Close

Poslední příspěvky

Chcete získávat nejnovější informace?

Thrive Leads – překlad do češtiny

AKTUALIZACE 2.5.2018: Nová verze češtiny s přeloženými frázemi! Je to tak. Vyhodnotil jsem plugin Thrive Leads jako ten nejlepší pro získávání emailových kontaktů. Stejně jako vn…
Více zde

Video reklama v roce 2018

Video reklama je v této době super. Facebook jde proti Google (youtube, adwords) a my můžeme všichni využít velice levné video reklamy. Jak to ale udělat, aby prodávala nebo dělal…
Více zde

E-shopy a EET (od 1.3.2017)

UPDATE 1.12.2016: SimpleShop.cz umí EET! UPDATE 1.3.2017: Pokud jste autory online produktů, spadáte pod 3. vlnu (1.3.2017) – KLIKNĚTE ZDE Jak jistě víte, díky panu Babišovi jsou m…
Více zde

Co ti lidi FURT chtějí?

Udělal jsem po roce další dotazník na svoji databázi kontaktů. Rozeslal jsem e-mail s žádostí a získal 638 odpovědí za cca 10dní. Ptal jsem se pouze na 4 základní otázky…
Více zde

MailerLite je super a ušetří prachy

Narazil jsem po delší době znovu na službu MailerLite a hodně se mi zalíbila. Kdysi byla nedodělaná a chybělo mi v ní spousta funkcí, ale dnes je to plnohodnotná emailová …
Více zde

Accelerated Mobile Pages (AMP)

Accelerated Mobile Pages jsou speciální stránky pro rychlé načítání statického obsahu v mobilních zařízeních podporované Googlem. Responzivní šablona je sice fajn, ale pro mobilní …
Více zde

Jak začít podnikat

Znám to a chápu to: Sám podnikám a navíc mám klienty, kteří se řadí mezí malé nebo střední podnikatele. Jak vlastně začít podnikat a vydržet nekonečný boj s vel…
Více zde

Start-up, který vznikl z naštvání

Byl jsem vážně naštvaný. Naštvaný na existující prodejní systémy. Já chci prostě jednoduše prodávat.. nic víc… Připomíná mi to zlatou horečku: Nejvíce na zlaté horečce vyd…
Více zde

SMS automaticky a s oslovením klienta

Dostal jsem zajímavý úkol od Michala Pechláta, kterého si velice vážím, a který je zároveň mým klientem téměř 2 roky. V jeho firmě Kominictví Pechlát nemají na klienty email…
Více zde
https certifikat

HTTPs a pruda s přechodem na něj

Přejít na https jsem chtěl už dávno. Pro velkého bratra (Google.com) je to jeden ze signálů pro SEO pozice… ale až díky push notifikacím jsem rozhodl. Chci push notifikace testovat na…
Více zde

Push notifikace pro marketing

Push notifikace (zprávy) jsou věc, se kterou jsem se setkal při vytváření aplikací pro mobil. Málo markeťáků ale ví, že to lze použít i v rámci webového prohlížeče. …
Více zde
rlsa

RLSA + Facebook = VSL

Remarketing asi všichni znáte: Médžik zobrazování bannerů a textových reklam všude po internetu jen lidem, kteří navštívili vaše stránky (a něco tam udělali). RLSA už …
Více zde

Digitální nomádství v Maroku

V Maroku je (skoro) všechno, co potřebuji k životu: Vysoké hory na trek, moře na surf a plavání, pláže na běhání, jídlo na oblizování, internet v mobilu chytnutelný kdek…
Více zde

14x Důležité prvky prodejní stránky

Vytvořil jsem jednoduchou infografiku, která rozebírá jednotlivé prvky prodejní stránky internetového kurzu. Pokud nejste e-shop (prvky eshopu jsem rozepsal v tomto článku), můžete te…
Více zde
seo

12+1 SEO nástroje ZDARMA

Spousta lidí vnímá SEO jako magii. Nesmysl. Stačí jen zjistit, co lidé opravdu chtějí …a dát jim to: Poradit nebo vyřešit jejich problém. Pokud budou návštěvníci stránek u&…
Více zde

