Close

Jak na facebookovou firemní stránku a reklamu

Jak na facebook

Chcete sdílet obsah na vaši facebookové stránce? Víte ale vlastně, kdy a jak často je to nejefektivnější? Víte, co udělat s facebookovou reklamou, aby efektivně prodávala?

Facebook je největší sociální sítí v ČR. Nejde ale o zbožové porovnávače jako Heureka.cz a Zbozi.cz. Lidé na facebook přišli za zábavou. Pokud mu porozumíte a pochopíte chování vašich potencionálních klientů, potom se z něj stane velice silný nástroj pro prodej.

Podívejte se na infografiku, kde najdete některá shrnutí z Facebooku.

Jak na facebook v roce 2015

Závěr

Všechny postupy, které popisuji v infografice, se mi osvědčili. V mém případě je nejlepší doba sdílení sobota v 19:30 a facebook již 16 měsíců úspěšně používám k prodeji svého kurzu a svých služeb.

Pokud máte zájem, můžete tuto infografiku sdílet i na svých stránkách.

2 Comments on “Jak na facebookovou firemní stránku a reklamu

Dagmar
24.8.2015 at 15:18

Dobrý den,
jak nejlépe využít “Klout” v českém prostředí? Děkuji.

Odpovědět
Daniel Nytra
24.8.2015 at 20:32

Tady jsem dal screenshot: https://www.facebook.com/danielnytra.cz/posts/991875880872883:0, ale jistě pomůže i Facebook Insights (Posts).

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *