelského modelu

Zdarma: Schéma podnikatelského modelu

Doporučuje se na začátek podnikání udělat podnikatelský plán. To je ale mnohostránkový dokument. Vždyť je to neefektivní na začátku podnikání něco takového připravovat. Jak říká…
Více zde
Košík

Košík na objednávku

Většina eshopů z těch 35tis. nemá správně to nejdůležitější: košík a objednávku. V tomto článku napíši věci, přes které nejede vlak. Když se podle nich nebudete d…
Více zde

Obchodník, co furt maká a neremcá

Kdo by ho ve svém businessu nechtěl? Obchodníka, který neremcá a pracuje 24hodin denně. Nemá manželku, kamarády, hospodu ani počítačové hry. Vždycky se s ním jeho klienti mů…
Více zde
Chci eshop

Eshop: Testováno na lidech

V ČR je v této chvíli přes 35.000 eshopů. Příští rok to možná bude 40.000! Konkurence je velká, učte se vylepšovat ten váš. Ze studie o eshopech se toho dá například hod…
Více zde
Návrh rozmístění úvodní stránky

Rozmístění prvků v eshopu

Dnes bych rád nakousl uspořádání prvků na stránkách eshopu. Stránka po stránce. Popíši vše na eshopu s kávou. Proč zrovna eshop s kávou? U něj je nutné prodávat…
Více zde

Facebook komentáře na jednom místě

Dneska jsem se dozvěděl, že se sice používají facebookové komentáře ale nikdo nezná moderování komentářů na facebooku z jednoho místa. Musíte mít vše správně nastavené, pro…
Více zde
SEO, vyhledávače a obsah

Obsah je všechno, obsah je bůh!

Díky opatřením Google (Pinguin) a jiných vyhledávačů se úspěšně bojuje se spamovými roboty. Je to stopka pro “SEO odborníky” šířící spam po webu formou zpětn…
Více zde

Facebook reklama = cílení jak sviňa

Miluju Facebook! Všichni na sebe všechno prozradí…  a komu to nejvíce pomůže (kromě zlodějům o dovolených)?

Chytrým markeťákům a podnikatelům!

V tomto článku najdete jednoduchý postup, jak přesně cílit pomocí facebookové reklamy.

…a můžete takto cílit na facebokové fanoušky konkurence!

Plís, in ingliš!

Na facebooku jsou všechny důležité funkce v angličtině, proto si ho přepněte do angličtiny. Ti, co angličtině nerozumí, mají jednoduše smůlu a první krok pro ně: Naučte se alespoň základy!

  1. Klikněte vpravo nahoře a jděte do nastavení
  2. Vyberte jazyk: English

Kontaktáž (bohužel již nefunguje 🙁 )

Jednou se super věcí v angličtině je cílené vyhledávání. Zkusíme najít všechny lidi na volné noze.

People who work at Na volné noze

..a jdeme dál:

  • žijí v Ostravě
  • muži
  • nemám je v přátelích

Konkrétnější hledání

Ok, máme je a co dál?

  1. Každému z nich můžete z této stránky poslat zprávu
  2. Na každého se můžete podívat a zjistit, na jaké skupiny a stránky je přihlášený
    … a to je pro mě důležité!

Další možnost: Audience Insights

Jděte do vašeho reklamního účtu na facebooku a klikněte na “Audience Insights”.

Audience Insights

Hledáme všechny markeťáky v Čechách… co vlastně nejvíce sledují za stránky? Do 5 sekund to víte!

Audience Insights - co sledují

…fajn, mají rádi překvapivě Marketing&Média 🙂

Social Lead Freak (SLF)

Perfektní prográmek Social Lead Freak, který zvládne vysosat kontakty z jakékoliv otevřené skupiny, stránek nebo jen na základě klíčového slova. Tyto seznamy pak slouží pro vybudování facebookového publika, které je maximálně cílené!

Např. v předchozím odstavci jsme našli stránku Marketing&Média s markeťákama… a na ně bychom chtěli udělat reklamu.

Bohužel, tento prográmek už nefunguje 🙁 Je mi to líto a bylo to super!

Jak funguje fungoval Social Lead Freak (zkráceně SLF):

Další krok: Publikum na Facebooku

  1. Klikněte na Audiences
  2. Klikněte na Custom Audience
  3.  Vyberte DATA FILE
  4. Vložte vygenerovaný soubor s FB emaily
  5. Počkejte, až vám Facebook oznámí, že je vše hotovo
  6. Udělejte reklamu cílenou jak sviňa 🙂

Prográmek se prodává prodával za 97 dolarů, ale ihned se vyplatí, protože ušetříte přesně cílenou reklamou!

…. samozřejmě můžete použít i stránky konkurence 🙂

Social Lead Freak získáte jste mohli získat ZDE!

Tento prográmek také doporučují doporučovali borci, jako je Neil Patel nebo David Lörincz.