Activecampaign (1.): Jak začít

Začínám dělat sérii manuálů o naprosto úžasném nástroji pro emailový marketing: Activecampaign. V tomto článku proberu založení účtu active campaign (14 dní zdarma) +…
Více zde

Facebook & Podnikání

Dnešní článek je o síle sociálních sítí. Facebook, Google+ a Twitter můžou pomáhat v podnikání každý den. Například tento blog si díky nim buduje každodenně data…
Více zde

…ten blog fakt vydělává!

Dneska bych rád všechny přesvědčil, že je blog důležitý pro jakýkoliv druh podnikání. Ať prodáváte vize firmám, nebo máte eshop na koberce, nebo víno z dovozu, kočky z ul…
Více zde
Marketingový mix

Marketingový mix

Používat klasický marketingový mix (4P) na internetu je už opravdu “passe”. Nelze napasovat jednu poučku na všechny druhy podnikání. Není to zdravé a hlavně straaaašně…
Více zde
Komunikační mix

Komunikační mix

Je nutné, abyste vyzkoušeli, otestovali a popřípadě využívali více kanálů komunikace se zákazníky. Reklama na internetu je pouze část marketingu. Zde vyjmenovávám nejdůležitěj…
Více zde

Facebook reklama = cílení jak sviňa

Miluju Facebook! Všichni na sebe všechno prozradí…  a komu to nejvíce pomůže (kromě zlodějům o dovolených)? Chytrým markeťákům a podnikatelům! V tomto článku naj…
Více zde

Cesta pravého muže (od ajťáka)

Tento článek je o mně. Je o změně, kterou jsem nedávno udělal. Byla to velká změna. Před pár lety slova jako “štěstí” , “vnitřní pocit” , “rovn…
Více zde
Košík

Affiliate marketing + armáda partnerů

V tomto článku si nejdříve popíšeme výhody a nevýhody affiliate pro prodej na internetu společně s fintami, pak je omáčka se seznamy dostupných affiliate programů + sítí a&n…
Více zde

12x Jak zvýšit návštěvnost stránek

Zde je 12 praktických věcí, které vám zvýší návštěvnost stránek. Určitě jste alespoň jednu z nich řešili v práci nebo na svém blogu. Doufám, že vám pomůžou ve vašem …
Více zde
Hybatel odkazu

Efektivní metoda SEO: Hybatel odkazů

Článek popisuje velmi efektivní SEO metodu, kterou zvládne s nulovými náklady opravdu každý. Přeložil jsem ji volně do češtiny: Hybatel odkazů. Stěhovák (z angl. “Mov…
Více zde
WordPress šablona zdarma

Jak ušetřit na emailovém marketingu

Emailový marketing je jeden z nejúčinnějších prodejních kanálů. Nechápu, proč na něj zapomíná spousta firem. Není tak sexy jako Facebook? Nebo není tak neznámý a zastřený…
Více zde
Facebook - Let's go!

Jak na remarketing u Facebooku

Remarketing je super věc. Stačí jít na stránku, kde je remarketingový script umístěný (od Googlu, Seznamu, Etargetu nebo Facebooku) a hned zafunguje. Probíhá IT médžik a světe …
Více zde
Heat mapa

Jak zvýšit jednoduše návštěvnost

UPDATE 30.8.2014: Google Authorship končí, takže tento článek už neplatí. Více o tom proč a jak ZDE. Dneska ukážu, jak velmi jednoduchým způsobem zvýšit proklikovost příspě…
Více zde

Infografika: Strategie Inbound Marketingu

Protože byl minulý článek až moc podrobný, rozhodl jsem se ho zkrátit do infografiky. Vysvětlení je pod obrázkem 🙂 Jak to funguje? Vytvářejte kvalitní obsah Obsah nejsou jen texty. Jso…
Více zde
Certifikát: Inbound marketing

Marketing bez peněz: Inbound Marketing!

