Dropshipping


Co je to dropshipping?

Dropshipping je obchodní schéma, které se stále častěji používá v moderním e-commerce. Je to schůdný způsob, jak prodávat fyzické produkty bez nutnosti mít kameny obchody nebo skladovat zboží.
Drop se naopak odkazuje na to, jak výrobky jsou dodávány přímo z dodavatele přímo do koncových zákazníků, ale na zadanou částku – místo aby byly dodány trgovci. Tím se vyhnete produkci, skladovani, balení a doručování produktů.

Jak funguje dropshipping?

DropShipping funguje tak, že trgovci nejprve nabídne produkt na své webové stránce. Když se někdo na produktu zaregistruje, získá příslušnou objednávku a zaplatí za produkt, trhovce zaplatí dodavateli dropshipping.

Pak dodavatel dropshipping hradí, balí a odesílá jmenovaný produkt přímo zákazníkovi. Trhovce obvykle stačí pouze sdílet odkaz na produkt. Cena produktu se liší v závislosti na dodavateli, který se často liší v cenách stejného produktu.

Výhody dropshippingu

Dropshipping nabízí řadu výhod:

  • Prázdné základny – chcete-li začít se svým online obchodem, nepotřebujete žádný kapitál, abyste začali. Nejdříve jste porazili nejdříve náklady, jako je nákup zásob nebo najmutí skladu.
  • Vynikající flexibilita – jediným požadavkem pro prodej produktů je mít místo na webu pro produkty. Je snazší než kamenný obchod, protože nemusíte být na určitém místě po celý den, abyste mohli prodávat své produkty.
  • Méně starostí – Umožňuje vám se zaměřit na mnohem důležitější aspekty prodeje, jako je budování brandu, kreativita a komunikace se zákazníky. Vyhnete se při odesílání balíčků asojímu panu nebo jiným náročným procesům.
  • Snaha o růst – Nemusíte se starat o místo pro skladování produktů nebo je nabízet. Můžete se soustředit na přesně to, co chcete – propagovat, prodávat a rozšiřovat vaše podnikání.

Nevýhody dropshippingu

S nevýhodami dropshippingu patří:

  • Solidní konkurence – Dropshipping není nová věc. Proto je po celém internetu hodně obchodníků, kteří dropshipping začínají, prodávají stejné produkty a střetávají se s velkou konkurencí.
  • Nízká marže – Většina dodavatelů dropshippingu veřejnosti již prodává své produkty. To znamená, že je možné, že ceny, které mohou obchodníci za zitingové produkty získat, se mohou lišit.
  • Nedostatek kontroly – Obchodníci nemají žádnou kontrolu nad kvalitou produktu, nechávají to na dodavateli. S tím taky přichází potenciál problémů v plnění objednávek a doručování.

Dropshipping je velmi užitečná technika obchodníci mohou využít pro propagaci produktů a slibovat jejich zákazníkům.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Dropshipping