Odchozí odkaz


Co je Outbound Link (Odchozí odkaz)

Outbound Link (neboli odchozí odkaz) je hipertextový odkaz na webovou stránku, která se nachází mimo doménový prostor, ve kterém se nachází tento odkaz. Odchozí odkaz odkazuje na jinou stránku, kterou lze nalézt na World Wide Web. Může to být kdejaká stránka, kterou si vyberete – vysvětlování produktu, portfolia firmy, Wikipedia a další.

Outbound odkazy jsou velmi důležité pro SEO. Prohledávače jako je Google, Yahoo nebo Bing preferují stránky se spoustou odchozích odkazů, a mohou je použít jako součást svého algoritmu ke zvýšení hodnocení některých stránek. Přidání odchozího odkazu na stránky s vysokým hodnocením vám pomůže zvýšit povědomí o vaší stránce a tím zvýšit trafik.

Jak přidat Outbound odkaz

Přidání Outbound odkazu do vašeho webu je velmi jednoduché. Nejdříve vytvořte odkaz přidáním kódu HTML do stránky nebo článku. Pak otevřete URL, na kterou se chcete v odkazu dostat. A máte hotovo!

Příklady Outbound linků

  • Odkaz na externí web: Toto je v případě, že odkazujete na stránku nacházející se mimo vaši doménu, například na stránku Wikipedia. Tento kód by vypadal například takto: wikipedia
  • Odkaz na e-mail: Tento odkaz odkazuje na e-mailovou adresu, a její tvorba vypadá přibližně takto: E-mail naší společnosti
  • Odkaz na soubor: Tento typ odkazu umožňuje návštěvníkům vašeho webu stáhnout si určitý soubor, například PDF soubor. Kód bude vypadat takto:
    Stáhnout PDF

Outbound linky jsou velmi důležité pro optimalizaci pro vyhledávače. Je důležité, abyste pravidelně přistupovali a kontrolovali externí odkazy na vašem webu a odstranili ty, které nejsou funkční nebo nesprávné. Přidávání odchozích odkazů pomáhá zlepšovat SEO vašich stránek a zvyšovat jejich hodnocení.

Zdroje