Inbound marketing je činnost, kdy necpete peníze do reklamy. Vytváříte a šíříte užitečný nebo zajímavý obsah skrz marketingové kanály. Neutrácíte tak žádné peníze, pouze sv…
Více zde
Email marketing na blogu

Jak na email marketing z blogu

Dneska budeme řešit, jak inteligentně a efektivně komunikovat s klientem na blogu. Proč je vůbec dobré mít blog řeším v článku: O obchodníkovi, co neremcá a furt mak…
Více zde
Lean Canvas

Jak začít webový projekt

V minulém článku jsem psal o Podnikatelském modelu a jeho schématu. Výhody jsou jasné: Oproti podnikatelskému plánu si ho můžete předělávat podle vývoje firmy a opravdu j…
Více zde
Schéma podnikatelského modelu

Zdarma: Schéma podnikatelského modelu

Doporučuje se na začátek podnikání udělat podnikatelský plán. To je ale mnohostránkový dokument. Vždyť je to neefektivní na začátku podnikání něco takového připravovat. Jak říká…
Více zde
Košík

Košík na objednávku

Většina eshopů z těch 35tis. nemá správně to nejdůležitější: košík a objednávku. V tomto článku napíši věci, přes které nejede vlak. Když se podle nich nebudete d…
Více zde

Obchodník, co furt maká a neremcá

Kdo by ho ve svém businessu nechtěl? Obchodníka, který neremcá a pracuje 24hodin denně. Nemá manželku, kamarády, hospodu ani počítačové hry. Vždycky se s ním jeho klienti mů…
Více zde
Chci eshop

Eshop: Testováno na lidech

V ČR je v této chvíli přes 35.000 eshopů. Příští rok to možná bude 40.000! Konkurence je velká, učte se vylepšovat ten váš. Ze studie o eshopech se toho dá například hod…
Více zde
Návrh rozmístění úvodní stránky

Rozmístění prvků v eshopu

Dnes bych rád nakousl uspořádání prvků na stránkách eshopu. Stránka po stránce. Popíši vše na eshopu s kávou. Proč zrovna eshop s kávou? U něj je nutné prodávat…
Více zde

Facebook komentáře na jednom místě

Dneska jsem se dozvěděl, že se sice používají facebookové komentáře ale nikdo nezná moderování komentářů na facebooku z jednoho místa. Musíte mít vše správně nastavené, pro…
Více zde
SEO, vyhledávače a obsah

Obsah je všechno, obsah je bůh!

Díky opatřením Google (Pinguin) a jiných vyhledávačů se úspěšně bojuje se spamovými roboty. Je to stopka pro “SEO odborníky” šířící spam po webu formou zpětn…
Více zde

Jak zvýšit jednoduše návštěvnost

Heat mapa

UPDATE 30.8.2014: Google Authorship končí, takže tento článek už neplatí. Více o tom proč a jak ZDE.


Dneska ukážu, jak velmi jednoduchým způsobem zvýšit proklikovost příspěvků na blogu. Donutíte Google, aby u vašeho odkazu zobrazil i fotografii. Sám jsem toho důkazem: Na co byste nejvíce klikali při vyhledávání tvorby animací?

Výsledek vyhledávání na Google: Vytvořte si vlastní animaci

Důkaz: Heat mapa

Ok, tak trochu více vědecky: Heat mapa neboli jednoduše: grafická informace, kam lidé nejvíce klikají na stránce.

Nejvíce se kliká na tváře lidí. Když totiž vidíte oči, které se na vás dívají, tak se prostě taky podíváte. Všimněte si, že článek, který je ve vyhledávání výše, je klikatelný mnohem méně.

