Close

Poslední příspěvky

Chcete získávat nejnovější informace?

Thrive Leads – překlad do češtiny

AKTUALIZACE 2.5.2018: Nová verze češtiny s přeloženými frázemi! Je to tak. Vyhodnotil jsem plugin Thrive Leads jako ten nejlepší pro získávání emailových kontaktů. Stejně jako vn…
Více zde

Video reklama v roce 2018

Video reklama je v této době super. Facebook jde proti Google (youtube, adwords) a my můžeme všichni využít velice levné video reklamy. Jak to ale udělat, aby prodávala nebo dělal…
Více zde

E-shopy a EET (od 1.3.2017)

UPDATE 1.12.2016: SimpleShop.cz umí EET! UPDATE 1.3.2017: Pokud jste autory online produktů, spadáte pod 3. vlnu (1.3.2017) – KLIKNĚTE ZDE Jak jistě víte, díky panu Babišovi jsou m…
Více zde

Co ti lidi FURT chtějí?

Udělal jsem po roce další dotazník na svoji databázi kontaktů. Rozeslal jsem e-mail s žádostí a získal 638 odpovědí za cca 10dní. Ptal jsem se pouze na 4 základní otázky…
Více zde

MailerLite je super a ušetří prachy

Narazil jsem po delší době znovu na službu MailerLite a hodně se mi zalíbila. Kdysi byla nedodělaná a chybělo mi v ní spousta funkcí, ale dnes je to plnohodnotná emailová …
Více zde

Accelerated Mobile Pages (AMP)

Accelerated Mobile Pages jsou speciální stránky pro rychlé načítání statického obsahu v mobilních zařízeních podporované Googlem. Responzivní šablona je sice fajn, ale pro mobilní …
Více zde

Jak začít podnikat

Znám to a chápu to: Sám podnikám a navíc mám klienty, kteří se řadí mezí malé nebo střední podnikatele. Jak vlastně začít podnikat a vydržet nekonečný boj s vel…
Více zde

Start-up, který vznikl z naštvání

Byl jsem vážně naštvaný. Naštvaný na existující prodejní systémy. Já chci prostě jednoduše prodávat.. nic víc… Připomíná mi to zlatou horečku: Nejvíce na zlaté horečce vyd…
Více zde

SMS automaticky a s oslovením klienta

Dostal jsem zajímavý úkol od Michala Pechláta, kterého si velice vážím, a který je zároveň mým klientem téměř 2 roky. V jeho firmě Kominictví Pechlát nemají na klienty email…
Více zde
https certifikat

HTTPs a pruda s přechodem na něj

Přejít na https jsem chtěl už dávno. Pro velkého bratra (Google.com) je to jeden ze signálů pro SEO pozice… ale až díky push notifikacím jsem rozhodl. Chci push notifikace testovat na…
Více zde

Push notifikace pro marketing

Push notifikace (zprávy) jsou věc, se kterou jsem se setkal při vytváření aplikací pro mobil. Málo markeťáků ale ví, že to lze použít i v rámci webového prohlížeče. …
Více zde
rlsa

RLSA + Facebook = VSL

Remarketing asi všichni znáte: Médžik zobrazování bannerů a textových reklam všude po internetu jen lidem, kteří navštívili vaše stránky (a něco tam udělali). RLSA už …
Více zde

Digitální nomádství v Maroku

V Maroku je (skoro) všechno, co potřebuji k životu: Vysoké hory na trek, moře na surf a plavání, pláže na běhání, jídlo na oblizování, internet v mobilu chytnutelný kdek…
Více zde

14x Důležité prvky prodejní stránky

Vytvořil jsem jednoduchou infografiku, která rozebírá jednotlivé prvky prodejní stránky internetového kurzu. Pokud nejste e-shop (prvky eshopu jsem rozepsal v tomto článku), můžete te…
Více zde
seo

12+1 SEO nástroje ZDARMA

Spousta lidí vnímá SEO jako magii. Nesmysl. Stačí jen zjistit, co lidé opravdu chtějí …a dát jim to: Poradit nebo vyřešit jejich problém. Pokud budou návštěvníci stránek u&…
Více zde

Activecampaign (1.): Jak začít

Začínám dělat sérii manuálů o naprosto úžasném nástroji pro emailový marketing: Activecampaign. V tomto článku proberu založení účtu active campaign (14 dní zdarma) +…
Více zde

Facebook & Podnikání

Dnešní článek je o síle sociálních sítí. Facebook, Google+ a Twitter můžou pomáhat v podnikání každý den. Například tento blog si díky nim buduje každodenně data…
Více zde

…ten blog fakt vydělává!

Dneska bych rád všechny přesvědčil, že je blog důležitý pro jakýkoliv druh podnikání. Ať prodáváte vize firmám, nebo máte eshop na koberce, nebo víno z dovozu, kočky z ul…
Více zde
Marketingový mix

Marketingový mix

Používat klasický marketingový mix (4P) na internetu je už opravdu “passe”. Nelze napasovat jednu poučku na všechny druhy podnikání. Není to zdravé a hlavně straaaašně…
Více zde
Komunikační mix

Komunikační mix

Je nutné, abyste vyzkoušeli, otestovali a popřípadě využívali více kanálů komunikace se zákazníky. Reklama na internetu je pouze část marketingu. Zde vyjmenovávám nejdůležitěj…
Více zde

Facebook reklama = cílení jak sviňa

Miluju Facebook! Všichni na sebe všechno prozradí…  a komu to nejvíce pomůže (kromě zlodějům o dovolených)? Chytrým markeťákům a podnikatelům! V tomto článku naj…
Více zde

Cesta pravého muže (od ajťáka)

Tento článek je o mně. Je o změně, kterou jsem nedávno udělal. Byla to velká změna. Před pár lety slova jako “štěstí” , “vnitřní pocit” , “rovn…
Více zde
Košík

Affiliate marketing + armáda partnerů

V tomto článku si nejdříve popíšeme výhody a nevýhody affiliate pro prodej na internetu společně s fintami, pak je omáčka se seznamy dostupných affiliate programů + sítí a&n…
Více zde

12x Jak zvýšit návštěvnost stránek

Zde je 12 praktických věcí, které vám zvýší návštěvnost stránek. Určitě jste alespoň jednu z nich řešili v práci nebo na svém blogu. Doufám, že vám pomůžou ve vašem …
Více zde
Hybatel odkazu

Efektivní metoda SEO: Hybatel odkazů

Článek popisuje velmi efektivní SEO metodu, kterou zvládne s nulovými náklady opravdu každý. Přeložil jsem ji volně do češtiny: Hybatel odkazů. Stěhovák (z angl. “Mov…
Více zde
WordPress šablona zdarma

Jak ušetřit na emailovém marketingu

Emailový marketing je jeden z nejúčinnějších prodejních kanálů. Nechápu, proč na něj zapomíná spousta firem. Není tak sexy jako Facebook? Nebo není tak neznámý a zastřený…
Více zde
Facebook - Let's go!

Jak na remarketing u Facebooku

Remarketing je super věc. Stačí jít na stránku, kde je remarketingový script umístěný (od Googlu, Seznamu, Etargetu nebo Facebooku) a hned zafunguje. Probíhá IT médžik a světe …
Více zde
Heat mapa

Jak zvýšit jednoduše návštěvnost

UPDATE 30.8.2014: Google Authorship končí, takže tento článek už neplatí. Více o tom proč a jak ZDE. Dneska ukážu, jak velmi jednoduchým způsobem zvýšit proklikovost příspě…
Více zde

Infografika: Strategie Inbound Marketingu

Protože byl minulý článek až moc podrobný, rozhodl jsem se ho zkrátit do infografiky. Vysvětlení je pod obrázkem 🙂 Jak to funguje? Vytvářejte kvalitní obsah Obsah nejsou jen texty. Jso…
Více zde
Certifikát: Inbound marketing

Marketing bez peněz: Inbound Marketing!

Inbound marketing je činnost, kdy necpete peníze do reklamy. Vytváříte a šíříte užitečný nebo zajímavý obsah skrz marketingové kanály. Neutrácíte tak žádné peníze, pouze sv…
Více zde
Email marketing na blogu

Jak na email marketing z blogu

Dneska budeme řešit, jak inteligentně a efektivně komunikovat s klientem na blogu. Proč je vůbec dobré mít blog řeším v článku: O obchodníkovi, co neremcá a furt mak…
Více zde
Lean Canvas

Jak začít webový projekt

V minulém článku jsem psal o Podnikatelském modelu a jeho schématu. Výhody jsou jasné: Oproti podnikatelskému plánu si ho můžete předělávat podle vývoje firmy a opravdu j…
Více zde
Schéma podnikatelského modelu

Zdarma: Schéma podnikatelského modelu

Doporučuje se na začátek podnikání udělat podnikatelský plán. To je ale mnohostránkový dokument. Vždyť je to neefektivní na začátku podnikání něco takového připravovat. Jak říká…
Více zde
Košík

