Interní prolinkování


5 tipů pro efektivní interní prolinkování

Pokud jde o zvyšování návštěvnosti na webu, interní prolinkování je hlavním nástrojem. Umožňuje přístup k dalším informacím až po návštěvníkovi, aniž by musel ukládat veškerý obsah na jediné stránce. Zde je několik tipů pro užitečné interní prolinkování:

  • Uvádějte odkazy na jiný obsah na webu. Nejste povinni poskytovat odkazy v každém odstavci, ale je dobré, pokud je obsah relevantní a užitečný. Vždy zvažte, zda byste mohli doplnit odkazy na podobná témata.
  • Optimalizujte klíčová slova ke snadnému vyhledávání. Není nic horšího pro návštěvníky, než aby musely vyhledávat pomocí nudných jednoslabičných slov. Přidejte něco více popisu nebo doplňte obsah klíčovými slovy, které lépe vystihují článek na stránce. Uživatelé potřebují rychle a snadno najít to, co potřebují.
  • Vyhněte se zahlcení obsahem. Nevkládejte příliš mnoho odkazů do jednoho odstavce, jinak to může vypadat příliš přetechnické a je to zřejmě zmatečné. Z tohoto důvodu je dobré nepoužívat příliš mnoho odkazů na jedné stránce, protože to může narušit uživatelský zážitek.
  • Vytvořte uměle odkazy. V případě potřeby můžete pro interní pro linkování vytvořit lokální odkazy. Mohou být založeny za použití větného nebo sadového uspořádání slov. Například: Pokud chcete získat více informací o „interním prolinkování“ klikněte zde.
  • Dbát na relevanci a užitečnost. Interní prolinkování bezpochyby pomáhá uživatelům rychleji se dostat k informacím, které potřebují. Když však odkazujete na jiné stránky, navíc k tomu, mějte na paměti, že by měly být relevantní a užitečné, aby se návštěvník neztratil, nebo obdržel nesprávné informace.

Věnujte tedy velkou pozornost tomu, co odkazujete, abyste vždy poskytli svému publiku to nejlepší.

Wikipedie: Interní odkazování