Close

14x Důležité prvky prodejní stránky

Vytvořil jsem jednoduchou infografiku, která rozebírá jednotlivé prvky prodejní stránky internetového kurzu. Pokud nejste e-shop (prvky eshopu jsem rozepsal v tomto článku), můžete tento popis využít k sestavení prodejní stránky na vaše produkty a služby. Mě funguje 🙂

Jen bych rád na začátku zdůraznil nutnost pochopit návštěvníky stránek (vytvořit persony) a nastavit remarketing (Google Adwords, Facebook a Sklik). Pokud to nemáte nastavené, můžete se to naučit právě v mém kurzu 🙂

Prvky prodejní stránky internetového kurzu

 

6 Comments on “14x Důležité prvky prodejní stránky

Honza
17.5.2015 at 21:19

Děkuji – jasné a stručné.

Odpovědět
Daniel Nytra
18.5.2015 at 15:47

Děkuji 🙂 Proto jsem to vlastně takto připravil.

Labdo.cz
9.6.2015 at 14:30

Chci se zeptat. Jaký prosím používáš plugin na exit popup? Díky moc za odpověď.

Odpovědět
Daniel Nytra
9.6.2015 at 14:49

Doporučuji použít Thrive Leads a pro squeeze page: Thrive Landing pages:
– Thrive Leads: https://www.danielnytra.cz/thriveleads (59 dolarů)
– Thrive Landing page: https://www.danielnytra.cz//thrivelandingpage (59 dolarů)

… hlavní výhoda je v A/B testování různých druhů sběru dat (Exit popup okno vs. Slide-In vs. Content apod.) + neplatí se pravidelně, ale jednorázově.

Standa
10.9.2015 at 7:00

Díky za infografiku. Potěšila. Jak jsi spokojený z SUMOME? Používáš free verzi nebo placenou? Mohl by jsi na tento on-line software napsat recenzi? Díky .

Odpovědět
Daniel Nytra
12.9.2015 at 22:14

Ahoj Stando, SUMOME jsem používal ve free verzi, ale začalo mi vadit zpomalení načítání stránky…takže pro sdílení používám “Digg Digg Alternative” a jako heatmapu programuji nový plugin, který bude také zdarma 🙂

Recenzi tedy napíšu raději na ten svůj 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *