Close

Co o kurzu říkají studenti

Tento kurz již navštívilo 189 studentů. Přidejte se k nim!

 
 

Kamila Gebouská - Mafra.cz

Skvělý kurz pro ty, kterým internetový marketing nefunguje podle jejich představ a potřebují si propojit všechny jeho nástroje. Pan Nytra vede školení formou diskuze a nebojí se vám pomoci s konkrétním problémem. Můžu jen doporučit.

Václav Žila - České reklamní centrum

Díky za efektivní kurz a spoustu užitečných rad, materiálů a odkazů. Informace, které jsem na kurzu vstřebal a ještě nějakou dobu budu vstřebávat :-), jsou rozhodně užitečné i pro muže po padesátce, kterému jde občas z rychlosti, možností a změn, jimiž se ubírá internetový marketing, hlava kolem. Rozhodně doporučuji všem, kdo chtějí virtuálně prodávat své produkty a služby na plné pecky.

Ing. Jan Burda - Owpmedia.cz

Kurz se mi líbil velmi a potvrdil jsem si některé přístupy. Určitě bych doporučil všem, co chtějí smysluplně zakomponovat do své marktetingové strategie e-mailing.

Jiří Novosad - Loretagolf.cz

S jednodenním odstupem děkuji za včerejší kurz, se kterým jsem byl velmi spokojen. Pomohl mi ucelit si přehled o oblasti online marketingu. Informace, které jsem získal mi pomohou především k tomu, abych mohl dát agentuře konkrétní zadání mých požadavků s tím, že vím, co mám od jejich práce očekávat. Kurz také v mnohém změnil mé dlouhodobé vnímání toho, jak bychom se měli na webu prezentovat. Od primárního zaměření na prodej po větší důraz na obsah a řešení problémů a pomáhání návštěvníkům webu. Těším se na další spolupráci.

David Dresler - markeťák na volné noze

Kurz rozhodně splnil má očekávání, rozšířil můj obzor v možnostech a síle IM a díky němu jsem si především uvědomil nutnost komplexního využití veškerých dostupných marketingových kanálů a návazných služeb, jejich propojeni, měření a pravidelné vyhodnocování. Pochopil jsem zároveň i význam slova „dlouhodobý“ v názvu kurzu, neboť pokud se člověk bude držet principu v kurzu zmíněných, dlouhodobých pozitivních výsledku se mu zcela jistě podaří dosáhnout. Rozhodně kurz doporučuji všem, kteří to s IM myslí vážně a nechtějí ztrácet čas zdlouhavým objevováním objeveného. Dan svým kurzem přináší hodnotná know-how v úhledném balíčku a na zlatem podnose.

Tomáš Nábělek - Bez-jazykovky.cz

Za mě super. Teď je potřeba jít do akce a vše si vyzkoušet a osahat na vlastni kůži. Kurz doporučuji všem, kteří chtějí podnikat za pomocí internetu! Případný zájemce o kurz by měl mít alespoň základní zkušenosti s marketingem na internetu… člověku bez zkušeností by z toho asi praskla hlava.

Jan Halíř - Hotelsolutions.cz

Školení bylo super, praktické tipy, všechno pěkně k věci, žádné zbytečné řeči kolem. Školení bych doporučil každému, kdo svůj business chce rozvinout o level výše.

Kateřina Borová - LekarnaHarmonie.cz

Školení bylo logicky uspořádané, srozumitelné i pro laika a i pokročilý si myslím odnesl spoustu cenných informací. Teď už nezbývá než nabyté informace zúročit v mém projektu. Děkuji a přeji vám hodně takt o spokojených účastníků kurzu.

Vladimír Švéda - Aloe-Vera.cz

Kurz byl super, tedy pro mě. Žádná omáčka nebo vata, ale koncentrát zkušeností a kvalitních dat. Kdejaká školicí firma by z toho udělala týdenní kurz. Takže ještě jednou díky moc za shrnutí toho, bez čeho se nedá digitálně žít.

Josef Přikryl - Sefirka.cz

Moc děkuji za skvělý kurz a spoustu nových informací a návodů, jak na internetový marketing. Celý průběh kurzu byl velmi srozumitelný a podložen praktickými příklady, což velmi oceňuji. Kurz bych doporučil všem, které internetový marketing zajímá a chtějí se díky němu odlišit.

Marek Pastrňák - Reklama-ostrava.cz

Za mne byl kurz velkým přínosem a doplněním znalostí. Bude to sice nějakou dobu trvat než vše pochopím, budu umět vyhodnotit všechny data, zdali vůbec a správně vše nastavit. Ale pokusím se o to! Sám o sobě rád doporučuji kvalitní služby, lidi, ale i mou konkurenci, pokud danou věc neumíme. Takže až bude první příležitost, která se bude točit okolo dlouhodobého marketingu, velice rad Vás doporučím.

Tomáš Drdla - Webotvůrce

Děkuji za páteční seminář. Dozvěděl jsem se zde spoustu informací, které mi pomohou lépe propagovat naši firmu. Líbilo jste mi, že jste šel od začátku pěkně krok po kroku + sdílel s námi všechny informace, které jste si sám již odzkoušel.