Poznámka: Tento prográmek už nefunguje 🙁

19 Comments on “Facebook reklama = cílení jak sviňa

Lukáš Dadej
4.10.2014 at 0:04

Děkuji moc za podělení se o cenné know how, ani o jedné z těchto věci jsem nevěděl a určitě mi moc pomůžou. Odebírat Vás newsletter se opravdu vyplácí!

Odpovědět
Daniel Nytra
4.10.2014 at 10:04

Děkuji, vážím si toho 🙂

Petr
4.10.2014 at 15:56

SLF je už dávno na FB zakázaný… Za tohle hrozí ban účtu a také je to již podmíněno mít FB ID z vlastní appky.

Odpovědět
Daniel Nytra
5.10.2014 at 9:35

Dobrý den Petře,
reálně jsem o ban účtu nikdy neslyšel a nemyslím si, že k tomu někdy dojde. Slyšel jsem o tom spoustu lidí psát, ale nikdo z těch desítek tisíc lidí, kteří software používají několik měsíců, neměli problém.

FB ID z vlastní apky opravdu nejde již 14 dní, a proto ve videu zaškrtávám facebookové emaily, které slouží rovněž pro vybudování publika pro reklamu. Tzn. ID uživatelů nepoužívám.

Michal
13.11.2014 at 11:56

Zdrávím, ban je rálnou hrozbou – pár známých ban již dostalo. Co se týče nahrání dat z SLF tak i nutnost mít tyto FCB ID z vlastní apky jde obejít 😉

Daniel Nytra
14.11.2014 at 9:29

Můžu vědět více? Za co to dostali? Kolem mě tento program lidé používají a v pohodě.

ID uživatelů už nefunguje, dělá se to přes emaily!

Michal Kolář
29.1.2015 at 13:02

Šlo o ban nejdříve z důvodu podezřelé aktivity – 1 den bez přístupu na Facebook a následně při dalším pokračování celkový ban reklamního účtu…k tomu, že FCB UID nefungují, tak právě nahrání FCB UID jde obejít 😉

David Lörincz
6.10.2014 at 7:08

By mě zajímalo, kde jste na tyhle informace přišel 🙂 Zdravím 🙂

Odpovědět
Daniel Nytra
6.10.2014 at 7:45

No kde jinde, než na kurzech s mojí fotkou ve studijních materiálech 🙂 Všude vás propaguji a ještě jednou děkuji:https://www.facebook.com/danielnytra.cz/posts/799822993411507

Ondřej Rychtář
27.10.2014 at 19:19

Dnes jsem přes SLF vycucal 6000 emailových kontaktů, nahrál to jako vlastní okruh uživatelů a vylezlo mi z toho 40 lidí. Nějaká rada nebo to je běžné ? 🙂

Odpovědět
Daniel Nytra
29.10.2014 at 8:13

Odstranil jste duplicity? Mě osobně to podle emailů dává cca 50-80% nahraných uživatelů. Co vám to píše?

Ondřej Rychtář
11.11.2014 at 11:31

Asi to nějak zlobilo 🙂 už jsme přišli na společnou řeč, díky.

Oldřich Horáček
27.12.2014 at 22:43

SLF funguje výborně, potvrzuji. Je to velmi cílený způsob reklamy. Tak moc, že někteří uživatelé byli krásně překvapeni, že jim pod myš vjela reklama na něco, co se zrovna chystali hledat. 🙂 Díky Danieli!

Odpovědět
Daniel Nytra
10.1.2015 at 12:08

Dobrý den Oldřichu,
díky za komentář. Potvrzuji: Vždycky se mi zatím vyplatilo využít SLF.

David Řezáč
19.6.2015 at 11:06

Díky za tipy! Čllánek s dovolením přidávám do seznamu českých článků o sociálních sítích ke vzdělávání 🙂
http://www.affilo.cz/clanek/zobrazit/24/

Odpovědět
Marek
15.8.2015 at 12:36

Zdravím Daniel,

na facebook stránke Davida Lörincza som sa dočítal že facebook program Social Lead Freak už zakázal a že už sa nedá používať. Je to pravda? Ak áno je nejaká iná možnosť ako zacieliť na facebookových fanúšikov konkurenčnej stránky?

Vopred ďakujem za odpoveď.

Odpovědět
Daniel Nytra
16.8.2015 at 8:31

Je to tak 🙁 Divím se, že tak skvělou věc pro větší segmentaci někdo nepodporuje… no nic. Existuje ještě jedna šikovná věc: Průniky… Více o tom také D. Lorintz: http://www.davidlorincz.cz/jak-cilit-kampane-pomoci-pruniku-zajmu-na-facebooku

Stan
5.3.2016 at 23:13

Ahoj zajima mne v jakem jazyku konkretne mam hledat na fcb takovy text jak jste napsal? Protoze zvolil jsem v nastavenich Anglictinu UK a zadal jsem do fcb vyhledavace Vami zdilene text People who work at Na volné nohe a nenaslo mi to nic.
Diky za odpoved

Odpovědět
Daniel Nytra
29.3.2016 at 23:10

Už to bohužel nefunguje 🙁

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *