Call to action


Co je akční výzva?

Akční výzva je v marketingu obecně definovaná jako strategie, která je určena k vyzývání cílového publika – aby provedli okamžitou akci. Jejím cílem je uvést část cílového publika do akce, ať už posílením interakce s vaší značkou, vytvořením příležitosti pro oslovení nového publika nebo zvýšením prodeje.

Některé typy akčních výzev

Akční výzvy je možné podniknout na různé způsoby. Představte si některé typy, které by se vám mohly hodit.

  • Zaregistrujte se a získejte výhody – Získejte užitky, které byste jinak nezískali, když se zdarma zaregistrujete.
  • Udělejte akci a získejte slevu – Lákavá sleva je skvělá motivace, která lidi přesvědčí, aby udělali na vašem webu akci.
  • Sdílejte náš produkt se svými přáteli a získejte přístup k bonusům – Odměna za další zviditelnění vašeho produktu je skvělý způsob, jak získat více zákazníků.
  • Diskutujte, hodnoťte a vyhrávejte super ceny – Interakce uživatelů se značkou, přizpůsobená jejich profilu, může mít pozitivní vliv na jejich průběžnou loyalty vaší značky.

Proč jsou akční výzvy účinné?

Akční výzvy jsou účinnými nástroji, které pomáhají zlepšit prodeje a zviditelnit značku. Důvody pro používání mohou být různé, ale několik jich je po celou dobu oblíbené.

  • Udržují lidi motivované -Lze je použít k navázání nových partnerství nebo na vyzdvihnutí existence produktů. ATak je lze použít i k udržování pozornosti veřejnosti.
  • Mě řídí zákazníky – Akční výzvy pomáhají zákazníkům vidět hodnotu, kterou lidi sami oceňují, a kterou lze využít po dlouhou dobu.
  • Jsou to prostředky k doporučení – Lidé sdílejí, když mohou získat něco výhodného, což je důvod, proč je můžete využít k zvýšenému zviditelnění vašich produktů a služeb.

Akční výzvy je možné využít k získání pozornosti zákazníků a zvýšení povědomí o vaší značce. Cílem je, podnítit část cílového publika k okamžité akci, abyste mohli posílit průběžnou interakci se svým publikem.

Zdroj: Konverzní strategie na Wikipedii