Kanibalizace klíčových slov 


Co je kanibalizace klíčových slov?

Kanibalizace klíčových slov je technika používaná ve vyhledávačích, která se využívá k optimalizaci pro vyhledávače. Jde o používání klíčových slov ve zkušebních nabídkách a sděleních se stejnou tématikou, což může vést ke konkurenčnímu posunu.

Jak se kanibalizace klíčových slov odlišuje od jiné optimalizace pro vyhledávače?

Kanibalizace klíčových slov se liší od obecně známé optimalizace pro vyhledávače (SEO) tím, že si vyžaduje, aby bylo klíčové slovo použito vícekrát ve větším rozsahu. Namísto toho, aby bylo použito ve všech webech, se toho chytí více webů a jeho výpovědní hodnota se tím zvýší.

Jak se kanibalizace klíčových slov používá?

Kanibalizace klíčových slov se používá ve spojení s konkrétními frazeologickými klíčovými slovy. Je důležité si také uvědomit, že to, že klíčová slova jsou součástí webu, neznamená, že se nejedná o formu kanibalizace. Web musí být také dobře optimalizovaný pro vyhledávače, aby mohl dosáhnout co nejlepšího výsledku.

Příklady kanibalizace klíčových slov

Následující jsou některé příklady kanibalizace klíčových slov:

  • Použití stejného klíčového slova vícekrát v rámci stejného webu nebo na několika webových stránkách.
  • Používání blízce souvisejících synonimních klíčových slov, jako například „lednička“ a „chladnička“.
  • Vyhledání zároveň obou klíčových slov na sebe (například „lednička a spotřebiče“).

Závěr

Kanibalizace klíčových slov je důležitá součást optimalizace pro vyhledávače. Klíčová slova musí být pečlivě zvážena a použita ve správné míře, aby dosáhla co nejlepšího výsledku.

Zdroj: Wikipedia – Kanibalizace klíčových slov