RSA


Co jsou RSA (Responsive Search Ads)?

RSA (Responsive Search Ads) jsou inovativní reklamní formáty na platformě Google Ads, které umožňují uživatelům poskytnout inzerentům větší flexibilitu a získávat lepší výsledky při inzerci. Je to dvojčet dynamických textových reklam, které jsou postaveny na více reklamních textovek umístěných do jedné reklamy.

Jak fungují RSA?

RSA fungují tak, že inzerent zadá názvy a maximum 3-15 reklamních textovek. U inzerátu se zobrazují reklamy, kombinující různé textovky. Agentura Google tím navíc vytváří automatizovaně na míru doladěné inzerenty. K dispozici je také seznam více než tisíce předdefinovaných kombinací, podle kterých search engine dokáže optimalizovat kampaň.

Výhody RSA

Výhody RSA jsou tyto:

  • Nemusíte vytvářet novou reklamu pro každou podobnost zadaného slova.
  • Můžete vyzkoušet a porovnat více možností reklamního textu současně.
  • Videa a obrázky drží publicitu.
  • Vyšší návracnost z investic (ROI).

Nezapomeňte

RSA je silný nástroj pro optimalizaci výkonu vaší kampaně. Když je však chybně nastaven, může to dostat vaši kampaň do problémů. Uživatelé by měli využívat funkce automatického experimentování a rozdělení skupiny reklamních textů podle míry úspěšnosti.

Víceslovných frází

Inzerenti by měli používat víceslovné fráze, aby cílili na uživatele s delším dotazem. RSA ani dynamické reklamy neprovádějí spojovací operace, což znamená, že všechny slova musí být uvedeny ve frázi, aby byly vyhovující poptávce ze strany kupujících.

Závěr

RSA může být užitečnou službou pro inzerenty, kteří se snaží optimalizovat výkon svých kampaní. Nezapomeňte používat víceslovné fráze a využívat funkci automatických experimentů, abyste získali co nejlepší výsledky.

Google Ads – Wikipedie