14x Důležité prvky prodejní stránky

Daniel Nytra

Vytvořil jsem jednoduchou infografiku, která rozebírá jednotlivé prvky prodejní stránky internetového kurzu. Pokud nejste e-shop (prvky eshopu jsem rozepsal v tomto článku), můžete tento popis využít k sestavení prodejní stránky na vaše produkty a služby. Mě funguje 🙂

prodejni stranka cover v 14x Důležité prvky prodejní stránky

Jen bych rád na začátku zdůraznil nutnost pochopit návštěvníky stránek (vytvořit persony) a nastavit remarketing (Google Adwords, Facebook a Sklik). Pokud to nemáte nastavené, můžete se to naučit právě v mém kurzu 🙂

Prvky prodejní stránky internetového kurzu

 

6 komentářů u „14x Důležité prvky prodejní stránky“

  1. Díky za infografiku. Potěšila. Jak jsi spokojený z SUMOME? Používáš free verzi nebo placenou? Mohl by jsi na tento on-line software napsat recenzi? Díky .

    Odpovědět
    • Ahoj Stando, SUMOME jsem používal ve free verzi, ale začalo mi vadit zpomalení načítání stránky…takže pro sdílení používám „Digg Digg Alternative“ a jako heatmapu programuji nový plugin, který bude také zdarma 🙂

      Recenzi tedy napíšu raději na ten svůj 🙂

      Odpovědět

Napsat komentář