Outdoor advertising


Outdoor reklama

Outdoor advertising to je forma reklamy, která umožňuje oslovit velké množství lidí a přidat k ní množství dalšího obsahu. Tento typ reklamy může být viditelným na silnicích a veřejných prostorách.

Typy outdoor reklamy

  • Plakáty
  • Billboardy
  • Cenovky
  • Úklidové plochy
  • Nosiče reklamy
  • Reklamní plochy ve vlacích

Výhody outdoor reklamy

  • Rozšíří povědomí o vašem produktu nebo službě
  • Trvalý impact
  • Mattery na základě místa
  • Vícenásobné použití

Outdoor reklama poskytuje vynikající způsob, jak marketéři oslovit svoji cílovou skupinu. Například plakáty a billboardy jsou velmi výhodné v arénách, obchodních centrech nebo na stanici a pomáhají lidem seznámit s vaším produktem nebo službou. Nosiče reklamy jsou velmi oblíbené poté, co se objevují ve venkovním prostředí, jako jsou ulicí.

Je třeba poznamenat, že v případě outdoor reklamy je důležité, aby stejný materiál byl použit i ve venkovním prostředí. Materiál by měl obsahovat jasný a konkrétní vzkaz, který cílové publikum (například spotřebitelé nebo podniky) okamžitě pochopí.

Zdroje: