UGC odkaz


Co znamená UGC odkaz?

User Generated Content (UGC), také známá jako uživatelsky generovaný obsah, je obsah vytvářený uživateli na sítích jako je Instagram, Twitter nebo YouTube. UGC odkaz je hypertextový odkaz na takový obsah.

UGC odkaz může být stránka konkrétního produktu, produktu vybraného z obchodní přehlídky, nebo celé galerie produktů. UGC odkaz také může podpořit uživatelskou zkušenost, protože tyto odkazy na obsah mohou uživatele odkázat na relevantní produkty přímo ze stránek služby. Uživatelé také mohou vložit odkazy na své vlastní obsahy prostřednictvím UGC odkazu.

Ukázky UGC odkazů

Existuje mnoho příkladů UGC odkazu:

  • Pokud organizujete soutěž na sociálních médiích, můžete vložit UGC odkaz, odkazující na produktovou stránku.
  • Pokud propagujete vaši službu prostřednictvím e-mailů, můžete vložit UGC odkaz na konkrétní stránku produktu.
  • Když chcete propagovat svůj Instagram účet, můžete vložit UGC odkaz ve svých headlinách a v titulcích, odkazující přímo na profil.

Díky UGC odkazu můžete efektivněji propagovat svůj produkt, získat více zákazníků a vylepšit celkovou uživatelskou zkušenost.

Závěr

UGC odkaz je účinná marketovací taktika, jak uživatelům poskytovat relevantní informace o produktech. Vložením UGC odkazu do vašich obsahů mohou uživatelé okamžitě spustit nákupní proces a dostat se na produktovou stránku.

WikiPedia: User-generated content