E-marketing


Co je E-marketing?

Rozšíření internetu a médií přineslo sebou nové formy marketingu. E-marketing je marketing, který využívá online prostředky, aby pomohl tvorbě a přenášení značkových zpráv a dosáhnout cílových skupin. S ohledem na hit médií, jako jsou sociální média, je e-marketing často součástí mnohem širšího mixu marketingu.

Příklady E-marketingu

E-marketingom zahrnují tato činnosti:

  • Zahrnutí služeb jako Google Ads nebo podpůrný mailový marketingový obsah
  • Vývoj a tvorba webových stránek
  • Blogging
  • Používání sociálních médií
  • Vývoj a údržbu emailových seznamů

Google Ads je příkladem placené reklamy. Tento systém vám umožňuje zacílit vaše reklamy na konkrétní skupiny zákazníků.
Blogování je dalším dobrým e-marketingovým nástrojem, který vám pomáhá sdílet informace s vašimi čtenáři.
Sociální média jsou skvělým způsobem, jak komunikovat se zákazníky a budovat značku.
Emailové seznamy jsou další užitečnou službou, která vám pomůže dosáhnout odborné komunity a sdílet svoje produkty a služby.

E-marketing může pomoci vašemu podnikání růst, tím, že poskytuje příležitosti k efektivnímu a interaktivnímu komunikování s vašimi klienty.

Elektronický marketing – Wikipedia