Slogan


Nezapomenutelný slogan – zvýšení značky a značkového vědomí

Slovní spojení „claim“ nebo „slogan“ jsou důležité pro vytváření silné identity značky a budování silného vědomí značky. Slogan je krátké sdělení, které podrobně vysvětluje to, co pro zákazníky znamená značka a co se od ní očekává. Slogan může také zahrnovat způsob, jakým zákazníci využívají produkt nebo službu dané společnosti.

Příklady úspěšných sloganech

Několik úspěšných sloganů je:

  • „Nabízíme víc než jen bezplatnou dopravu“ (Uber).
  • „Vyberte si svou cestu“ (Airbnb).
  • „Jeníček a Mařenka – brát život jednoduše“ (Tesco).
  • „Víme, o čem mluvíme“ (Nike).
  • „Máme, co potřebujete“ (Walmart).

Výhody šikovného sloganu

Silný slogan může přinést mnoho výhod pro vaši společnost:

  • Poskytne silnou totožnost. Slogan by měl být jednoduchý a jasný a měl by vyjádřit identitu značky v krátké větě.
  • Posiluje váš brand. Způsob, jakým se slogan hodí k postoji a potřebám vaší společnosti, posílí její povědomí a loajalitu.
  • Působí jako vizitka. Slogan by měl pomoci lidem vyjádřit, co od vaší společnosti čekat a jak se vaše služba liší od konkurenčních produktů.

Kvalitní slovo, jako je slogan, spojuje zákazníky s vaší značkou a vytváří v nich silné pocity. Pokud budete svůj slogan řídit a cílit na cílové trhy, vaše značka bude otisknuta na mysl lidí.

Více informací o konceptu slogana naleznete na Wikipedii.