Košík na objednávku

Většina eshopů z těch 35tis. nemá správně to nejdůležitější: košík a objednávku. V tomto článku napíši věci, přes které nejede vlak. Když se podle nich nebudete d…
Více zde

Obchodník, co furt maká a neremcá

Kdo by ho ve svém businessu nechtěl? Obchodníka, který neremcá a pracuje 24hodin denně. Nemá manželku, kamarády, hospodu ani počítačové hry. Vždycky se s ním jeho klienti mů…
Více zde
Chci eshop

Eshop: Testováno na lidech

V ČR je v této chvíli přes 35.000 eshopů. Příští rok to možná bude 40.000! Konkurence je velká, učte se vylepšovat ten váš. Ze studie o eshopech se toho dá například hod…
Více zde
Návrh rozmístění úvodní stránky

Rozmístění prvků v eshopu

Dnes bych rád nakousl uspořádání prvků na stránkách eshopu. Stránka po stránce. Popíši vše na eshopu s kávou. Proč zrovna eshop s kávou? U něj je nutné prodávat…
Více zde

Facebook komentáře na jednom místě

Dneska jsem se dozvěděl, že se sice používají facebookové komentáře ale nikdo nezná moderování komentářů na facebooku z jednoho místa. Musíte mít vše správně nastavené, pro…
Více zde
SEO, vyhledávače a obsah

Obsah je všechno, obsah je bůh!

Díky opatřením Google (Pinguin) a jiných vyhledávačů se úspěšně bojuje se spamovými roboty. Je to stopka pro “SEO odborníky” šířící spam po webu formou zpětn…
Více zde

11+3 Bombastické pluginy pro WooCommerce

V tomto článku uvedu 14 nejoblíbenějších pluginů a vychytávek, které využívám při vytváření e-shopu na platformě WordPress. Většina z nich je zdarma a v praxi je mám vyzkoušené na e-shopu mojí klienty se skandinávským nábytkem. Ostatní pluginy pro WordPress najdete na stránce 22+1 nejlepší pluginy pro WordPress.

Jako bonus pro vás mám vychytávky, které pomáhají zjednodušit nákupní proces a zpřehledňují váš web.

1. Woo IC and DIC (ZDARMA)

Přidáte velice jednoduše do vašeho formuláře možnost zadat IČ a DIČ. Nezapomeňte to ale zaškrtnout v nastavení: WooCommerce -> Nastavení -> Pokladna -> Nastavení pokladny a je to úplně dole.

Stáhnout ZDE

2. WooCommerce Coupon Generator (ZDARMA)

Rychlé generování kupónů. Nám se hodí při soutěžích. Stačí zadat počet a podmínky generování a během chvilky jich můžete mít tisíce. Jak vidíte, má to všechna-možná nastavení a je v češtině:

Stáhnout ZDE

3. WooCommerce Multilingual ($29/rok)

Klasické WPML, které je svými funkcemi perfektní. Velká výhoda je kompatibilita s dalšími pluginami nebo šablonami. Samozřejmostí je změna měny kdekoliv na stránkách (produkt, kategorie produktu, pokladna apod.). Práce s ním je jednoduchá a za ty peníze rozhodně stojí.

Stáhnout ZDE

4. WooCommerce ThePay (900,- Kč)

Bezproblémová platba kreditní kartou nebo zrychleným převodem. Web Platiti.cz nabízí i jiné druhy platebních bran, jako např. GoPay apod. Co se týká EET, tak to si jednoduše nastavíte přímo v administraci ThePay. Máte sice možnost to udělat i ve WordPressu, ale takhle je to podle mě ideální 🙂

Stáhnout ZDE

5. WooCommerce Stock Manager (ZDARMA)

Přehledný výpis vašich produktů a skladu na jedné stránce. Velice příjemné pro jednoduché řízení skladu:

Fajn věc je export a import produktů, který se může hodit.

Stáhnout ZDE

6. Woocommerce XML Feeds ($19)

Pokud chcete speciální XML feed a nevyužijete plugin “České služby” (viz. další plugin), doporučuji tento. Dokáže z produktů Woocommerce udělat jakoukoliv verzi velice jednoduše. Zvládá varianty i přidání speciálních tagů z jiných pluginů (brands apod.). Fakt doporučuji. Nastavení Google Nákupů pak vypadá takto:

Koupit ZDE

7. České služby (ZDARMA)

Super služba, která je stále ve vývoji. Já v ní používám:

  • přidané EAN kódy k produktům
  • nastavení kategorií pro Heureku, Zbozi.cz a Google Nákupy
  • XML feed pro Heureku, Zbozi.cz a Google Nákupy (včetně již zmiňovaného EAN kódu)
  • Ověřeno zákazníky a měření konverzí od Heureky
  • Měření konverzí od Zbozi.cz

Samozřejmě má i ostatní věci, ale já je raději dělám přes Google Tag Manager.

Já jsem využil plugin pro změnu WordPress cronu (WP Crontrol) a generování XML feedu přehodil na jednou za 2 hodiny. Musíte v nastavení pluginu nejdříve najít odkaz na “Manage Cron Events” a pak už si najdete crony pro generování XML feedu od heureky a zbozi.cz. Vypadá to potom nějak takhle:

Stáhnout ZDE

8. WooCommerce – Store Toolkit (ZDARMA)

Pohodlné smazání všech produktů i obrázků. Může se hodit třeba při přehazování nastaveného systému na nový e-shop z jinými produkty 🙂

Stáhnete ZDE

9. Woocommerce One Page Checkout ($19)

Toto lze využít pro velice jednoduché e-shopy. Mě se to osvědčilo hlavně u žen a na mobilech ve spojení s koupí kosmetiky. Po úpravách CSS může stránka košíku vypadat nějak takto:

Koupit ZDE

10. Live sales notification ($24)

Tahle potvůrka zobrazuje co 5 sekund všem návštěvníkům stránek, co někdo v minulosti koupil. Zatím to má velice pozitivní vliv na nákupy a měřím dál (testuji cca 14 dní na 5 webech).

Vypadá to pak nějak takto:

Koupit ZDE

11. Google Tag Manager pro WordPress (ZDARMA)

V tomto pluginu je skryto spousta vychytávek. Nás ale zajímá nastavení pro e-shopy a WooCommerce. Pokud nepoužíváte Google Tag Manager, měli byste začít (více najdete o Google Tag Manageru zde).

Nastaveno mám v pluginu toto:

Pak jen stačí nastavit v Google Analytics “enhanced” měření (více o tom najdete zde) a samozřejmě správně nastavit Google Tag Manager:

  1. Nastavíte si vlastní události
  2. Nastavíte Google Analytics s používáním datové vrstvy (to právě dělá plugin)
  3. Nastavíte měření Google Analytics v Tag Manageru (eventy):

Pokud to s Google Analytics moc neumíte, podívejte se na tipy pro Google Analytics ZDE.

+bonusy navíc: Vylepšení WooCommerce

Nejde ani tak o plugin, jako o předělání některých věcí, které mi nevyhovovali 🙂 Stačí jen jednotlivé části zkopírovat do function.php ve vaší šabloně (přidat na konec) a bude vám to taky fungovat 🙂 Samozřejmě si je upravte, dle vašeho nastavení.

Zobrazit “VYPRODÁNO”

Jak v detailu produktu, tak v kategoriích přejmenuje u produktů “Není skladem” na “Vyprodáno”
add_filter('woocommerce_get_availability', 'availability_filter_func');
function availability_filter_func($availability)
{
$availability['availability'] = str_ireplace('Není skladem', 'Vyprodáno', $availability['availability']);
return $availability;
}

Zobrazit cenu dopravy u detailu produktu

Zobrazí pod vložením do košíku text, který obsahuje cenu dopravy a případné dobírky. Text si změňte podle sebe (nutné znát HTML):
add_action( 'woocommerce_single_product_summary', 'doprava_text', 30);
function doprava_text() {
echo '<p id="rtrn"><strong>Doprava:</strong> Zásilkovna (48,- Kč), PPL (85,- Kč)<br /><strong>Možnost dobírky:</strong> +15,- Kč</p>';
}

Text ke skladové dostupnosti

Na základě toho, jestli jde o “jednoduchý” produkt nebo produkt s variantami a na základě dostupnosti, zobrazí určitý druh textu v detailu produktu. Pokud je označen produkt, že je skladem:

  • jde o produkt s variantami? Zobraz text “Vyberte si jednu z variant pro zjištění dostupnosti:
  • jde o jednoduchý produkt?
    • má 0 nebo méně kusů? Pak jde o předobjednávku a zobrazí se věta:
      Zboží na cestě (možnost předobjednání): Pro dotaz na datum dodání, prosím napište přes email info@vasibchod.cz
    • má více než 0 kusů? Napíše se věta, která vypočítá druhý PRACOVNÍ den ode dneška:
      V úterý 6.8. odesíláme k vám

add_action('woocommerce_single_product_summary','show_stock', 29);
function show_stock() {
global $product;
if ( $product->is_in_stock()) {
if ( number_format($product->stock,0,'','') <= 0 ) {
// jde o varianty?
if ($product->is_type('variable')) {
// Zboží má varianty
echo '<div class="variants">Vyberte si jednu z variant pro zjištění dostupnosti:</div>';
} else {
// Zboží je skladem, je bez variant a má 0 ks.. jedná se o předobjednávku
echo '<div class="preorder">Zboží na cestě (možnost předobjednání)<br /><div class="preorder_text">Pro dotaz na datum dodání, prosím napište přes email <u><a href="mailto:info@vasobchod.cz">info@vasobchod.cz</a></u></div></div>';
}
} else {
$dny = array('V neděli', 'V pondělí', 'V úterý', 'Ve středu', 'Ve čtvrtek', 'V pátek', 'V sobotu');
echo '<div class="instock_text">'.$dny[date('w', strtotime('+2 Weekday'))].' '.date('j.m.', strtotime('+1 Weekday')).' odesíláme k vám</div>';
}
}
}

Závěr

Doufám, že se vám tento článek o vychytávkách ve WooCommerce líbil. Znáte vy nějaké dobré pluginy, které by ostatním pomohly? Napište je prosím do komentářů.

20 Comments on “11+3 Bombastické pluginy pro WooCommerce

Pavel
8.12.2017 at 12:04

Kód pre bych dal spíš do code, jak je to nahňácané v jednom řádku, strašně blbě se to čte.

Odpovědět
Daniel Nytra
8.12.2017 at 18:31

Díky za info. Změněno.

Marek
8.12.2017 at 12:06

Super. Díky moc!

Odpovědět
Daniel Nytra
8.12.2017 at 18:29

Není zač 🙂

Pastelka
8.12.2017 at 23:24

Moc děkuji za tento seznam,
zrovna včera jsem podobné moduly hledal a tady je to krásně i s popisem. Dokonalé 🙂

Odpovědět
Daniel Nytra
11.12.2017 at 23:23

Není zač 🙂

Tomáš Červinka
10.12.2017 at 8:20

Díky za inspirativní článek. Mohl bych vidět nějaké Vaše reference aneb nějaký pěkně doladěný eshop na wordpressu? Bohužel se mi na netu nedaří nic kloudného dohledat (myslím český eshop)

Odpovědět
Daniel Nytra
11.12.2017 at 23:24

Co ten uvedený na začátku článku? https://iconioo.cz ?

Kryštof Brůha
12.12.2017 at 15:40

Krásně přehledný návod.
Děkuji!

Odpovědět
Daniel Nytra
17.12.2017 at 23:08

Já díky za komentář 🙂

Dominika
15.12.2017 at 19:46

Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)

Odpovědět
Daniel Nytra
17.12.2017 at 23:08

Díky, že mě sledujete 🙂

Robin
9.1.2018 at 15:25

Ahoj, jak dopadlo testování Live sales notification ? Docela mě plugin zaujal, ale moc se mi nelíbí jeho zobrazování v mobilu a nejsem si jistý, zda to bude mít efekt.

Odpovědět
Daniel Nytra
9.1.2018 at 17:46

Zatím mám výsledky pouze přes Vánoce, kde to pravděpodobně “přesvědčilo” 1 z 20 kupujících.. takže nic moc 🙁

Martin
9.1.2018 at 21:09

jaka je pouzita sablona na https://iconioo.cz ?

diky

Odpovědět
Jirka
19.3.2018 at 8:07

Dobrý den Dane.

Snažím se správně nastavit měření konverzí na Zboží.cz – píšete, že na to používáte plugin “České služby”.
Nikde tam toto nastavení nevidím, můžete mě prosím nasměrovat?
Děkuji
JF

Odpovědět
Daniel Nytra
1.9.2018 at 19:55

Dobrý den, Jirko,
musíte nejdříve zaškrtnout, že je budete používat na hlavní stránce nastavení… a pak už využíváte Zbozi, Heureku apod.

Aramon
7.9.2018 at 10:32

Ahoj, měl bych dotaz, prosbu. Potřebuji dostat do emailu objednávky pro zákazníka kromě názvu objednaného produktu, tak i jeho skladovou dostupnost, jestli je skladem, na objednávku a tak, nemáš nějaký tip/hook? Potřebuju zobrazovat klasické stavy jako u produktu na shopu.
Díky za případný tip.

Odpovědět
Daniel Nytra
8.9.2018 at 15:24

Existují pluginy, kdy se člověk může “registrovat” a dostane email, pokud je produkt naskladněný.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *