Zobrazení růstu ceny za reklamu

Roste cena reklamy na Facebooku?

Záludná otázka, o které slýcháme skoro pořád. Ale roste skutečně cena reklamy na Facebooku, nebo se jedná pouze o nepodložené domněnky a věčné stěžovatele?Co je to aukce reklam, a jak fungujePomocí aukce reklam Facebook určuje, kterou reklamu má kdy komu zobrazit. Snaží se o to, aby se hodnota reklamy maximalizovala jak pro uživatele tak pro … Více zde

Carousel

12 kreativ, které vám zvednou prodeje na Facebooku

Facebook je obrovská reklamní platforma, kterou k inzerci svých produktů využívají firmy po celém světě. Díky tomu zde vzniká velmi konkurenční prostředí. A když k tomu ještě připočtete fakt, že běžný uživatel Facebooku zde tráví čas prokrastinací a nicneděláním, tak vám vyjde, že pro úspěšnost vaší reklamy je nutné se odlišit. Reklamu vám dnes nakliká … Více zde

Úvodní stránka Meta Business manageru

Co dělat, když mi Facebook zablokoval účet pro reklamu?

Pokud jste si rozklikli tento článek, pravděpodobně vám Facebook zablokoval reklamní účet, osobní účet pro reklamu nebo dokonce celý Business manager. Díky přísným pravidlům společnosti Meta se to může stát komukoliv z nás, kdo využíváme Facebook reklamu pro vlastní firmu nebo spravujeme reklamu klientům. Zachovejte tedy chladnou hlavu, protože nic není ztraceno. V následujícím článku … Více zde

Facebook pixel

Facebook Pixel stručně a srozumitelně

Je nedílnou součástí inzerce na Facebooku. Jakmile máte správně nastavený FB Pixel, máte přehled o všem, co uživatelé dělají na vašich stránkách. Když je nastavený špatně, nebudete znát ani výsledky vašich kampaní na Facebooku. Pokud chcete na Facebooku inzerovat, je Pixel a jeho správné nastavení nutností. Co vlastně je Facebook Pixel Facebook Pixel je měřící … Více zde

nahledova fotka GetResponse v GetResponse - Velký průvodce

GetResponse – Velký průvodce

GetResponse je all-in-one nástroj, který vás překvapí svými možnostmi. Lze zde vytvářet webové notifikace, automatizace, autorespondery, rozesílat e-maily a mnohem víc.  I přestože působí jako nástroj pro experty, tak práce s ním je velmi jednoduchá a dá se v něm rychle zorientovat. Je zde navíc plán zdarma, který vám umožní si GetResponse vyzkoušet a rozhodnout … Více zde

Smartemailing

SmartEmailing – Velký průvodce

SmartEmailing je jeden z nejpopulárnějších českých e-mailingových nástrojů. Dá se v něm vytvářet landing page, formuláře a dotazníky. Také můžete tvořit základní automatizace a rozesílat e-maily. Bohužel má neadekvátní cenu ve srovnání s konkurencí. Plusy a mínusy Plusy v češtině rozesílka SMS možnost objednat si vlastní šablonu podpora reaguje rychle webtracking (umožňuje sledovat pohyb lidí … Více zde

activecampaign nahled

ActiveCampaign – Velký průvodce

ActiveCampaign je komplexní nástroj, který je určen primárně pro experty. Je tu nepřeberné množství funkcí a možnost propojení s jinými nástroji. Je zde tolik možností, že je snad jednodušší vyjmenovat, co nástroj neumí. Tím by pro nás mohlo být snad jen skloňování. Nástroj je primárně určen pro lidi, kteří jsou ochotni se učit a objevovat … Více zde

uvodni stranka mailerlite

MailerLite – Velký průvodce

MailerLite je levný e-mailový nástroj s propracovanou verzí zdarma, která vám poskytne všechny nezbytné základní funkce. Můžete v této free verzi rozesílat e-maily, tvořit landing pages, vytvářet web, pop-up okna a formuláře nebo také automatické sekvence. Práce s nástrojem je velmi jednoduchá a přehledná. Nevýhodou může být, že je nástroj kompletně v angličtině. Plusy a … Více zde

Úvodní stránka online nástroje Ecomail

Ecomail – Velký průvodce

Ecomail je český nástroj, který primárně slouží k odesílání e-mailů. Zvládne však odesílat také smsky a tvořit follow-up Facebook kampaně. Můžete si zde také vytvořit automatizaci rozesílání e-mailů. Velkou výhodou je kreditový tarif, který přizpůsobuje nástroj i pro nepravidelné rozesílače. Velkou výhodou je velice nízká cena. Plusy a mínusy Plusy čeština návody i tutoriály v … Více zde

Mailchimp

MailChimp – Velký průvodce

MailChimp je on-line nástroj, ve kterém lze daleko více než pouze rozesílat e-maily. Můžete tvořit jednoduché webové stránky, základní dotazníky a v placené verzi dokonce remarketingové Google a Facebook kampaně na vaše publikum. Nástroj je velmi přehledný a jednoduchý, největší nevýhodou pro někoho může být, že je pouze v angličtině. Pokud do něho chcete nahlédnout, … Více zde