Heat mapa

Jdeme na to: Krok po kroku

Pokud ještě nemáte Google+ účet, tak si ho založte. Jestli ho máte, zkontrolujte vyplněné důležité informace o vašem blogu:

  1. Založte si Google+ účet
    • Vložte vaši fotografii, ať jste jasně rozpoznatelní. Tato fotografie se bude zobrazovat i u vyhledávání na Googlu.
    • Vyplňte co možná nejvíce údajů o vás.
    • Nejdůležitější: Vyplňte na stránce “Něco o mě” odstavec “Odkazy”. Nejdůležitější jsou odkazy “Kam přispívám”. Dole přes tlačítko upravit můžete vše editovat. Jako název odkazu vložte vaše klíčové slovo celého blogu. Musíte vybrat vpravo, že jste současný přispěvatel.
      google+ Odkazy Editovat údaje z Google+

Články na vašem blogu

Pokud publikujete články na vašem blogu a jste jediný přispěvatel, máte to velmi jednoduché. Stačí do patičky stránky vložit tento kód. Odkazuje na váš Google+ profil. Pozor na https a samozřejmě změňte moje jméno 🙂

<a href=”https://plus.google.com/+DanielNytra?rel=author”>Daniel Nytra</a>

Články na cizích stránkách

Pokud vydáváte články i na jiných stránkách, lze je propojit stejně. Je důležité mít emailovou schránku s doménou, na které publikujete. Např. pokud publikujete na stránkách Zive.cz, měli by jste mít email vasejmeno@zive.cz.

Přesný popis, jak na to najdete zde.

Tak to je dnes vše. Doufám, že vám to pomůže a na vaše stránky bude proudit spoustu platících klientů 🙂

8 Comments on “Jak zvýšit jednoduše návštěvnost

Karel
24.3.2014 at 19:36

Dobrý den,

vaše návody jsou skvělé, rád čtu i celý blog… 🙂 Výše uvedený postup vypadá fajn a věřím, že to může být efektivní nástroj pro zvýšení návštěvnosti… Vše jsem nastavil dle návodu, jak google+, tak kód do patičky stránky (protože tomu moc nerozumím, pro jistotu jsem ho vložil v šabloně WordPressu jak do pole text, tak do pole pro kódy… Snad to není špatně – ukázka zde: http://www.btctip.cz).
Nicméně – ve vyhledávačích jsou dotazy vidět stále v původní podobě, bez fotky. Je to tím, že Googlu přece jen chvíli trvá, než se vše přenastaví, nebo dělám něco špatně?

Moc děkuji za odpověď, třeba to pomůže i ostatním… Karel

Odpovědět
Daniel Nytra
26.3.2014 at 14:13

Děkuji za příspěvek a doufám, že jsem vám poradil přes email dobře 🙂

Tomáš Auer
27.3.2014 at 22:26

Dobrý den,
děkuji vám za přínosný návod. Povedlo se mi vložit autorství, ale nechce mi to ověřit e-mailovou adresu. Mohl bych vás poprosit o pomoc. Jedná se o web http://www.auertomas.cz

Odpovědět
Daniel Nytra
27.3.2014 at 22:44

Dejte do kódu na vašich stránkách raději, jak popisuji nahoře mezi tagy a vaše jméno:
….“https://plus.google.com/+DanielNytra?rel=author“>Daniel Nytra</a….

..teď na stránkách máte

Co se týká potvrzování emailu, nepotřebujete to ve vašem případě… je to pouze na webech, které nevlastníte.

Martina Koucká
30.5.2014 at 13:01

Zdravím, jako začátečník jsem hned narazila na problém “pozor na https” a nevím, jak ho vyřešit? Jedná se mi o patičku v Bloggeru, který mi píše že https nepovolí.
Díky moc,
Martina

Odpovědět
Daniel Nytra
30.5.2014 at 13:33

No, tak to je problém. Zkuste to tou druhou metodou: https://support.google.com/webmasters/answer/1408986?expand=option2
nebo jestli nepomůže toto: https://support.google.com/blogger/answer/41375?hl=en

Martina Koucká
30.5.2014 at 15:37

Neuvěřitelné! Ačkoliv tak https pořád je, tak to prošlo hned první metodou 😉 Díky moc 😉

Daniel Nytra
1.6.2014 at 16:00

Tak to je fajn 🙂 Není zač! Hezký zbytek víkendu…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *