Close

Co dělat, aby člověk na internetu neuspěl?

U některých stránek se mi zdá, že schválně odpuzují návštěvníky a nejraději by se jich zbavili. Tady je pár rad, jak toho dosáhnout:

  1. Hoňte návštěvnost na eshopu a nic víc. Vykašlete se na zisky, protože čím větší návštěvnost máte, tím jste větší frajer(-ka).
  2. Košík v eshopu udělejte s povinnou registrací a pokud možno na konci procesu přidejte cenu za platbu kartou nebo povinné pojištění. Tím víc vyděláte.
  3. Snažte se co nejvíc vyměňovat nebo nakupovat odkazy v patičce.
    – více v článku: Obsah je všechno, obsah je bůh.
  4. Nechte váš firemní blog psát sekretářku, ale hlavně ať tam něco dá každý den.
  5. Nakupujte emaily na nejrůznějších fórech. Čím více emailů, tím se o vás dozví více lidí. Jestli někdo žaloval na ÚOOÚ, tak je to pěkný hajzl. Remcálisti budou furt, tak co?
  6. Nechte stránky na pokoji a zbytečně do nich nešťourejte. Když fungovaly 5 let, budou fungovat i dál.
  7. Jestli začínáte podnikat, nechte si stránky udělat u známého od kamaráda. Sice nemá moc času, ale slíbil, že to fakt už za týden bude a hlavně je nejlevnější.
  8. Sežeňte si nějakého levného SEO mága, ať vás moc nestojí a navrhne co se stránkami máme vlastně dělat. Určitě ho najdete na Webthu.
  9. Založte si eshop na produkty o kterých jste slyšeli, že fakt frčí a ten majitel eshopu si za 2 měsíce pořídil Meďoura! Uaaau!
  10. Prodáváte boty? Zaplaťte si PPC kampaň na nejvíce hledané klíčové slovo “boty” nebo “obuv” a perte to tam, co to snese.
  11. Forecast a cashflow jen zdržují od businessu. Uděláte to zpětně na konci roku, když je o Vánocích klid.
    – více v článku: Forecast, cashflow a další nudné věci
  12. Aby člověk vydělal více peněz, musí více makat. Jinak to nejde. Kdo to dělá jinak, tak musí zákonitě krást.
  13. Opakujte klíčové slovo cca 15-20x na stránce a aby to nevypadalo blbě, tak je napište malým písmem v barvě pozadí. A je to!
  14. Existuje takový prográmek, který dává automaticky pravidelně vaše produkty na facebookovou zeď. Nemusíte se o facebook vůbec starat. Super!
  15. Chcete oslovit blogery v oboru? Vytvořte jeden email a rozešlete ho všem najednou. Nejlépe ve skryté kopii, ale není to pravidlo. Většinou jsou tak blbí, že to nepochopí.
  16. A poslední věc: Nechoďte na semináře, nepouštějte si webináře nebo nedejbože si koupíte nějakou tlustou knížku o marketingu. A ohledně těch keců od lidí, kteří se chtějí s vámi podělit o zkušenosti? Jen vás chtějí vyždímat, zmuchlat a zahodit.

Všechny doporučení postupně rozvedu v jednotlivých článcích a přidám zde odkazy. Doufám, že rady berete smrtelně vážně 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *