Close

Poslední příspěvky

Chcete získávat nejnovější informace?

Thrive Leads – překlad do češtiny

AKTUALIZACE 2.5.2018: Nová verze češtiny s přeloženými frázemi! Je to tak. Vyhodnotil jsem plugin Thrive Leads jako ten nejlepší pro získávání emailových kontaktů. Stejně jako vn…
Více zde

Video reklama v roce 2018

Video reklama je v této době super. Facebook jde proti Google (youtube, adwords) a my můžeme všichni využít velice levné video reklamy. Jak to ale udělat, aby prodávala nebo dělal…
Více zde

E-shopy a EET (od 1.3.2017)

UPDATE 1.12.2016: SimpleShop.cz umí EET! UPDATE 1.3.2017: Pokud jste autory online produktů, spadáte pod 3. vlnu (1.3.2017) – KLIKNĚTE ZDE Jak jistě víte, díky panu Babišovi jsou m…
Více zde

Co ti lidi FURT chtějí?

Udělal jsem po roce další dotazník na svoji databázi kontaktů. Rozeslal jsem e-mail s žádostí a získal 638 odpovědí za cca 10dní. Ptal jsem se pouze na 4 základní otázky…
Více zde

MailerLite je super a ušetří prachy

Narazil jsem po delší době znovu na službu MailerLite a hodně se mi zalíbila. Kdysi byla nedodělaná a chybělo mi v ní spousta funkcí, ale dnes je to plnohodnotná emailová …
Více zde

Accelerated Mobile Pages (AMP)

Accelerated Mobile Pages jsou speciální stránky pro rychlé načítání statického obsahu v mobilních zařízeních podporované Googlem. Responzivní šablona je sice fajn, ale pro mobilní …
Více zde

Jak začít podnikat

Znám to a chápu to: Sám podnikám a navíc mám klienty, kteří se řadí mezí malé nebo střední podnikatele. Jak vlastně začít podnikat a vydržet nekonečný boj s vel…
Více zde

Start-up, který vznikl z naštvání

Byl jsem vážně naštvaný. Naštvaný na existující prodejní systémy. Já chci prostě jednoduše prodávat.. nic víc… Připomíná mi to zlatou horečku: Nejvíce na zlaté horečce vyd…
Více zde

SMS automaticky a s oslovením klienta

Dostal jsem zajímavý úkol od Michala Pechláta, kterého si velice vážím, a který je zároveň mým klientem téměř 2 roky. V jeho firmě Kominictví Pechlát nemají na klienty email…
Více zde
https certifikat

HTTPs a pruda s přechodem na něj

Přejít na https jsem chtěl už dávno. Pro velkého bratra (Google.com) je to jeden ze signálů pro SEO pozice… ale až díky push notifikacím jsem rozhodl. Chci push notifikace testovat na…
Více zde

Push notifikace pro marketing

Push notifikace (zprávy) jsou věc, se kterou jsem se setkal při vytváření aplikací pro mobil. Málo markeťáků ale ví, že to lze použít i v rámci webového prohlížeče. …
Více zde
rlsa

RLSA + Facebook = VSL

Remarketing asi všichni znáte: Médžik zobrazování bannerů a textových reklam všude po internetu jen lidem, kteří navštívili vaše stránky (a něco tam udělali). RLSA už …
Více zde

Digitální nomádství v Maroku

V Maroku je (skoro) všechno, co potřebuji k životu: Vysoké hory na trek, moře na surf a plavání, pláže na běhání, jídlo na oblizování, internet v mobilu chytnutelný kdek…
Více zde

14x Důležité prvky prodejní stránky

Vytvořil jsem jednoduchou infografiku, která rozebírá jednotlivé prvky prodejní stránky internetového kurzu. Pokud nejste e-shop (prvky eshopu jsem rozepsal v tomto článku), můžete te…
Více zde
seo

12+1 SEO nástroje ZDARMA

Spousta lidí vnímá SEO jako magii. Nesmysl. Stačí jen zjistit, co lidé opravdu chtějí …a dát jim to: Poradit nebo vyřešit jejich problém. Pokud budou návštěvníci stránek u&…
Více zde

Activecampaign (1.): Jak začít

Začínám dělat sérii manuálů o naprosto úžasném nástroji pro emailový marketing: Activecampaign. V tomto článku proberu založení účtu active campaign (14 dní zdarma) +…
Více zde

Facebook & Podnikání

Dnešní článek je o síle sociálních sítí. Facebook, Google+ a Twitter můžou pomáhat v podnikání každý den. Například tento blog si díky nim buduje každodenně data…
Více zde

…ten blog fakt vydělává!

Dneska bych rád všechny přesvědčil, že je blog důležitý pro jakýkoliv druh podnikání. Ať prodáváte vize firmám, nebo máte eshop na koberce, nebo víno z dovozu, kočky z ul…
Více zde
Marketingový mix

Marketingový mix

Používat klasický marketingový mix (4P) na internetu je už opravdu “passe”. Nelze napasovat jednu poučku na všechny druhy podnikání. Není to zdravé a hlavně straaaašně…
Více zde
Komunikační mix

Komunikační mix

Je nutné, abyste vyzkoušeli, otestovali a popřípadě využívali více kanálů komunikace se zákazníky. Reklama na internetu je pouze část marketingu. Zde vyjmenovávám nejdůležitěj…
Více zde

Facebook reklama = cílení jak sviňa

Miluju Facebook! Všichni na sebe všechno prozradí…  a komu to nejvíce pomůže (kromě zlodějům o dovolených)? Chytrým markeťákům a podnikatelům! V tomto článku naj…
Více zde

Cesta pravého muže (od ajťáka)

Tento článek je o mně. Je o změně, kterou jsem nedávno udělal. Byla to velká změna. Před pár lety slova jako “štěstí” , “vnitřní pocit” , “rovn…
Více zde
Košík

Affiliate marketing + armáda partnerů

V tomto článku si nejdříve popíšeme výhody a nevýhody affiliate pro prodej na internetu společně s fintami, pak je omáčka se seznamy dostupných affiliate programů + sítí a&n…
Více zde

12x Jak zvýšit návštěvnost stránek

Zde je 12 praktických věcí, které vám zvýší návštěvnost stránek. Určitě jste alespoň jednu z nich řešili v práci nebo na svém blogu. Doufám, že vám pomůžou ve vašem …
Více zde
Hybatel odkazu

Efektivní metoda SEO: Hybatel odkazů

Článek popisuje velmi efektivní SEO metodu, kterou zvládne s nulovými náklady opravdu každý. Přeložil jsem ji volně do češtiny: Hybatel odkazů. Stěhovák (z angl. “Mov…
Více zde
WordPress šablona zdarma

Jak ušetřit na emailovém marketingu

Emailový marketing je jeden z nejúčinnějších prodejních kanálů. Nechápu, proč na něj zapomíná spousta firem. Není tak sexy jako Facebook? Nebo není tak neznámý a zastřený…
Více zde
Facebook - Let's go!

Jak na remarketing u Facebooku

Remarketing je super věc. Stačí jít na stránku, kde je remarketingový script umístěný (od Googlu, Seznamu, Etargetu nebo Facebooku) a hned zafunguje. Probíhá IT médžik a světe …
Více zde
Heat mapa

Jak zvýšit jednoduše návštěvnost

UPDATE 30.8.2014: Google Authorship končí, takže tento článek už neplatí. Více o tom proč a jak ZDE. Dneska ukážu, jak velmi jednoduchým způsobem zvýšit proklikovost příspě…
Více zde

Infografika: Strategie Inbound Marketingu

Protože byl minulý článek až moc podrobný, rozhodl jsem se ho zkrátit do infografiky. Vysvětlení je pod obrázkem 🙂 Jak to funguje? Vytvářejte kvalitní obsah Obsah nejsou jen texty. Jso…
Více zde
Certifikát: Inbound marketing

Marketing bez peněz: Inbound Marketing!

Inbound marketing je činnost, kdy necpete peníze do reklamy. Vytváříte a šíříte užitečný nebo zajímavý obsah skrz marketingové kanály. Neutrácíte tak žádné peníze, pouze sv…
Více zde
Email marketing na blogu

Jak na email marketing z blogu

Dneska budeme řešit, jak inteligentně a efektivně komunikovat s klientem na blogu. Proč je vůbec dobré mít blog řeším v článku: O obchodníkovi, co neremcá a furt mak…
Více zde
Lean Canvas

Jak začít webový projekt

V minulém článku jsem psal o Podnikatelském modelu a jeho schématu. Výhody jsou jasné: Oproti podnikatelskému plánu si ho můžete předělávat podle vývoje firmy a opravdu j…
Více zde
Schéma podnikatelského modelu

Zdarma: Schéma podnikatelského modelu

Doporučuje se na začátek podnikání udělat podnikatelský plán. To je ale mnohostránkový dokument. Vždyť je to neefektivní na začátku podnikání něco takového připravovat. Jak říká…
Více zde
Košík

Košík na objednávku

Většina eshopů z těch 35tis. nemá správně to nejdůležitější: košík a objednávku. V tomto článku napíši věci, přes které nejede vlak. Když se podle nich nebudete d…
Více zde

Obchodník, co furt maká a neremcá

Kdo by ho ve svém businessu nechtěl? Obchodníka, který neremcá a pracuje 24hodin denně. Nemá manželku, kamarády, hospodu ani počítačové hry. Vždycky se s ním jeho klienti mů…
Více zde
Chci eshop

Eshop: Testováno na lidech

V ČR je v této chvíli přes 35.000 eshopů. Příští rok to možná bude 40.000! Konkurence je velká, učte se vylepšovat ten váš. Ze studie o eshopech se toho dá například hod…
Více zde
Návrh rozmístění úvodní stránky

Rozmístění prvků v eshopu

Dnes bych rád nakousl uspořádání prvků na stránkách eshopu. Stránka po stránce. Popíši vše na eshopu s kávou. Proč zrovna eshop s kávou? U něj je nutné prodávat…
Více zde

Facebook komentáře na jednom místě

Dneska jsem se dozvěděl, že se sice používají facebookové komentáře ale nikdo nezná moderování komentářů na facebooku z jednoho místa. Musíte mít vše správně nastavené, pro…
Více zde
SEO, vyhledávače a obsah

Obsah je všechno, obsah je bůh!

Díky opatřením Google (Pinguin) a jiných vyhledávačů se úspěšně bojuje se spamovými roboty. Je to stopka pro “SEO odborníky” šířící spam po webu formou zpětn…
Více zde

Facebook Messenger Bot: Open-rate 80% a CTR více než 50%

UPDATE 4.8.: Přidal jsem další nástroj, který umí více věcí s Facebookem: Facebook Auto Reply


Jak by se vám líbilo mít databázi vašich potencionálních klientů, kteří mají open-rate 80%click-rate 50-60%? Líbilo? Mě moc… tento článek odkryje možnosti nové komunikace v podobě “Facebook Messenger Bot” (jednoduše robot v messengeru) a aplikací, které vám s tím pomůžou. Jde o napojení na firemní messenger u konkrétní facebookové firemní stránky.

Další výhoda? Lidé kvůli přihlášení nemusí nikam psát svůj e-mail.. prostě se přihlásí a máte na ně kontakt. Pro mě jako markeťáka super 🙂

…pro nedočkavé: Pokud napíšete jakýkoliv komentář pod příspěvek ZDE (automatická odpověď) spustí se krátký mini-kurz, co všechno takový Facebook Messenger Robot umí.

Facebook a (ro)bot

Roboti (zkráceně boti) jsou všude po internetu. Prolízají webové stránky, automatizují komunikaci v e-mailovém marketingu, obchodují na forexu nebo i pomáhají hackerům. V našem případě je super, že Facebook roboty miluje a podporuje.

Jaký to má důsledek pro vás, jako podnikatele a markeťáky? Můžete využít Facebook Messenger jako nový zdroj potencionálních klientů: Zvýšení návštěvnosti projektů, vytvářením reklamních sestav postavených na Facebook Messengeru a prodeje přímo skrz Messenger… prostě super!

Možnosti a ukázky

Zde vypisuji hlavní body, které by vás mohli inspirovat v zapojení tohoto nového zdroje do vašeho podnikání. Bližší napojení na Facebook Messenger otevírá neuvěřitelné možnosti komunikace a prodeje:

  • Rozesílání hromadné zprávy o zajímavém článku (můžete poslat kdykoliv, ale nesmí obsahovat reklamu nebo propagaci)
  • Rozeslání prodejní nebo propagační akce (pouze lidem, kteří byli aktivní v posledních 24 hodin)
  • Sbírání publika do Facebook Messengeru z webových stránek (vyskakovací okno viz. můj nový projekt DreamROI.cz)
  • Sbírání publika do Facebook Messengeru z reklamních sestav Facebooku.
  • Vytváření složitějších automatizací na základě “tagů” a rozhodovacích tlačítek, pozdržení apod. Zde je ukázka obdoby “autoresponderu”:
  • Automaticky odpovídat v komentářích a získávát publika i pod vašimi firemními příspěvky
  • Vytváření vlastních landing page s magnetem

Nástroje, které vám pomůžou

Máte vlastně jen 2 možnosti, pokud chcete Facebook Messenger Bot využít naplno: Naprogramovat si to nebo využít apliakci. Naprogramování nebudu řešit jen odkážu na dokumentaci. Pro mě je zajímavější využít aplikaci, která funguje (je otestovaná), je levná a drží krok s vychytávkami.

Rapid Messenger Bot ($29)

Tento plugin do WordPressu je zajímavý svou cenou. Za pouhých 29 dolarů získáte jednoduchý nástroj, který funguje dobře. Vytvoříte si jednoduše aplikaci pod Facebookem a tu napojíte na nainstalovaný plugin.

Nevýhody: Neumí reagovat na komentáře u příspěvků nebo se napojit na Skupiny, kde jste správci.

Více najdete ZDE

ManyChat (free nebo placený)

Nakonec jsem stejně začal používat tento nástroj. Nejdříve zdarma, potom za 10 dolarů a za chvíli překonám hodnotu 500 kontaktů a bude to ještě dražší. Proč za něj platím? Hlavně proto, že přináší stále nové věci. Nedávno udělali i napojení na komentáře u vašeho příspěvku: Super!

Nevýhody: Neumí reagovat na komentáře lajkováním komentáře a případnou odpovědí.

Nástroj můžete začít používat zdarma ZDE

Facebook Auto Reply

Našel jsem poslední nástroj, který se vám určitě bude líbit. Nejde ani tak o velkého kecálka s všemožným nastavením, ale má velice zajímavé funkce, které ostatní programy nemají:

  • Automatická reakce na komentář (LIKE, odpověď)
  • Automatická zpráva do Facebook Messengeru (stejně jako ManyChat, ale velice jednoduše)
  • Odeslání zprávy na všechny fanoušky stránky
  • Jednorázová cena
  • Můžete automatickou odpověď udělat na všechny vaše příspěvky nebo pouze na některé
  • Můžete filtrovat i podle odpovědí (klíčových slov)
  • Nastavujete si vlastní aplikaci na FB (ManyChat to má přes jeho aplikaci)

V kombinaci s ManyChat jde o velice silný nástroj. Více najdete ZDE

ManyChat a napojení na web

Máte spoustu možností, jak napojit váš web na ManyChat:

  • Vyskakovací okno
  • Rolovací okno
  • Proužek nahoře
  • Widget (box)
  • Odkaz nebo tlačítko
  • Landing page
  • Odkaz poslaný kamkoliv

Stačí vložit kód na webové stránky a říct, kde a z jakých podmínek chcete, aby se ManyChat nabízel. Pak jen stačí uživateli, aby se proklikl a je ve vaší automatizaci.

ManyChat a automatizace

Na speciální landing page, kterou jsem vytvořil, si můžete vyzkoušet, co všechno takový ManyChat a Facebook Messenger Robot umí. KLIKNĚTE ZDE

ManyChat a Facebook reklama

Jistě už vás napadá, jak využít Facebook reklamu a ManyChat: Získání leadu (kontaktu skrz facebook messenger) díky vašemu magnetu. Magnetem může být sleva na vaše produkty, ebook, kurz zdarma apod. Omezení se meze nekladou a můžete do 24hodin od poslední aktivity uživatele posílat jakékoliv reklamní sdělení… samozřejmě to nepřehánějte a spíše pomáhejte a až potom prodávejte 🙂

Další vychytávka s komentáři

Co mě na ManyChat baví je, že se snaží dělat nové a nové věci. Teď naposledy jde o automatickou odpověď do messengeru člověku, když cokoliv napíšete pod příspěvek. Můžete si to vyzkoušet tady: Stačí cokoliv napsat pod příspěvek a dále se podívejte na interaktivní minikurz, který jsem si pro vás připravil: KLIKNĚTE ZDE

Závěr

Jak se vám líbí nová možnost získávat leady? Myslím si, že těch 10 dolarů měsíčně za ManyChat se rozhodně vyplatí.. ale nechám to na vás 🙂

Napište mi dolů do komantářů, co si o tom myslíte.. dříve, než to někdo zakáže 🙂

16 Comments on “Facebook Messenger Bot: Open-rate 80% a CTR více než 50%

Jan Liška
25.7.2017 at 22:05

Díky za super článek a nové podněty – opět jste nezklamal 😉

Odpovědět
Daniel Nytra
28.7.2017 at 10:24

Díky Honzo, velice si toho vážím. Daniel

Pavel
25.7.2017 at 22:55

Super článek! Díky 🙂
Jsi jednička 🙂

Odpovědět
Daniel Nytra
28.7.2017 at 10:23

Díky Pavle 🙂

Martin
25.7.2017 at 23:05

Zajímavé!

Odpovědět
Daniel Nytra
28.7.2017 at 10:23

Díky Matine 🙂

Dan
26.7.2017 at 11:44

Díky za článek. Takže ja nejdřív musím ty lidi nachytat? Fanouškům to nejde rovnou poslat?

Odpovědět
Daniel Nytra
28.7.2017 at 10:23

Ne, nejde. Ale stačí je něčím zaujmout, aby psali komentáře (soutěž, ANO/NE apod.) a pak nastavit ManyChat na tuto automatizaci. Díky tomu, že budou psát komentáře bude Facebook vnímat příspěvek jako virální a popostrčí ho více lidem…

Honza
28.7.2017 at 7:43

Dane, díky z skvělý článek a Vaši neúnavnou práci – kde berete energii ☺ ?
Zkoušel jsem registrovat ManyChat, ale ani v jednom z prohlížečů, co mám nevidím korektně nastavení v průvodci. Tak jsem to zatím nechal. Nevíte, jak to obejít? Chci definovat správu pouze určitých stránek.
Viz screen shot: https://www.flickr.com/gp/flashmxfreak/1RGWNL

Odpovědět
Daniel Nytra
28.7.2017 at 10:22

To bohužel nevím 🙁 Mě to fungovalo naprosto rychle a samo… Zkuste jim napsat, mají neuvěřitelně rychlou podporu.

Jan Rybařík
25.9.2017 at 15:24

Díky za inspiraci. Jen co dokončím jednoho formless robota, vyzkouším naprogramovat nějakého Fíbíčkového:)

Odpovědět
Daniel Nytra
23.10.2017 at 23:54

Super 🙂 Dejte pak vědět…

Filip Bartoš
24.10.2017 at 21:55

Věc pořád v plenkách, ale zaujala mne 🙂

Odpovědět
Daniel Nytra
8.11.2017 at 21:15

Ano, je to tak… díky za komentář 🙂 Daniel

Richard
16.2.2018 at 22:51

Rád bych se zeptal. Chtěl bych využít robota následovně.
Mám svůj firemní FCB profil, kterým spravuji FCB skupinu. Leady přijdou na firemní profil a jako první odměnou bude navedení na skupinu. Pomůže mně k tomu BOT, když nemám žádnou web stránku?

Odpovědět
Daniel Nytra
1.3.2018 at 10:09

Vůbec netuším 🙁 Zkuste více zjistit i o dalších nástrojích…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *