Testimonial 


Pohled Spotřebitele – Co je to Testimonial?

Testimonialy jsou vyjádření zákazníka o produktu či službě, kterou se rozhodnul vyzkoušet. Může se jednat o reference na jedno účinkování, nebo zkušenost delší doby.
Obecně lze říct, že testimonialy slouží jako požehnání od spokojených zákazníků. Tím, že ostatním řeknou o svých pozitivních zkušenostech, poskytnou užitečný názor ostatním, kteří se rozhodnou vyzkoušet produkt či službu.

Testimonialy mohou být důležité pro marketing, protože lidé mají tendenci důvěřovat doporučení od ostatních. Hovoříme-li o online prostředích, recenze zákazníků mohou mít silný dopad na věrohodnost toho, co prodáváte.

Existuje mnoho příkladů testimonials, které můžete použít ve svých marketingových kampaních:

  • Názory spotřebitelů
  • Fotografie spotřebitelů používajících produkt
  • Komentáře zákazníků
  • Video hlášení zákazníků

Na druhou stranu, pamatujte si, že testimonials jsou jenom aspekt marketingu. Nemůžete se spoléhat na to, že je budou chodit každý den. Je důležité promítat vysokou úroveň špičkové úrovně pro své zákazníky, aby se ujistili, že jsou spokojeni se zkušeností s vámi a přemýšleli o volání po testimonials.

Testimonials jsou skvělým způsobem, jak přimět lidi, aby se doporučili vámi nabízeným produktům či službám. Ale nezapomeňte, že je také důležité získat autentickou zpětnou vazbu od svých zákazníků.

Reference v marketingu (Wikipedia)