LinkedIn obsah


Jak vytvářet výkonné obsahové strategie na LinkedIn?

LinkedIn je s více než 675 miliony připojenými uživateli a každodenním přírůstkem o více než 2 miliony dalších, jedním z největších a nejdůležitějších firemních sociálních médií. Dobrý obsah na tomto kanále je zásadní pro každý profesní profil, přátelské kontakty nebo firemní profil.

Jak začít?

Než začnete, je důležité vytvořit obsahovou strategii. Udělejte si čas, abyste si ujasnili své profesní cíle a stanovili si, jakým způsobem by váš obsah mohl tyto cíle podpořit. Rozhodněte se, co je pro vás cílovou skupinou a jaké tyto osoby zajímají. Zkuste se zeptat oslovených uživatelů, co by je na LinkedInu zajímalo nebo motivovalo, aby se stali vaším sledovaným. Toto je potřeba, abyste mohli použít váš obsah k dosažení požadovaných výsledků.

Jaké druhy obsahu zveřejňovat?

Vzhledem k tomu, že nejsou všechny typy obsahu stejně účinné pro každého jednotlivce, je nejlepší přijít s obsahem, který bude relevantní pro vaši cílovou skupinu. Níže jsou uvedeny některé druhy obsahu, které můžete publikovat:

  • Aktualizace profilu: Aktualizováním nebo opravou informací na vašem profilu zajistíte, že se váš profil zobrazuje jako relevantní pro potenciální zájemce.
  • Příspěvky skupiny: Publikováním obsahu v relevantních skupinách je snadné udržovat si sociální síť na přirozené úrovni a uvedením vašeho profilu si osobně získáte návštěvníky.
  • Články: Již jsme se zmínili o tom, jak důležité je mít dobrý originální obsah, informující a užitečný pro cílovou skupinu. Může pomoci, když se budete držet stejného oboru a poskytujete odbornou radu.
  • Hlasová obrázková sdílení: Služba LinkedIn vám umožňuje nejen vkládat statické snímky, ale také sdílet animované obrázky. Klíčové je, aby váš obrázek obsahuje silnou zprávu.
  • Videa: Video je velmi účinným prostředkem k předávání informací. Mohou být náměty, vůdci úrovní značek nebo dokonce obchodní informace a rady.

Závěr

LinkedIn je displej všitho toho, co děláte na své profesionální cestě.

Je to dobrý nápad být informovaný o měnícím se oboru, módních trendy a jiných informacích o vývoji. Stát se velkým mluvčím na LinkedInu vyžaduje závazek k budování časných vztahů a podnikání. Vaše strategie musí být přizpůsobena pro aktuální místní trh a budujte své sítě na tyto místní trhy.

Investování času do budování dobrého obsahu na LinkedInu může dlouhodobě posílit váš profil.

Zdroj: Wikipedia