Virální marketing 


Jak využít virálního marketingu

Virální marketing je jedním z nejúčinnějších marketingových nástrojů, které slouží k rozšiřování informací. Největší výhodou tohoto typu propagace je to, že informace se šíří velmi rychle mezi uživateli internetu.

Obecně lze říci, že prostřednictvím virálního marketingu se představením produktu, myšlenky nebo služby snažíte dosáhnout toho, že si o ní klienti budou sami šířit informace stejně jako infekce.

Jak začít s virálním marketingem?

Virální marketing si můžete snadno osvojit:

  • Připravte kvalitní obsah – Vyberte téma, které bude užitečné a zajímavé pro konkrétní skupinu odběratelů. Obsah by měl být zábavný, zajímavý a okouzlující.
  • Získejte co nejvíce informací o potenciálních klientech – Získejte informace o tom, kde se klienti nacházejí, koho by mohli mít rádi, jakou mohou mít vzdělání, jaké mají zájmy atd.
  • Spusťte kampaň – Uspořádejte virální marketingovou kampaň založenou na získaných datech. Cílem je, aby se vás klienti dozvěděli o vašem produktu, službě nebo myšlence a začali ji sdílet s někým dalším.

Příklady virálního marketingu:

  • Prezentační videa – Skvělým způsobem, jak se postarat o virální marketing, je příprava prezentačního videa.
  • Hry – Kombinací ambiciózního pojetí a kreativních technologií můžete poskytnout hráčům bohatou, ale zároveň atraktivní hru.
  • Vtipné obrázky – Za pomoci šokujících nebo vtipných obrázků a memeů můžete dosahovat dobrých výsledků.

Virální marketing je důležité nástroj pro podnikání, které je schopné snížit náklady na propagaci a nabídnout cenné výsledky. Chcete-li dokonale pochopit jeho principy, vyzkoušejte jej na vlastní pěst.

Virální marketing na Wikipedii